#1
drugsnoob zei:Wat raden jullie me dan aan om te doen?
maak een afspraak bij een psychiater en vertel daar je verhaal nog is
drugsnoob zei:Wat raden jullie me dan aan om te doen?
Debris zei:'t Klonk als een psychose.
Ik denk dat Derealisatie (wat ik nog niet kende) 't begin is van een psychose.
Ik ben blij dat je besloten hebt te stoppen met drugs en vooral dat je naar een psychiater gaat. Professionele hulp is van essentieel belang bij zoiets. Zomaar zelf wat gokken en hopen dat 't voorbij gaat is naar mijn mening absoluut niet de manier om met zoiets om te gaan.
Ik ben heel blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en hoop 't ook nooit mee te maken.
't Is jammer dat veel mensen terwijl dat ze veel negatieve bijeffecten hebben van drugs gewoon verder doen en drugs blijven pakken.
Succes en post hier af en toe een update.
drugsnoob zei:Ik ga ook een afspraak maken met een psychiater. Naar het schijnt verhelpt antidepresiva gebruik gedurende een jaar (omdat je niet zou hervallen) de symptomen binnen 2 maand bij 70%. Ik hoop dat dit klopt.
, drugsnoob
Er zijn ook mensen met een psychose zonder ooit drugs gebruikt te hebben.Flip Trip zei:Nee derealisatie is volgens mij zeker niet het begin van een psychose, daarnaast zijn er ook mensen die DR hebben zonder ooit drugs gebruikt te hebben.
Doe dat vooral niet.MuchDancingMuchAqua zei:drugsnoob zei:Wat raden jullie me dan aan om te doen?
maak een afspraak bij een psychiater en vertel daar je verhaal nog is
sjondebeuker zei:Doe dat vooral niet.MuchDancingMuchAqua zei:drugsnoob zei:Wat raden jullie me dan aan om te doen?
maak een afspraak bij een psychiater en vertel daar je verhaal nog is
Psychiators zijn geldzuigende honden die doen alzof ze er verstand van hebben!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."