#1
ik vind juist dat deze jongeman erg verstandig overkomt.
volgens mij kun jij gewoon je zegeltje blijven droppen, maar ik zelf bewaar dit tot 4 keer in het jaar. puur omdat lsd echt heavy shit is, ookal kan dit soms niet zo aanvoelen, ik heb ook tijden gedacht, waar hebben mensen het over, zo heavy is dit helemaal niet. Maar dat is het echt wel ben ik achter gekomen, en dan meestal niet gedurende de trips, dat dat zo heavy was, maar juist in de weken erna. Het verwoest je ego echt, en aan jou om het terug te vinden als het eenmaal zo ver is. Als dit je eenmaal goed lukt kom je er wel gelukkiger uit natuurlijk, want je bent je uit jezelf weer gaan beseffen dat alles goed zit, ipv dat je `ego` die na de pubertijd zijn goeie vorm aan nam dit voor je deed.
xx
volgens mij kun jij gewoon je zegeltje blijven droppen, maar ik zelf bewaar dit tot 4 keer in het jaar. puur omdat lsd echt heavy shit is, ookal kan dit soms niet zo aanvoelen, ik heb ook tijden gedacht, waar hebben mensen het over, zo heavy is dit helemaal niet. Maar dat is het echt wel ben ik achter gekomen, en dan meestal niet gedurende de trips, dat dat zo heavy was, maar juist in de weken erna. Het verwoest je ego echt, en aan jou om het terug te vinden als het eenmaal zo ver is. Als dit je eenmaal goed lukt kom je er wel gelukkiger uit natuurlijk, want je bent je uit jezelf weer gaan beseffen dat alles goed zit, ipv dat je `ego` die na de pubertijd zijn goeie vorm aan nam dit voor je deed.
xx
En dan klagen waarom het allemaal zo tegen zit.. maar goed, dat is een ander onderwerp.