Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD en een borrel?

LSD en een borrel?

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind alcohol lekker tegen het einde van trip. :beer:

Tijdens het opkomen is het minder vind ik en tijdens de piek kom je er waarschijnlijk toch niet aan toe. :mrgreen:

Wat ik *niet* zou doen is jezelf eerst dronken voeren en dan een zegel pakken, dat is vragen om problemen. Misschien nog niet eens zozeer kwa bad trip maar wel omdat alcohol je beoordelingsvermogen aanpast en lsd dat ook in zekere mate doet en bovendien je realiteitsbesef totaal door elkaar kan gooien. :wave:

Zie ook de gekke drugstoeristen in Amsterdam die hallucinogenen combineren met veel drank en evt. andere harddrugs en dan hun hond gaan villen of uit het raam springen :rolleyes:

Als je echt bang bent voor een paniekaanval zou ik evt. een kalmeringsmiddel nemen, een pammetje (ben daar niet zo in thuis), of liever valeriaan of iets anders plantaardigs.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Curunir zei:
en dan hun hond gaan villen
Klik om te vergroten...

Dat had dus niks met tripmiddelen te maken he... Willens en wetens is deze hoax door politici gebruikt om het paddoverbod erdoor te drukken.
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Matthijs85 zei:
Curunir zei:
en dan hun hond gaan villen
Klik om te vergroten...

Dat had dus niks met tripmiddelen te maken he... Willens en wetens is deze hoax door politici gebruikt om het paddoverbod erdoor te drukken.
Klik om te vergroten...

Bron?

De Pers zegt:
Uit het psychiatrisch rapport blijkt dat V. in de twee weken voor het incident praktisch elke dag forse hoeveelheden paddo's tot zich nam. Hij was volgens het rapport op de bewuste dag 'zwaar psychotisch' en had waanideeƫn door de drugs. Volgens de psychiater is er met V. eigenlijk niets aan de hand, alleen op het moment van de slachting zou hij niet hebben beseft wat hij deed. Hij zou zijn overtuigd dat de hond door demonen was bezeten, en dood moest. De psychiater acht V. 'enigszins' verminderd toerekeningsvatbaar, maar niet psychisch gestoord. Er zou slechts een klein risico voor herhaling zijn.

In het verleden had hij al veel met drugs geƫxperimenteerd. De paddo's waren een soort verslaving, zei V. Hij at een Ɣ twee doosjes per dag, rookte daarnaast soms wiet en moest 'meer en meer'.
Klik om te vergroten...
http://preview.depers.nl/binnenland/116197/Eis-vier-maanden-voor-villen-hond.html

Op basis van dat artikel zou ik wel concluderen dat de paddo's zijn verwarring/psychose hebben versterkt. Al kan ik niet beoordelen of het artikel waar is.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het laatste stukje van dat artikel leest zou je al genoeg moeten weten over het waarheidsgehalte. :rolleyes:
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welk laatste stuk bedoel je? Ik moet zeggen dat ik redelijk veel vertrouwen heb in de Pers als bron.

Hoewel het natuurlijk onzin is om enkel paddo's de schuld te geven als iemand al psychotisch was voor hij ermee begon.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#6
Curunir zei:
Als je echt bang bent voor een paniekaanval zou ik evt. een kalmeringsmiddel nemen, een pammetje (ben daar niet zo in thuis), of liever valeriaan of iets anders plantaardigs.
Klik om te vergroten...

Als je bang bent voor een paniekaanval is het misschien nog geen tijd om te trippen? Je moet wel een beetje sterk in je schoenen staan. En de trip gewoon ondergaan. Als je van te voren al bang bent voor een paniekaanval is het misschien niet verstandig om te gaan trippen. :confused:

Maar dat is just my two cents.
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar zit iets in, maar als je regelmatig paniekaanvallen hebt kan je daar soms zelf weinig aan doen. Om dan vanwege die reden nooit te kunnen trippen is ook zo zonde.

Alleen al het besef dat je een kalmeringsmiddel hebt genomen zou al een positief effect kunnen hebben in psychologische zin, lijkt me. :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Curunir zei:
Daar zit iets in, maar als je regelmatig paniekaanvallen hebt kan je daar soms zelf weinig aan doen. Om dan vanwege die reden nooit te kunnen trippen is ook zo zonde.

Alleen al het besef dat je een kalmeringsmiddel hebt genomen zou al een positief effect kunnen hebben in psychologische zin, lijkt me. :wink:
Klik om te vergroten...

ja dat zeker!, alleen ik ben er nog niet klaar voor
wanneer de tijd rijp is,ga ik ernaar kijken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Curunir zei:
Welk laatste stuk bedoel je? Ik moet zeggen dat ik redelijk veel vertrouwen heb in de Pers als bron.

Hoewel het natuurlijk onzin is om enkel paddo's de schuld te geven als iemand al psychotisch was voor hij ermee begon.
Klik om te vergroten...

Dit dus : In het verleden had hij al veel met drugs geƫxperimenteerd. De paddo's waren een soort verslaving, zei V. Hij at een Ɣ twee doosjes per dag, rookte daarnaast soms wiet en moest 'meer en meer'.

Paddo's zijn niet verslavend, en op de 2e dag dat je ongeveer dezelfde portie neemt zal de werking al gehalveerd zijn. Op de 3e dag merk je niets van dezelfde dosis.. tot dat je weer een week of wat stopt. BS dus.

OT: Ben zelf niet zo'n drinker ( meer) maar zal het vanavond eens proberen, als ik er aan denk natuurlijk. Vanavond goede vriend kennis laten maken met alice, dubbelop zelfs want we gaan alice in wonderland ook kijken :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."