#1
Ik vind alcohol lekker tegen het einde van trip.
Tijdens het opkomen is het minder vind ik en tijdens de piek kom je er waarschijnlijk toch niet aan toe.
Wat ik *niet* zou doen is jezelf eerst dronken voeren en dan een zegel pakken, dat is vragen om problemen. Misschien nog niet eens zozeer kwa bad trip maar wel omdat alcohol je beoordelingsvermogen aanpast en lsd dat ook in zekere mate doet en bovendien je realiteitsbesef totaal door elkaar kan gooien.
Zie ook de gekke drugstoeristen in Amsterdam die hallucinogenen combineren met veel drank en evt. andere harddrugs en dan hun hond gaan villen of uit het raam springen
Als je echt bang bent voor een paniekaanval zou ik evt. een kalmeringsmiddel nemen, een pammetje (ben daar niet zo in thuis), of liever valeriaan of iets anders plantaardigs.
Tijdens het opkomen is het minder vind ik en tijdens de piek kom je er waarschijnlijk toch niet aan toe.
Wat ik *niet* zou doen is jezelf eerst dronken voeren en dan een zegel pakken, dat is vragen om problemen. Misschien nog niet eens zozeer kwa bad trip maar wel omdat alcohol je beoordelingsvermogen aanpast en lsd dat ook in zekere mate doet en bovendien je realiteitsbesef totaal door elkaar kan gooien.
Zie ook de gekke drugstoeristen in Amsterdam die hallucinogenen combineren met veel drank en evt. andere harddrugs en dan hun hond gaan villen of uit het raam springen
Als je echt bang bent voor een paniekaanval zou ik evt. een kalmeringsmiddel nemen, een pammetje (ben daar niet zo in thuis), of liever valeriaan of iets anders plantaardigs.