Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskent iemand rolling stones zegeltjes?

kent iemand rolling stones zegeltjes?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo, ik wil dit jaar weer eens lsd gaan doen ik doe het ongeveer 1 x per jaar vorg jaar had ik hofmannetjes met die fietser als opdruk over zo een heel vel, maar nu kan ik aan rolling stones zegeltjes komen kent iemand deze? ik weet nog niet zo veel over de opdruk want ik heb ze nog niet gekocht maar ik vrees zo een tong als van het logo van de rolling stones.. iemand enig idee hoeveel mics er op zitten?! het liefst zo veel mogenlijk ervaringen en info over deze engeltjes!

Peace :stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rolling stones waren de eerste en enige zegels die ik ooit genomen heb en ze zijn erg goed moet ik zeggen :wink: maargoed de afdruk op de zegel zegt natuurlijk niks over de sterkte enzo.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
oke heb je ze toevallig ooit laten testen?
voor het geval dat ze het zelfde zijn: met een hele beginnen is dat een goeie dosis?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychopsychedelic zei:
oke heb je ze toevallig ooit laten testen?
voor het geval dat ze het zelfde zijn: met een hele beginnen is dat een goeie dosis?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze niet laten testen maar de persoon waarmee ik ze nam had ze al vaker gebruikt en was er erg tevreden over.

Ik nam de eerste keer ene halve en die werkte al behoorlijk goed(was tevens de eerste keer LSD)
en de keer daarop een hele die was echt geweldig.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij mijn weten zit de batch(es) die nu rond gaat/gaan tussen de 100 en 130 mics. Ik heb ze gehad van 100 mics. Wel erg fijne zegels, heb een van mijn beste trips op die zegels gehad. :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb iets gehoord zegt meestal extreem weinig, vooral als het zulke hoge getallen betreft. (en de meeste mensen die "iets gehoord hebben" horen zoveel dat ze niet eens weten hoeveel 160 eigenlijk wel niet is.)

100 lijkt me aannemelijk, en is een mooie dosis.

ter vergelijking met je vorige ervaring:
Van die hofmannetjes met een fietsje en een bergje, zijn er verschillende soorten. Je hebt ze met een ohm teken achterop en een vies bitter smaakje, die zijn 50ug. Je hebt ze ook met, ik weet niet wat voor plaatje achterop en smaakloos, die zijn sterker. De exacte dosis weet ik niet, waarschijnlijk ook rond de 100ug.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb iets gehoord over 160mics
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
ik heb iets gehoord zegt meestal extreem weinig, vooral als het zulke hoge getallen betreft. (en de meeste mensen die "iets gehoord hebben" horen zoveel dat ze niet eens weten hoeveel 160 eigenlijk wel niet is.)

100 lijkt me aannemelijk, en is een mooie dosis.

ter vergelijking met je vorige ervaring:
Van die hofmannetjes met een fietsje en een bergje, zijn er verschillende soorten. Je hebt ze met een ohm teken achterop en een vies bitter smaakje, die zijn 50ug. Je hebt ze ook met, ik weet niet wat voor plaatje achterop en smaakloos, die zijn sterker. De exacte dosis weet ik niet, waarschijnlijk ook rond de 100ug.
Klik om te vergroten...

oke bedankt voor jullie reply's, ik had die met 2 kanten bedrukt en heb op een halfje een hele nacht alleen maar gelachen, en niet geslapen, was egt lekker vaag :grin: hopenlijk zijn die rolling stones even vrolijk :rock:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychopsychedelic zei:
Wacky zei:
ik heb iets gehoord zegt meestal extreem weinig, vooral als het zulke hoge getallen betreft. (en de meeste mensen die "iets gehoord hebben" horen zoveel dat ze niet eens weten hoeveel 160 eigenlijk wel niet is.)

100 lijkt me aannemelijk, en is een mooie dosis.

ter vergelijking met je vorige ervaring:
Van die hofmannetjes met een fietsje en een bergje, zijn er verschillende soorten. Je hebt ze met een ohm teken achterop en een vies bitter smaakje, die zijn 50ug. Je hebt ze ook met, ik weet niet wat voor plaatje achterop en smaakloos, die zijn sterker. De exacte dosis weet ik niet, waarschijnlijk ook rond de 100ug.
Klik om te vergroten...

oke bedankt voor jullie reply's, ik had die met 2 kanten bedrukt en heb op een halfje een hele nacht alleen maar gelachen, en niet geslapen, was egt lekker vaag :grin: hopenlijk zijn die rolling stones even vrolijk :rock:
Klik om te vergroten...

Het verschil in effect ligt niet aan de verschillende soorten zegels, puur alleen aan jou mindsetting en de omgeving waar je het doet, ook de dosis heeft invloed.

LSD is LSD, of het nu op een rolling stone's papiertje zit of wat dan ook..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
TRUE THAT

maar je hebt LSD wel in verschillende puurheden, witte crystal geeft een meer heldere trip dan bruine crystal bijvoorbeeld, zoek maar op!

Maar die rolling stones zijn goed hoor :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
TRUE THAT

maar je hebt LSD wel in verschillende puurheden, witte crystal geeft een meer heldere trip dan bruine crystal bijvoorbeeld, zoek maar op!

Maar die rolling stones zijn goed hoor :grin:
Klik om te vergroten...

Maar de kleur van LSD in kristal vorm heeft weinig te maken met de pure vloeibare vorm op je papertrip.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet van geteste rolling stones tussen de 100 en 140 ug, en heb ook gehoord van 160 ug; die moeten nog getest worden maar dat zal deze week gebeuren dus dan weten we dat ook weer zeker. In mijn ervaring hele fijne zegels maar het lijkt er op dat er mogelijk twee sterktes rond gaan, wat er op wijst dat deze print wel vaker gebruikt wordt en dus ook helemaal niks zegt over de dosis. Wel dat de kans groot is op 100-160 ug; maar als je het zeker wil weten zal je er eentje moeten testen. Nog wat fijns over de rolling stones; die ik had waren compleet smaakloos, dat is iets wat ik altijd erg waardeer aan zegels.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."