Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar komen die spiralen vandaan :D

Waar komen die spiralen vandaan :D

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik denk dat die spiralen komen door je eigen gedachten, als je nu zou denken dat het allemaal blokken waren in plaats van spiralen kan je dat echt wel verwezenlijken !
maar ik geloof ook dat lsd zelf bepaalde visuals laat te voorschijn komen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Mooi he :P

Ik zit er nu zelf middenin :grin:.
Klik om te vergroten...

kom naar katwijk dan doe ik mee :P
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar gewoon focking vet die kleuren...pijnlijk aan de ogen af en toe..
Klik om te vergroten...

Die kleuren kunnen soms irritant hard in je ogen schijnen he :tongueout:
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#4
lucifer in the sky zei:
ik denk dat die spiralen komen door je eigen gedachten, als je nu zou denken dat het allemaal blokken waren in plaats van spiralen kan je dat echt wel verwezenlijken !
maar ik geloof ook dat lsd zelf bepaalde visuals laat te voorschijn komen.
Klik om te vergroten...

Dit kwam 100% zeker van de LSD :grin:
2 keer in beeld onbewust die ongeveer 1/2 seconden duurde..was denk ik 12 bij 12cm (grootte) :smoke:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
daar heb je gelijk in, ik zelf stuur het liefst :grin:
enja ik heb me een keer zorgen gemaakt en ben doorgeslagen ( 1ste keer ) sinds dan heb ik me nooit zorgen meer gemaakt en ng nooit weer gehad !
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hii ? watte Spiralen,?, slakkehuizen,,
die zie je toch ook in de kosmos ,, melkweg heb toch ook een spiraalvorm,,
Spiralen,, ?, DNA-spiralen,, de Kosmische Slang, heilige geometrie,
zet een zoeen lange schelp op je watersproeier,, zodat je water gaat spiralen,
http://www.nulpuntenergie.net/watervitaliseren/

Het idee om voor het spiraliseren van water een penhoorn te gebruiken, heb ik van Klaas*.
De vorm van de penhoorn, voldoet uitstekend aan de juiste verhoudingen om water te spiraliseren.
Moeder natuur gaia helpt ons daarbij mooi een handje.
Van Viktor Schauberger* hebben we geleerd dat water dat spiraliseert energie aantrekt. (nulpuntenergie)
Deze aangezogen energie heeft een positieve werking op alles wat leeft.
Klik om te vergroten...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja vogel klopt, wat slim ben jij!!!!!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8

misschien zie je wel die zonnebloem in je hoofd,,
http://wordsmith.org/anu/java/spirograph.html
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Ether bezielt al het leven en de kosmos. De elementen zijn de bouwstoffen van onze wereld en ze zijn onze energetische voeding. Zonder Ether is er absoluut geen leven mogelijk, terwijl we wel kortere of langere tijd zonder de elementen kunnen overleven.
De Ether stroomt via geometrische lijnen, in rechte banen door de kosmos naar de aarde. Ether kan alleen tussen polen bestaan. Aan weerszijden van de banen vind je de plus- en minpool (mannelijk en vrouwelijk), de baan zelf in nul (het zero point field). De aarde is opgedeeld in geometrisch gerangschikte mannelijke en vrouwelijke cirkelvormige velden. Tussen deze velden stroomt de Ether en wordt op deze manier via rastersystemen over de hele aarde verdeeld. De Ether wordt opgenomen door de aarde en alles wat daarop leeft. Daardoor komt het in de driedimensionale wereld terecht en begint de rondgang van energie die weer eindigt in de kern van de Melkweg, de Bron. Uiteindelijk gaat alles weer terug naar de Bron. De beweging van alles is dan ook van de Bron af (mannelijk, in rechte lijnen) en naar de Bron toe (vrouwelijk, in spiralen).
Klik om te vergroten...
rastersystemen,,? zonnebloemenraster,, spirograaf-raster :confused:
http://www.geomantie.nl/publicaties.htm
de zonnebloem is van de composietenfamilie,,
composiet,, betekent samengesteld,, alle kleine bloempjes vormen samen één grote spiraalachtige bloem,, heb er iemand zin om plaatjes te posten van DNA spiralen,,
de AYAhuascaliaan, groeit ook in spiraalvorm


zoek naar afbeeldingen via google, op zoekterm: '' melkweg spiralen''
of : ''milkyway spirals''

http://www.math.tamu.edu/~dallen/digita ... spiral.htm

h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
http://www.soulsofdistortion.nl/dutch/S ... pter5.html
klik onderaan op de site op volgende voor hoofdstuk 6 en 7

http://www.soulsofdistortion.nl/dutch/g ... etrie.html
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik bespeur hier een spiraal-fetish...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
zoals een rollend balletje in een schaal. de snelheid wil het balletje de schaal uit smijten, maar de zwaartekracht wil het balletje naar het midden van de schaal hebben.

Zou je te snel gaan, rol je de schaal uit.
ga je te langzaam, valt ie stil.

E = mc2 :tearsofjoy:

energie is massa x snelheid in het kwadraat.


zonder snelheid, ligt het balletje stil. op 1 punt
Bij lichtsnelheid zou er geen spiraal zijn, maar een rechte lijn.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#13
loadrunner zei:
E = mc2 :tearsofjoy:

energie is massa x snelheid in het kwadraat.
Klik om te vergroten...

De c staat voor lichtsnelheid, bij alle andere snelheden moet je de formule E=(1/2)mv² gebruiken.

Ik zelf heb nog nooit echt spiralen gezien tijdens het trippen, best jammer, maar ik heb nog genoeg tijd. :stoned:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14

De kosmische slang,,
http://unguent.blogspot.com/2005/01/cosmic-serpent.html
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#15

,


ik verzaaaaaaaamel schelpen,,al zinds heel lang ,, meer als 20 jaar;.
ik kaaaaaan onmooogelijk schizofreeeen zijn,,
ik ben verbonden met de kosmos
phy zei:
Ik bespeur hier een spiraal-fetish...
Klik om te vergroten...
ik ben een geboren slakkehuis-fetishist,,
soms op de LSD zie ik zoveel spiraaltjes draaien dan word ik duizelig,,
dan moet ik kotzzzen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave:




Wij Schelpie-Kikkers,, blowen Salvia Sclarea (''Scharlei'') in een spiraal-pijpje :wave:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pre-historische spiralen,

Als vorm komen we de spiraal tegen in slakkenhuizen, schelpen, opgerolde slangen en bij planten. Als beweging in wervelwinden draaikolken, rookwolken en de werveling van vuur. En natuurlijk is de spiraalvorm aanwezig in ons DNA.

Vanuit de culturele geschiedenis gezien is de drievoudige spiraal tot het symbool van eeuwig leven geworden en verwijst naar de cyclus van leven, dood en wedergeboorte. Deze kan gezien worden als staand voor alle dingen die in 3-en komen zoals man - vrouw - kind, geboorte - liefde - dood. Maar ook de integratie van de 3 dimensies van tijd: verleden - heden - toekomst.
Klik om te vergroten...
http://www.frontierscience.nl/index.php ... &Itemid=29
http://www.bovenlichten.net/id104.html
http://www.histoportal.nl/menucenter.ph ... l&art=1602
http://www.tinekekolvenbach.nl/page.php?3
,,Klimopfamilie - Araliaceae

de klim-op plant (( Hedera Helix ))
De Latijnse geslachtsnaam 'Hedera' houdt mogelijk verband met het woord voor omklemmen 'ghea', maar 'Hedera' was ook de naam van het Heiligdom van de God van de Extase en de Wijn, Dionysos/Bacchus. De soortnaam 'helix' betekent spiraal.

http://wetenschap.infonu.nl/wiskunde/15 ... rward.html
verschil tussen helix en spiraal
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat ik beginnen met een korte omschrijving van de Gulden Snede en de reeks van Fibonacci,
dan vertel ik hoe deze twee begrippen tot uiting komen in bepaalde vormen in de levende natuur.

Voor de liefhebber op het gebied van de wiskunde wordt het zonnebloemmotief
nog wat uitgebreider en exacter beschreven op een aantal afzonderlijke pagina's.
Klik om te vergroten...

http://members.chello.nl/~jlmbar/Uitleg/spiralen.htm
liefhebber op het gebied van wiskunde,, whwhwaaaaaaa ikke niet,,
ik had altijd dikke onvoldoendes voor wiskunde,,
ik heb een hekel gekregen aan wiskunde door die stomme saaie school,,
ik heb nooit geleerd over de heilige geometrie van de kosmos en de zonnebloem enzo,,
wwhahhaaaa ,, alleen maar saaie-cijfer-wiskunde op school,,
whwhwaa,, ik mocht daar niks leren over de heilige geometrie van de kosmos
wwhhwaaa,, ze hebben het gewoon stiekum geheim gehouden,,
Ze willen dat je leert voor loonslaafje,
wat een saaie stomme rotschool,, spiritualiteit mag je niet leren wwhaaa
Whaaaa ik ben er sinds kort achter dat wiskunde wel leuk kan zijn met heilige-geometrie,,
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
de school is niet stom, als je spiritueel wilt worden doe je dat toch in je vrije tijd?

school is er nou eenmaal
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
de school is niet stom, als je spiritueel wilt worden doe je dat toch in je vrije tijd?

school is er nou eenmaal
Klik om te vergroten...

School is er nou eenmaal,, om je dom te houden,,
en te vergeten waar je vandaan komt,,uit het middelpuntje van de melkweg ?
Om te vergeten wat de Echte taal der kosmos en al het leven is,

ik heb een beetje hekel aan de stad ,. Dus ook aan school,,
van de natuur kan je alles leren , wat je nodig heb om te overleven,,
Heb je ook niet meer nodig,, niks meer ,, dus dan kan je ook niet het millieu vervuilen,,
Heb je ook geen amalgaam nodig en vaccins en fluortabletjes, ,
Geen kernwapens,, kerncentrales, fabrieken, enz,,
Zouden we ook nooit doorgedraaid zijn,,
Maarja het zal misschien wel zo horen)) ((gewoon yin en yang)),,

ja fijn die school,,
Maar als morgen de economie doordraait ofzo,, of de economie word weggespoeld door een tsunami,ofzo, en de supermarkten zijn dicht,,,
Wie heeft er geleerd om te hamsteren .?
Wie heeft er geleerd om te zaaien en te oogsten,, ?
Wie heb er geleerd om te veréren te verzorgen en te slachten,, ?
Wie ken er jagen, ?
Wie heeft er geleerd om zonder geld te kunnen leven.?
We zitten allemaal veels te dicht opelkaar in betonnen bakkies,,
Zonder geld ,, verhonger je,,,
De natuur is kapot,, We negeren de natuur,,
We zijn doorgedraaid ,, en nou zitten we daardoor in een economische recessie.,
We zijn een beetje te overmatig consumerend bezig geweest,,
Weinig kindersterfte en veel chronische ziektes door vaccins,,
Die hele politiek is nep, zelfs obama ben ik bang,,
ik snap die massa niet die dus de politiek aanbid en accepteert,,,
yo mensen vanaf nu gaat niemand meer naar school,,
vanaf nu heb je heb je scheit,, en verbrand je al je geld,, boodschappen plunder je maar
je word maar boer.., dat leer jezelf wel van Moeder Natuur,,
trouwens je moet misschien wel ,, door de voedsel en klimaatcrisis word alles duurder,,
dan neem je ,,>LSD
LSD om te spiraliseren en jezelf, de natuur en je medemensen om je heen te vitaliseren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."