gNuxx zei:
de school is niet stom, als je spiritueel wilt worden doe je dat toch in je vrije tijd?
school is er nou eenmaal
School is er nou eenmaal,, om je dom te houden,,
en te vergeten waar je vandaan komt,,uit het middelpuntje van de melkweg ?
Om te vergeten wat de
Echte taal der kosmos en al het leven is,
ik heb een beetje hekel aan de stad ,. Dus ook aan school,,
van de natuur kan je alles leren , wat je nodig heb om te overleven,,
Heb je ook niet meer nodig,, niks meer ,, dus dan kan je ook niet het millieu vervuilen,,
Heb je ook geen amalgaam nodig en vaccins en fluortabletjes, ,
Geen kernwapens,, kerncentrales, fabrieken, enz,,
Zouden we ook nooit doorgedraaid zijn,,
Maarja het zal misschien wel zo horen)) ((gewoon yin en yang)),,
ja fijn die school,,
Maar als morgen de economie doordraait ofzo,, of de economie word weggespoeld door een tsunami,ofzo, en de supermarkten zijn dicht,,,
Wie heeft er geleerd om te hamsteren .?
Wie heeft er geleerd om te zaaien en te oogsten,, ?
Wie heb er geleerd om te veréren te verzorgen en te slachten,, ?
Wie ken er jagen, ?
Wie heeft er geleerd om zonder geld te kunnen leven.?
We zitten allemaal veels te dicht opelkaar in betonnen bakkies,,
Zonder geld ,, verhonger je,,,
De natuur is kapot,, We negeren de natuur,,
We zijn doorgedraaid ,, en nou zitten we daardoor in een economische recessie.,
We zijn een beetje te overmatig consumerend bezig geweest,,
Weinig kindersterfte en veel chronische ziektes door vaccins,,
Die hele politiek is nep, zelfs obama ben ik bang,,
ik snap die massa niet die dus de politiek aanbid en accepteert,,,
yo mensen vanaf nu gaat niemand meer naar school,,
vanaf nu heb je heb je scheit,, en verbrand je al je geld,, boodschappen plunder je maar
je word maar boer.., dat leer jezelf wel van Moeder Natuur,,
trouwens je moet misschien wel ,, door de voedsel en klimaatcrisis word alles duurder,,
dan neem je ,,>LSD
LSD om te
spiraliseren en jezelf, de natuur en je medemensen om je heen te
vitaliseren