Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar komen die spiralen vandaan :D

Waar komen die spiralen vandaan :D

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1

De kosmische slang,,
http://unguent.blogspot.com/2005/01/cosmic-serpent.html
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2

,


ik verzaaaaaaaamel schelpen,,al zinds heel lang ,, meer als 20 jaar;.
ik kaaaaaan onmooogelijk schizofreeeen zijn,,
ik ben verbonden met de kosmos
phy zei:
Ik bespeur hier een spiraal-fetish...
Klik om te vergroten...
ik ben een geboren slakkehuis-fetishist,,
soms op de LSD zie ik zoveel spiraaltjes draaien dan word ik duizelig,,
dan moet ik kotzzzen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
:wave:




Wij Schelpie-Kikkers,, blowen Salvia Sclarea (''Scharlei'') in een spiraal-pijpje :wave:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pre-historische spiralen,

Als vorm komen we de spiraal tegen in slakkenhuizen, schelpen, opgerolde slangen en bij planten. Als beweging in wervelwinden draaikolken, rookwolken en de werveling van vuur. En natuurlijk is de spiraalvorm aanwezig in ons DNA.

Vanuit de culturele geschiedenis gezien is de drievoudige spiraal tot het symbool van eeuwig leven geworden en verwijst naar de cyclus van leven, dood en wedergeboorte. Deze kan gezien worden als staand voor alle dingen die in 3-en komen zoals man - vrouw - kind, geboorte - liefde - dood. Maar ook de integratie van de 3 dimensies van tijd: verleden - heden - toekomst.
Klik om te vergroten...
http://www.frontierscience.nl/index.php ... &Itemid=29
http://www.bovenlichten.net/id104.html
http://www.histoportal.nl/menucenter.ph ... l&art=1602
http://www.tinekekolvenbach.nl/page.php?3
,,Klimopfamilie - Araliaceae

de klim-op plant (( Hedera Helix ))
De Latijnse geslachtsnaam 'Hedera' houdt mogelijk verband met het woord voor omklemmen 'ghea', maar 'Hedera' was ook de naam van het Heiligdom van de God van de Extase en de Wijn, Dionysos/Bacchus. De soortnaam 'helix' betekent spiraal.

http://wetenschap.infonu.nl/wiskunde/15 ... rward.html
verschil tussen helix en spiraal
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laat ik beginnen met een korte omschrijving van de Gulden Snede en de reeks van Fibonacci,
dan vertel ik hoe deze twee begrippen tot uiting komen in bepaalde vormen in de levende natuur.

Voor de liefhebber op het gebied van de wiskunde wordt het zonnebloemmotief
nog wat uitgebreider en exacter beschreven op een aantal afzonderlijke pagina's.
Klik om te vergroten...

http://members.chello.nl/~jlmbar/Uitleg/spiralen.htm
liefhebber op het gebied van wiskunde,, whwhwaaaaaaa ikke niet,,
ik had altijd dikke onvoldoendes voor wiskunde,,
ik heb een hekel gekregen aan wiskunde door die stomme saaie school,,
ik heb nooit geleerd over de heilige geometrie van de kosmos en de zonnebloem enzo,,
wwhahhaaaa ,, alleen maar saaie-cijfer-wiskunde op school,,
whwhwaa,, ik mocht daar niks leren over de heilige geometrie van de kosmos
wwhhwaaa,, ze hebben het gewoon stiekum geheim gehouden,,
Ze willen dat je leert voor loonslaafje,
wat een saaie stomme rotschool,, spiritualiteit mag je niet leren wwhaaa
Whaaaa ik ben er sinds kort achter dat wiskunde wel leuk kan zijn met heilige-geometrie,,
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
de school is niet stom, als je spiritueel wilt worden doe je dat toch in je vrije tijd?

school is er nou eenmaal
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#7
gNuxx zei:
de school is niet stom, als je spiritueel wilt worden doe je dat toch in je vrije tijd?

school is er nou eenmaal
Klik om te vergroten...

School is er nou eenmaal,, om je dom te houden,,
en te vergeten waar je vandaan komt,,uit het middelpuntje van de melkweg ?
Om te vergeten wat de Echte taal der kosmos en al het leven is,

ik heb een beetje hekel aan de stad ,. Dus ook aan school,,
van de natuur kan je alles leren , wat je nodig heb om te overleven,,
Heb je ook niet meer nodig,, niks meer ,, dus dan kan je ook niet het millieu vervuilen,,
Heb je ook geen amalgaam nodig en vaccins en fluortabletjes, ,
Geen kernwapens,, kerncentrales, fabrieken, enz,,
Zouden we ook nooit doorgedraaid zijn,,
Maarja het zal misschien wel zo horen)) ((gewoon yin en yang)),,

ja fijn die school,,
Maar als morgen de economie doordraait ofzo,, of de economie word weggespoeld door een tsunami,ofzo, en de supermarkten zijn dicht,,,
Wie heeft er geleerd om te hamsteren .?
Wie heeft er geleerd om te zaaien en te oogsten,, ?
Wie heb er geleerd om te veréren te verzorgen en te slachten,, ?
Wie ken er jagen, ?
Wie heeft er geleerd om zonder geld te kunnen leven.?
We zitten allemaal veels te dicht opelkaar in betonnen bakkies,,
Zonder geld ,, verhonger je,,,
De natuur is kapot,, We negeren de natuur,,
We zijn doorgedraaid ,, en nou zitten we daardoor in een economische recessie.,
We zijn een beetje te overmatig consumerend bezig geweest,,
Weinig kindersterfte en veel chronische ziektes door vaccins,,
Die hele politiek is nep, zelfs obama ben ik bang,,
ik snap die massa niet die dus de politiek aanbid en accepteert,,,
yo mensen vanaf nu gaat niemand meer naar school,,
vanaf nu heb je heb je scheit,, en verbrand je al je geld,, boodschappen plunder je maar
je word maar boer.., dat leer jezelf wel van Moeder Natuur,,
trouwens je moet misschien wel ,, door de voedsel en klimaatcrisis word alles duurder,,
dan neem je ,,>LSD
LSD om te spiraliseren en jezelf, de natuur en je medemensen om je heen te vitaliseren
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
hippievogel zei:
:wave:




Wij Schelpie-Kikkers,, blowen Salvia Sclarea (''Scharlei'') in een spiraal-pijpje :wave:
Klik om te vergroten...

OOOoohWauW TOF,, Hippievogel die Scharlei blowende schelpy-froggies,,
ik heb ook,, zulk soort spiraal-pijp-blowende-kikkers,,
die kikkers nemen ook kristallen,, lees maar,,>
De Kristallijne kinderen hebben opaalkleurige aura's in de meest prachtige pasteltinten. Zoals u in dit boek zult lezen, wordt deze generatie bovendien gekenmerkt door een fascinatie voor kristallen en stenen.
The Crystal Children have opalescent auras, with beautiful multi-colours in pastel hues. This generation also shows a fascination for crystals and rocks......
Klik om te vergroten...
http://www.niburu.nl/index.php?articleid=18198
http://www.starchild.co.za/what.html

oke nou wil vogel foto's zien van iets uit jullie collectie,, kom op met die plaatjs :P :wave:
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
:P
http://www.youtube.com/watch?v=P10wGxupVcY
:P
http://www.youtube.com/watch?v=gZqDaaOqNvQ

:P ook door de migraine kan je spiralen gaan hallucineren, chck dat>>>
http://s2.ned.univie.ac.at/CMS/Comenius ... n_Deyssel/
:P
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik pleit voor een fluor gemeenschap. Gratis arseen voor iedereen.
tuut!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#11



Twee spiraal-schelpen, plus rechts een brokje wit steen met paarse Fluoriet kristallen,,
en links brokje bruine steen met groene Malachiet-kristallen,, :P :rolleyes: :P :rolleyes:
,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,:P :rolleyes: :P :rolleyes: :P :rolleyes: :P :rolleyes: :P :rolleyes: :P :rolleyes: :P :rolleyes: :P :wave:
i love :hearteyes: Crystals and Spirals,, :P
nou wil ik foto's zien van van jullie kristallen en spiralen;;,, komop met die plaatjes!!!!
:wave:
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flip Trip zei:
loadrunner zei:
E = mc2 :tearsofjoy:

energie is massa x snelheid in het kwadraat.
Klik om te vergroten...

De c staat voor lichtsnelheid, bij alle andere snelheden moet je de formule E=(1/2)mv² gebruiken.

Ik zelf heb nog nooit echt spiralen gezien tijdens het trippen, best jammer, maar ik heb nog genoeg tijd. :stoned:
Klik om te vergroten...



lol, . Natuurkunde en wiet gaan niet samen...

was ff de draad kwijt, en het lijkt dan allemaal zo vreselijk logisch
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSD above paddo''s ? mmmmmm niet = gelijk aan maar above?

Het wordt duidelijk tijd voor...

MAar dan daarna? wat dan?

OT: De vis/cieuze cirkel, die ik niet wil ontbreken kan!
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#15


Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."