Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuur visueel genieten: XTC + LSD of XTC + Paddo's??

Puur visueel genieten: XTC + LSD of XTC + Paddo's??

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog 7 dagen... Oeeeeee :grin:
S
Sneaky_UserLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ WithciZ:

Ik zal zo voorzichtig mogelijk zijn en alle voorzorgsmaatregelen nemen. Daar zal het gelukkig niet aan liggen. Ik denk ook dat als ik een lage dosering neem dat ik dan bij voorbaat al minder bang zal zijn omdat ik 'weet' dat ik niet veel heb genomen. Als het dan een positieve ervaring is dan maak ik me niet druk meer. Dan ga ik lekker trippen zo nu en dan.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
WithciZ zei:
And remember, it's all in your head.
Klik om te vergroten...
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sneaky_User zei:
Beste mensen,

Anders kan ik het niet omschrijven. Ik stond op het punt om naar het balkon te gaan om naar beneden te springen. Ik ben in die trip gekomen omdat ik op het hoogtepunt van de trip zo ver heen was dat ik me niet realiseerde dat het niet raadzaam was om meer te eten, maar ik nam 2(!) bakjes hawaiaanse paddo's (had al 1 bakje op en was knetterstoned van de nederwiet), 2 repen pure chocolade en een dikke vette joint. De vriend die met mij was vond het wel lachen en zette de Exorcist op en deed de lamp uit. Zoals ik al zei, ik kwam in de hel terecht. De angsten die ik had is met geen pen te omschrijven. Normaliter had ik naar de ehbo gemoeten maar uit angst voor de schande buren/familie/vrienden heeft die vriend van mij alles eraan gedaan om mij maar thuis te houden. Stom stom stom. Maar ik kon niet nadenken, wist niet eens waar ik was en erger nog, wie ik was.
Klik om te vergroten...

huh >? dat door die vriend die de exorcist opzette en de lamp uitdeed en jouw dwingde om in huis te blijven , ?
lekkere setting zo , had ie beter maar de troetel-beertjes of de teletubbies opgezet.
kon je niet gaan douchen ofzo,, of in bad gaan , terwijl hij ze enge film keek, >?
m
maskLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig was er in mijn tijd nog geen XTC e.d. en hadden we alleen nederwiet, hasj, lsd en de paddo's haalden we zelf uit de paardenwei.
Als ik alle verhalen lees vind ik het tegenwoordig knap eng, zoals er met drugs geexperimenteert wordt.
Mijn ervaring: je kunt beter met een papertripje beginnen dan met paddo's.
En verder geen andere drugs, die beinvloeden het effect alleen maar (ten nadele/voordeel) maar dat ga je toch niet gokken?
Een goeie trip is TE gek, ik vind het, 35 jaar na gebruik, nog steeds 1 van de betere drugs.
Ook 1 van de engste, want na 10 jaar onthouding kun je nog steeds een flashback krijgen, dan ga je weer even hard als tijdens die trip.
Een trip neem je alleen met hele goede vrienden, in een voor jouw vertrouwde omgeving (dit laatste is heel belangrijk), vrienden die een horrorfilm opzetten na een trip zijn zowieso niet DE vrienden.

Als alle omstandigheden goed zijn, kun je van een trip echt een dikke 4 uur genieten, de hallucinaties zijn niet te beschrijven zo mooi.
Daar kan geen drug tegen op.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie gaat dan ook een horrorfilm kijken tijdens een paddotrip? Lekker slim...
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm ik had je report van een tijdje terug gelezen (was trouwens een interessant report :wink: )

Maar zijn er geen drugs-psychiaters of iets dergelijks waar je naartoe kan gaan voor dit soort dingen?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmmm, ik heb ooit een keer xtc bij de paddo's genomen en voelde er eigenlijk niks van, pure verspilling van de xtc en je hersenen naar mijn idee.

Verder zou ik gewoon proberen op te bouwen, ik zou met een half bakje truffels beginnen, kijken hoe je er op reageert. Ik zou niet gaan mixen om het gevoel te onderdrukken dat je bang word ofzo. neem gewoon een lage dosis en kijk of je er mee om kan gaan.

~yxes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."