Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe lang zijn mij lsd zegels houdbaar?

hoe lang zijn mij lsd zegels houdbaar?

7 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
jaspersLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een maandje geleden 6 zegelkes gekocht en heb er nog 4 over,ze zitten netjes in gesloten zakje en heb ze droog op kamertemperatuur bewaar.
Nu wil ik weten of ik ze goed bewaard heb en hoe lang kan je ze bewaren zonder dat het zijn werking verliest. grtzz..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. De een wil het in de vrieskist in een strijkzak zoveel mogelijk luchtdicht de ander bewaard het in een kistje of onder de bestekbak los in een la.

Ik denk dat je er alleen achter komt door uit te proberen wat het beste werkt. Zegeltje laten testen en daarna ander zegeltjes van zelfde batch ergens in de zon/lamplicht/vriezer/strijkzak en daarna weer laten testen wat er mee gebeurd is qua hoeveelheid LSD.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik geloof niet in kwaliteitsverlies. Ik heb daar nooit iets van gemerkt. Maar ik heb dan ook nooit iets na lange tijd laten testen. Puur gebaseerd op ervaring.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#4
mag ik eens iets zeggen, bij mij zitten ze nooit echt heel goed verpakt, blijven ze 6maand liggen overal en nergens, en toch ga ik nog zo ongelofelijk hard :rockband:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
De normale manier van verpakken is in aluminium folie gerold en dan weer in een gripzakje gestoken. En dat bewaar je op een droge, donkere plaats. Hiermeer heb ik nog nooit problemen gehad :wink:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikzelf heb nooit problemen daarmee. Ik bewaar ze netjes in alluminiumfolie --> wietzakje --> bakje met deksel.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nasica zei:
Ikzelf heb nooit problemen daarmee. Ik bewaar ze netjes in alluminiumfolie --> wietzakje --> bakje met deksel.
Klik om te vergroten...
Inderdaad als je dit doet blijven ze gewoon goed, ik zie eigenlijk niet in waarom ze zouden dalen in sterkte.

Ok, als je ze in de zon laat liggen of iets dergelijks misschien maar anders...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
De normale manier van verpakken is in aluminium folie gerold en dan weer in een gripzakje gestoken. En dat bewaar je op een droge, donkere plaats. Hiermeer heb ik nog nooit problemen gehad :wink:
Klik om te vergroten...

Ik bewaar het ook gewoon altijd in aluminiumfolie in een leeg wiet zakje op een donkere plek zoals een la, mijn ervaring is dat het na een half jaar nog níet achteruit gegaan is in potentie. Of het nog langer kan weet ik niet want dan is het meestal wel echt op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."