Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD in gripzakje

LSD in gripzakje

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen.

Iemand die ik ken heeft LSD nu al even in een gripzakje, er zat alu rond maar die heeft hij eraf gehaald toen hij 1 van de 2 zegels eruit wou halen.
Dus, er zit nu al een tijdje 1zegeltje in een klein gripzakje, verborgen in het donker.
Zou dit nog effect hebben? Of zou het zegeltje de lsd hebben "uitgezweet" over het hele gripzakje heen? In de koelkast leggen is helaas onmogelijk. Zo snel mogelijk nemen dan maar?


*edit: verkeerde subforum; sorry daarvoor, kan die verplaatst worden?*
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt maar proberen , we kunnen ook niet zomaar op die feiten basseren of het al uitgelopen is of niet.
Gewoon proberen zou ik zeggen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
pff allemaal kletskoek:) misschien dat er 5% van de sterkte weg is:wink: goed spul dus nog
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
pff allemaal kletskoek:) misschien dat er 5% van de sterkte weg is:wink: goed spul dus nog
Klik om te vergroten...

Wil wel eens zien wat jij doet als je een LSD zegeltje een uurtje vast hebt in je hand :wink:

Zo was er op couleur café vorig jaar een dealer die 100 LSD zegeltjes tegen zijn borst had geplakt.
Stond natuurlijk al te flippen aan de ingang.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
endor zei:
Intoxication zei:
pff allemaal kletskoek:) misschien dat er 5% van de sterkte weg is:wink: goed spul dus nog
Klik om te vergroten...

Wil wel eens zien wat jij doet als je een LSD zegeltje een uurtje vast hebt in je hand :wink:

Zo was er op couleur café vorig jaar een dealer die 100 LSD zegeltjes tegen zijn borst had geplakt.
Stond natuurlijk al te flippen aan de ingang.
Klik om te vergroten...
zweet een gripzakje ik vrees van niet, er kan gewoon alleen sterkte van de zegel gaan dmv oxidatie, niet dmv overdracht door bvb water (zweet) en aangezien het een gesloten gripzakje is zal dit nog in mindere mate zijn, hoe minder licht, hoe minder warm zijn des te betere factoren om oxidatie-reactie te verminderen

we spreken hier trouwens niet over een uurtje in de hand houden of 100 zegels op de borst, maar 1 zegeltje in een gripzakje, in het donker en op kamertemperatuur
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als de zegel goed in het donker lag zal de potentie nauwelijks afgenomen zijn.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon proberen. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
endor zei:
Intoxication zei:
pff allemaal kletskoek:) misschien dat er 5% van de sterkte weg is:wink: goed spul dus nog
Klik om te vergroten...

Wil wel eens zien wat jij doet als je een LSD zegeltje een uurtje vast hebt in je hand :wink:

Zo was er op couleur café vorig jaar een dealer die 100 LSD zegeltjes tegen zijn borst had geplakt.
Stond natuurlijk al te flippen aan de ingang.
Klik om te vergroten...

Dat heeft er ook echt helemaal niets mee te maken.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
of er nu allu folie rond zit of niet , als het in het donker ligt maak het niet uit (allu follie maakt het binnen in donker)
dus kanje het ook gewoon tussen een boek bewaren
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zou nog moeten werken.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat je zou kunnen doen bij het nemen van de zegel is even de binnenkant van het zakje aflikken, maar dat is het dan ook wel. Moeilijk om te zeggen hoeveel sterkte nog van deze zegel over is.

Then again, het kan geen kwaad om het te proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."