Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoffman lsd-25 93'

Hoffman lsd-25 93'

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DionysiousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh ja..en trippen is net alsof je ruzie hebt met je eigen geest en het weer probeert goed te maken in 6-8 uur :mrgreen:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
25tolife zei:
@Sublimo
Ze bestaan vast nog zeker weten mja je komt ze inderdaad niet snel tegen.... :hearteyes:
Maar kan me niet voorstellen dat ze er niet zijn aangezien je het in allemaal vormen kan kopen misschien zijn dots wat lastiger te maken / verwerken tot een dot of gelly wat je ook niet vaak ziet..? Ben verre van een chemie deskundige hoor maar dat denk ik.
Piece!

Greets & Piece
Klik om te vergroten...

Het is denk ik net hetzelfde als met mescaline-pillen. Daar heb ik ook al van gehoord, ze langs zien komen in een aantal films, maar in de werkelijkheid bestaan ze niet meer denk ik. Of ze zijn heel zeldzaam. :P
Klik om te vergroten...

Inderdaad zoekt en gij zult vinden als men het geluk heeft van alle naar waarschijnlijkheid het te zoeken, en te vinden ergens mja niet veel hebben dat denk ik? Net als die pillen waar jij het over hebt nog niet gezien maar je weet maar nooit mocht je geluk hebben kan het aantrekkelijk zijn lijkt me :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Inderdaad zoekt en gij zult vinden als men het geluk heeft van alle naar waarschijnlijkheid het te zoeken, en te vinden ergens mja niet veel hebben dat denk ik? Net als die pillen waar jij het over hebt nog niet gezien maar je weet maar nooit mocht je geluk hebben kan het aantrekkelijk zijn lijkt me :wave:
Klik om te vergroten...

Ik zou alleen al willen weten of ze daadwerkelijk bestaan. Over microdots heb ik alleen nog maar informatie op het internet gelezen. De mescaline-pillen heb ik voorbij zien komen in Fear & Loathing in Las Vegas en in de serie The Sopranos. In seizoen zes denk ik, wanneer hij in Las Vegas is. Ook heb ik op het internet al plaatjes gevonden van "mescaline-pillen". Of die echt zijn weet natuurlijk niemand.

Het zou me verbazen moesten ze dat verzonnen hebben in een film en serie, dus ze zullen vast wel bestaan. :)

OT: Als je heel veel geluk hebt leest iemand die toevallig 17 jaar geleden die zegels gebruikt en getest heeft heeft dit topc. Maar die kans is zeer klein denk ik. En waren er toen eigenlijk al testcentrums ? Ik heb eigenlijk geen idee vanaf wanneer die bestaan.

Je zoekt letterlijk naar een naald in een hooiberg. Waarom wil je dat nu eigenlijk nog zo graag weten ? :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet wel dat bonie zegels had met 400+ mics getest, hartjes
dus 450 zou toch best mogelijk kunnen zijn lijkt me.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb de 50 jarige jubileum trips gehad. Ik heb ze nooit getest, maar sterk waren ze wel. Ik was 20 jaar. Ik tripte in die tijd iedere week. Ik heb op die zegel wel mijn dikste hallucinatie gehad. Als ik ergens naar keek dan kon ik de muren laten bruisen, tot het moment dat ik er te ver in door ging. Hoe harder ik mijn beste deed des de gele tot bruiner werd de plek. Het was een zeer grote bruisende bruine plek geworden die tegen het zwarte aan zat. Toen kwam het moment dat de hele zaal waar ik was (een afterparty), in een klap was veranderd in een jungle met overal lianen aan de zijkant. Op de lianen liepen een soort van 2d beestjes met scherpe bekjes naar boven en naar beneden (leek een beetje op de beestjes van Donkey Kong).

t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom worden die drugs van vroeger altijd zo verheerlijkt? Bij pillen is dat ook al zo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger was toch alles beter?
D
DionysiousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tripper zei:
Ik heb de 50 jarige jubileum trips gehad. Ik heb ze nooit getest, maar sterk waren ze wel. Ik was 20 jaar. Ik tripte in die tijd iedere week. Ik heb op die zegel wel mijn dikste hallucinatie gehad. Als ik ergens naar keek dan kon ik de muren laten bruisen, tot het moment dat ik er te ver in door ging. Hoe harder ik mijn beste deed des de gele tot bruiner werd de plek. Het was een zeer grote bruisende bruine plek geworden die tegen het zwarte aan zat. Toen kwam het moment dat de hele zaal waar ik was (een afterparty), in een klap was veranderd in een jungle met overal lianen aan de zijkant. Op de lianen liepen een soort van 2d beestjes met scherpe bekjes naar boven en naar beneden (leek een beetje op de beestjes van Donkey Kong).

Klik om te vergroten...

Kijk hier kan ik iets mee! behalve met je wel erg bizarre hallu..uit die tijd. :wink:

Ik weet niet of je in die tijd ook de Panoramix variant zegeltjes ophad..die waren rond de 350 ong.(.niet getest , want de hoeveelheid stond op de achterkant gedrukt) velen die ik ken vonden de Hoffmans sterker als de Panoramix.

Ik zelf ben ook keihard gegaan op mijn eerste Hoffman in 94.
Vreemde vond ik dat na de piek ong na 4-5 uur..ik en mijn vrienden in een soort fase kwamen (eventjes maar) dat we de controle over onze spieren verloren en behoorlijk met onze benen aan het trillen waren..heel bizar.

Na die periode heb ik zo'n 4-5 keer de Hoffmans gebruikt..ook een keer binnen 2 weken achtereenvolgend..maar achteraf was dat zonde gewenning is een bitch,en de effecten cancellen elkaar wat mij betreft volledig uit..die eerste keer was toch de allerbeste/zwaarste keer.

Heb toen als enige echte keer een flinke hallu gehad, een korte maar wel hevige..de rest van de trip was meer een diepe religieuze ervaring vol mystiek..en erg intens en relaxed..op het korte moment van mijn trillende benen na dan.

N.B. gebruik al zeker 10 jaar geen dope meer..en wil eigenlijk alleen weten of er idd ook trippers waren die zo "hard"waren gegaan van de Hoffman jubileum 93 als ik ..en mss die wel op de hoogte waren van de echte dosis.

Niet echt heel belangrijk eigenlijk..wat nou wel precies de dosis was..behalve dan dat het mijn meest intense ervaring was ooit!

Groet!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die Panoramixjes heb ik ook gehad, ik kan die 350 erop nog goed voor me halen. Wat ook goeie zegels waren, dat waren spiraaltjes, die dingen waren ook erg sterk, daar ben ik het eerst op bad gegaan. De sterke microdot heb ik nooit gehad. Een maatje van me wel, hij is toen 3 dagen gegaan.. Mijn eerste zegel was een aarbei.

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Ik weet wel dat bonie zegels had met 400+ mics getest, hartjes
dus 450 zou toch best mogelijk kunnen zijn lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf een paar jaar terug ook een hartje van die batch op, wel een flink trip op gehad. Maar ik had nou niet echt het idee dat er daadwerkelijk 400 mics op zou zitten.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aalpoepert zei:
Wanneer je net begint met lsd is het sowieso sterker, later zal je meer nodig hebben voor hetzelfde effect.
Klik om te vergroten...

Generaliserende bullshit stelling vind ik. Iedereen reageert anders. In mijn eigen ervaring heb ik steeds minder nodig. Een maat van mij heeft juist kenkerveel acid gedropt (tot 1400mics) en hij spaced hem nu totaal de pan uit op 50mics... (gezichten die uit de muur komen en aliens die hem uit zijn lichaam nemen)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Oom Klaas zei:
Ik weet wel dat bonie zegels had met 400+ mics getest, hartjes
dus 450 zou toch best mogelijk kunnen zijn lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf een paar jaar terug ook een hartje van die batch op, wel een flink trip op gehad. Maar ik had nou niet echt het idee dat er daadwerkelijk 400 mics op zou zitten.
Klik om te vergroten...
Had je 'm in één keer op?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Oom Klaas zei:
Ik weet wel dat bonie zegels had met 400+ mics getest, hartjes
dus 450 zou toch best mogelijk kunnen zijn lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf een paar jaar terug ook een hartje van die batch op, wel een flink trip op gehad. Maar ik had nou niet echt het idee dat er daadwerkelijk 400 mics op zou zitten.
Klik om te vergroten...

Ik had ook een hartje een tijd terug; en ja die waren echt wel 400 ug, ik heb nog steeds geen report van die trip helaas; als ik er ooit woorden voor vind komt ie er wel :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Immo zei:
Oom Klaas zei:
Ik weet wel dat bonie zegels had met 400+ mics getest, hartjes
dus 450 zou toch best mogelijk kunnen zijn lijkt me.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf een paar jaar terug ook een hartje van die batch op, wel een flink trip op gehad. Maar ik had nou niet echt het idee dat er daadwerkelijk 400 mics op zou zitten.
Klik om te vergroten...

Ik had ook een hartje een tijd terug; en ja die waren echt wel 400 ug, ik heb nog steeds geen report van die trip helaas; als ik er ooit woorden voor vind komt ie er wel :)
Klik om te vergroten...

Ken het.. succes met de woorden ervoor verzinnen/vinden :wave:
D
DionysiousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripper zei:
Die Panoramixjes heb ik ook gehad, ik kan die 350 erop nog goed voor me halen. Wat ook goeie zegels waren, dat waren spiraaltjes, die dingen waren ook erg sterk, daar ben ik het eerst op bad gegaan. De sterke microdot heb ik nooit gehad. Een maatje van me wel, hij is toen 3 dagen gegaan.. Mijn eerste zegel was een aarbei.

Klik om te vergroten...

Spiraaltjes,,,,jaa!! ook sterk..maar heel anders als die Hoffman.
Iemand die ik ken was ook bad gegaan op een spiraaltje (was zijn eerste acid trip)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
met beetje geluk wel, zegels worden tog ook nog gemaakt dusja heb er wel weer zin in :rock:
D
DionysiousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Groet aan allen!

Ik ben benieuwd wie van jullie de eerste versie van de Hoffman zegeltjes heeft gebruikt (die in 93'uitkwamen) 1943-1993 50 jarig jubileum.

Wat ik weet en wat mijn( 60's ex hippie) toenmalige dealer mij vertelde bevatte zij 450 microgram.
Klopt dit?

Ik weet wel dat dit inderdaad de heftigste variant was vergeleken met de latere versies..maar 450 mic klopt dit?

Het beste...

PS heeft iemand van jullie ook rond 93-94 de toenmalige microdots op die 1200 mics bevatte?
Ik heb ze zeer zeker niet geprobeerd ..1200 was en is ook echt to much,,,
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hadden ze toen echt zegels van 450 en 1200 mics ? :openmouth:
D
DionysiousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Hadden ze toen echt zegels van 450 en 1200 mics ? :openmouth:
Klik om te vergroten...

De eerste Hoffman versie 450(waarschijnlijk)..testen in die tijd kon volgens mij nergens nog..had het ook niet gedurfd :tearsofjoy: ..."ehmmm test even mijn acid"..LOL niet echt iets voor mij..

Voor de duidelijkheid de microdots(kleine pure lsd pilletjes) die hadden 1200..naar het schijnt..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dionysious zei:
testen in die tijd kon volgens mij nergens nog
Klik om te vergroten...
Dionysious zei:
Voor de duidelijkheid de microdots(kleine pure lsd pilletjes) die hadden 1200..
Klik om te vergroten...
Dionysious zei:
naar het schijnt..
Klik om te vergroten...
Mm-hm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."