Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles tussen de oren?

Alles tussen de oren?

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben het wel met je eens. Je kunt zelf het beste bepalen of een bepaalde psychedelic, op een bepaald moment goed zal vallen. Het heeft puur met jezelf te maken, de een gaat op een dikke party echt superlekker, en de ander zal het helemaal niks vinden om tussen een hoop mensen te trippen.

Volg je eigen instinct, dan komt alles wel goed :)
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan er ook goed mee om gaan op feestjes. Voor mij dan Psytrance, naja dat past dan ook. Wel moet ik zeggen, voordat ik me trip neem, check ik altijd of er een relaxede chill out is (geen vraag bij psytrance :wink: ) Dan weet ik iig dat, stel het word me teveel, ik in iedergeval ergens kan zitten/liggen en me ogen sluiten, en weer tot mezelf komen.

Veel plezier :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf denk ik dat een bad trip angst is die je ervaart tijdens een trip en door de trip wordt je angst sterker en zo kom je in een spiraal. Angst om jezelf te laten gaan, angst dat je te "hard" gaat. Ben persoonlijk van mening dat als je je gewoon laat gaan met de flow dat het allemaal goed komt. Tot nu toe maar 1 keer (eerste keer) mis gegaan, daaruit heb ik ook deze conclussie getrokken want toen had ik angst.
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#4
dernael zei:
ik ben het wel met je eens. Je kunt zelf het beste bepalen of een bepaalde psychedelic, op een bepaald moment goed zal vallen. Het heeft puur met jezelf te maken, de een gaat op een dikke party echt superlekker, en de ander zal het helemaal niks vinden om tussen een hoop mensen te trippen.

Volg je eigen instinct, dan komt alles wel goed :)
Klik om te vergroten...

Zal ik doen! :) Wordt een fijne nacht... :grin:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniet ervan, en als je daar tijd/zin in hebt, laat dan een tripreportje achter. dan kan iedereen meegenieten.

:wink:
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

Ik heb mezelf de laatste tijd wat beziggehouden met het effect van drugs op mensen, en mezelf, vooral omtrent psychedelica. Nu denk ik dat een groot deel van "slecht gaan", of bad trippen, tussen de oren zit. Als je nu eenmaal denkt dat je slecht kàn gaan trippen, bestaat de kans dat het effectief gebeurd, maar wat nu als je wéét dat je niét bad gaat trippen... men zegt natuurlijk ook dat acid, for instance, niet gedaan moet worden door mensen die zich slecht voelen (= je denkt dat je slecht kan gaan)
Terechtkomen in een psychotische episode is natuurlijk iets anders.

Een voorbeeld dat ik heb was m'n eerste keer 2c-b. Ik had geen idee wat dit was, ik kreeg het van een vriend en ging er maar vanuit dat het gewoon xtc zou zijn. Even later zag ik muren bewegen, gezichten vervormen en voelde de muziek aan alsof er een engel in m'n oor fluisterde :mrgreen:
Ik had toen 2 pillen (van 25mg, naar verluid) afgegooid en ben niet bad getript! Sterker... dit alles vond plaats op een feestje waar ik mensen af van hoorde raden: "ga geen 2c-b of acid o.d. doen hier... ge zal snel bad gaan!"

Nu ben ik van plan mijn eerste keer acid volgende week vrijdag op een acidcore feestje te nemen...
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Een trip hangt volledig van jezelf af, wat in je gedachten zit komt naar buiten. Maar het kan wel zwaar aankomen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."