#1
ik heb ook medicijnen waar op de sticker staat dat je uit moet kijken met grapefruit. ooit een keer in haast een pak sap gekocht wat grapefruitsap bleek. gelukkig vind ik grapefruit smerig ![:)]()
Een goede dosering voor een ander bepalen blijft altijd best lastig, aangezien jullie nog niet heel veel ervaring met trippen hebben denk ik dat een dosis rond de 100ug tot 120ug prima is. Dat is genoeg om al van te trippen en lichte vervormingen te zien. Persoonlijk ga ik graag wel hoger, maar heb ook wel meer ervaring met trippen. Daarnaast ben ik qua dosering voor anderen wat voorzichtiger geworden, door een vriend van mij echt zwaar zwaar bad te hebben zien gaan op 'slechts' 140ug.Timmie94 zei:lang verhaal kort, denken jullie dat 100ug een goede dosis is voor een eerste keer? ik wil zeker niet dat het tegenvalt, maar wil mijn vriendinnen ook niet een te heftige trip bezorgen. alhoewel ik wel heb gelezen dat acid euforischer en minder mindfuck is dan paddos/truffels. wat ik zelf overigens ook echt merkte op 40ug, Jezus wat was ik blij en wat vond ik tramrijden leuk
Qua muziek moet je vooral iets uitzoeken wat je zelf leuk vind, wat verschillende dingen klaar hebben staan is wel handig. Persoonlijk heb ik wel met LSD dat de muziek een flink tempo moet hebben, psytrance vind ik daarom ideaal voor LSD. Een flink tempo gecombineerd met genoeg trippy geluiden en diepte. Rustige muziek kan me met LSD totaal niet bekoren, terwijl ik aan de truffels dat wel weer geweldig vind.Timmie94 zei:overige tips omtrent things to do, eten en/of muziek zijn ook welkom. (Shpongle/worakls zal ik zeker opzetten denk)
een avontuurtje naar buiten, naar het park zullen we ook wel doen denk, en qua eten zorg ik voor genoeg sap/dubbelfriss enzo. en prep ik een lekkere fruitsalade. Het lijkt mij dat vooral natuurlijke en lichte dingen het lekkerst zijn.
Smaakbeleving aan de LSD wordt voor jou als kok zeker een bijzondere ervaring. Simpele dingen kunnen al bijna ondraaglijk lekker worden, laat staan als je wat hapjes uit eigen keuken zo maken van te voren.Timmie94 zei:wel gaaf dat je zegt dat eten bij jou vrijwel meteen synesthesie veroorzaakt. ook het idee van twee smaken tegelijk klinkt als een interessante ontdekking. Zeker voor mij als kok misschien haha
Ik vind dat ook normaal bij trippen hoor, maar ik kan me voorstellen dat mensen zonder of met weinig tripervaring juist op dat moment mee kunnen gaan in "slechte" gedachten. Ik zie dit lang zo snel niet gebeuren met LSD, maar ook daar zijn er verhalen over dat dat gebeurt. Je hebt nooit 100% garantie dat een trip vlekkeloos zal verlopen, maar als je dat verwacht moet je sowieso niet gaan trippen.Timmie94 zei:Zelf heb ik dat ook wel gehad met truffels, dat ik dan eigenlijk gewoon alleen maar stil in mn eigen kop zit, zelf ervaar ik dat echter niet als bad gaan maar hoort erbij en kan je van leren, mits je het een plaats kan geven tijdens je trip.
Ehm, hebben we het nog over trippen. :P Maar 105 µg is vast wel een goede dosis voor iemand die nog niet eerder LSD heeft gedaan, maar verder wel tripervaring heeft.die zegels van 35ug zijn echt getest daarop, toen ze nog kwantificeerde. ik denk dat we ieder gewoon drie van die zegels gaan nemen. maar ik zal natuurlijk ook nog even aan de dames vragen wat zij willen, hoe heftig zij hun eerste keer willen :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."