#1
Ik zou als ik jou was beginnen met een dosis van rond de 100 microgram. Ik heb zelf 3 jaar niet getript ivm een bad trip, toen weer voorzichtig LSD geprobeerd en dat was 110 microgram de eerste keer. Vond ik zelf een perfecte dosis, en ik heb daarna nog een halfje bij genomen omdat ik het wel aankon. Mijn ervaring is dat je wel bij kunt pakken met LSD als je meer wilt qua trip (halfje erbij bijvoorbeeld, of een kwartje) maar dat moet je dan echt doen op de piek als je er net in zit - niet te lang wachten ivm een snelle tolerantie. Luister ook naar jezelf, want 110 microgram is best een fijne dosis op zichzelf al, en ik moet er ook bij zeggen dat ik daarvoor al het trippen weer had opgepakt met psilocybine dus dat is ook weer een andere situatie.
Denk ook aan de hoeveelheid mensen. Hoe meer mensen, hoe meer prikkels je krijgt en hoe intenser de trip zal worden. Op thuis feestjes met rond de 10 a 15 mensen LSD gebruiken vind ik zelf al niet heel tof, ook al zijn het allemaal vrienden. Ideaal zou zijn maximaal 2 mensen, en het liefst 1 daarvan een tripsitter die je een beetje in de gaten kan houden.
Je zegt al dat je het thuis gaat doen: Top! Slimme keuze![:)]()
Verder kan je muzieksmaak veranderen op psychedelica. Op psolycibine luister ik reggae, terwijl ik nooit raggae luister. En op LSD luister ik tegenwoordig moderne hip hop (Migos bijvoorbeeld) terwijl ik in nuchtere toestand hip hop echt met hart en ziel háát. Normaliter vind ik rock juist wel leuk, maar daar zou ik op LSD niet aan moeten denken. Dus zo zie je maar dat je muziek anders gaat ervaren op psychedelica. Psytrance is goede tripmuziek voor vele, maar misschien vind je dat juist niet leuk op LSD terwijl je dat nuchter wèl erg leuk vind. Probeer dus veel muziek genre's uit, want het zal je verbazen hoe anders het allemaal klinkt in die staat![:)]()
Verder kan ik animatie films sterk aanraden - Pixar bijvoorbeeld.
Veel plezier alvast!![:blush:]()
Denk ook aan de hoeveelheid mensen. Hoe meer mensen, hoe meer prikkels je krijgt en hoe intenser de trip zal worden. Op thuis feestjes met rond de 10 a 15 mensen LSD gebruiken vind ik zelf al niet heel tof, ook al zijn het allemaal vrienden. Ideaal zou zijn maximaal 2 mensen, en het liefst 1 daarvan een tripsitter die je een beetje in de gaten kan houden.
Je zegt al dat je het thuis gaat doen: Top! Slimme keuze
Verder kan je muzieksmaak veranderen op psychedelica. Op psolycibine luister ik reggae, terwijl ik nooit raggae luister. En op LSD luister ik tegenwoordig moderne hip hop (Migos bijvoorbeeld) terwijl ik in nuchtere toestand hip hop echt met hart en ziel háát. Normaliter vind ik rock juist wel leuk, maar daar zou ik op LSD niet aan moeten denken. Dus zo zie je maar dat je muziek anders gaat ervaren op psychedelica. Psytrance is goede tripmuziek voor vele, maar misschien vind je dat juist niet leuk op LSD terwijl je dat nuchter wèl erg leuk vind. Probeer dus veel muziek genre's uit, want het zal je verbazen hoe anders het allemaal klinkt in die staat
Verder kan ik animatie films sterk aanraden - Pixar bijvoorbeeld.
Veel plezier alvast!