#1
Bijna iedereen wou dat die de ervaring van de eerste keer mdma weer kon herbeleven.
Daar zou niet snel iemand op fout gaan.
Daarnaast als je Lsd gaat gebruiken en je bent onder invloed van mdma dan is de kans wel heel er klein dat je bad gaat.
Hij verteld dat hij truffels heeft gedaan en dat ging goed en voelt zich klaar voor Lsd.
Dat is toch prima!
Zoals hij zelf al had ondervonden is wat ik aanrade gewoon het beste in zijn geestelijke toestand.
Dat nog even gezegd te hebben.
@PinquinDe4e
Je wou weten wat de beste dosis is om te nemen.
Als je Lsd gaat doen moet je er voor zorgen dat de mdma niet te overheersend is en een beetje op de achtergrond speelt.
Maar te weinig kan je ook een gevoel geven dat je er niet lekker in komt.
Ik zou niet op de gok stukjes pillen gaan afbreken maar wel met afgewogen mdma kristallen te werken.
Neem 40mg mdma zorg dat je er lekker in zit geef het anderhalf a twee uur.
Voel je je goed en lekker van de mdma neem dan je zegel.
100ug is een leuke dosis om mee te beginnen maar zoals iedereen altijd zegt de zegels zijn altijd minder ug dan word verteld omdat Lsd snel vervliegt dus je kan 125ug nemen of zoiets als je begrijpt wat ik bedoel.
Hou er rekening mee dat je de Lsd soms best laat kan voelen.
Of soms voel ik hem al na 45 minuten maar pas na 2 uur zit ik er echt in.
Dan kan je 2 a 3 uur daarna nog een keertje 40mg mdma nemen want de Lsd werkt best lang.
Hou rekening met 12 uurtjes.
Dit is een beetje mijn idee hoe je het zou moeten doen.
Ik heb heel veel mensen geholpen met dit advies en dat is altijd goed gegaan.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Veel plezier![:peace2:]()
Daar zou niet snel iemand op fout gaan.
Daarnaast als je Lsd gaat gebruiken en je bent onder invloed van mdma dan is de kans wel heel er klein dat je bad gaat.
Hij verteld dat hij truffels heeft gedaan en dat ging goed en voelt zich klaar voor Lsd.
Dat is toch prima!
Zoals hij zelf al had ondervonden is wat ik aanrade gewoon het beste in zijn geestelijke toestand.
Dat nog even gezegd te hebben.
@PinquinDe4e
Je wou weten wat de beste dosis is om te nemen.
Als je Lsd gaat doen moet je er voor zorgen dat de mdma niet te overheersend is en een beetje op de achtergrond speelt.
Maar te weinig kan je ook een gevoel geven dat je er niet lekker in komt.
Ik zou niet op de gok stukjes pillen gaan afbreken maar wel met afgewogen mdma kristallen te werken.
Neem 40mg mdma zorg dat je er lekker in zit geef het anderhalf a twee uur.
Voel je je goed en lekker van de mdma neem dan je zegel.
100ug is een leuke dosis om mee te beginnen maar zoals iedereen altijd zegt de zegels zijn altijd minder ug dan word verteld omdat Lsd snel vervliegt dus je kan 125ug nemen of zoiets als je begrijpt wat ik bedoel.
Hou er rekening mee dat je de Lsd soms best laat kan voelen.
Of soms voel ik hem al na 45 minuten maar pas na 2 uur zit ik er echt in.
Dan kan je 2 a 3 uur daarna nog een keertje 40mg mdma nemen want de Lsd werkt best lang.
Hou rekening met 12 uurtjes.
Dit is een beetje mijn idee hoe je het zou moeten doen.
Ik heb heel veel mensen geholpen met dit advies en dat is altijd goed gegaan.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Veel plezier