#1
Zilverfolie goed vouwen dan plastic wrap er over.
In een zakje in de la.
In een zakje in de la.
In de chemie wordt er dacht ik meestal vanuit gegaan dat tryptamines en gelijkende substanties tot zo'n 45C stabiel blijven, vandaar ook het gebruik van Ether en Nafta dat onder de 40C volledig verdampt. Beetje grove richtlijnen maar toch, om een idee te schetsen. LSD zal in ieder geval wel net iets gevoeliger wezen door de hogere potentie in gewicht, ik durf het natuurlijk echter niet met zekerheid te stellen in welke mate LSD gevoelig is voor hitte.Mag ik daar ook wonen? Bij mij afgelopen zomer een keer max 32 graden geweest geloof ik. En ik kan er echt niet tegen, net als LSD.
Mijn idee was: per stuk verpakken, stukje tissue (voor evt vocht), zilverpapier. En dan in een weckpotje in de koelkast. Evt nog weer tissue in het weckpotje zelf.
Mag ik daar ook wonen? Bij mij afgelopen zomer een keer max 32 graden geweest geloof ik. En ik kan er echt niet tegen, net als LSD.Oh ja. Bij mij niet. Blijft bij mij thuis zo'n 26 graden als het buiten 38 graden is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."