Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe bewaren jullie je LSD?

Hoe bewaren jullie je LSD?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zilverfolie goed vouwen dan plastic wrap er over.
In een zakje in de la.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD is op zich redelijk stabiel, maar licht (vooral direct zonlicht), hoge temperatuur en vocht kunnen de kwaliteit beinvloeden.

Ik bewaar mijn LSD goed ingepakt in plastic + zilverpapier in een weckpot in de koelkast, zodat er geen licht en vocht bij kan komen terwijl de temperatuur laag en stabiel blijft (en in de weckpot zodat ze niet in contact kunnen komen met de etenswaren in de koelkast).
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
In zilverpapier op een droge donkere plek.
Mindless zei:
Mag ik daar ook wonen? Bij mij afgelopen zomer een keer max 32 graden geweest geloof ik. En ik kan er echt niet tegen, net als LSD.
Klik om te vergroten...
In de chemie wordt er dacht ik meestal vanuit gegaan dat tryptamines en gelijkende substanties tot zo'n 45C stabiel blijven, vandaar ook het gebruik van Ether en Nafta dat onder de 40C volledig verdampt. Beetje grove richtlijnen maar toch, om een idee te schetsen. LSD zal in ieder geval wel net iets gevoeliger wezen door de hogere potentie in gewicht, ik durf het natuurlijk echter niet met zekerheid te stellen in welke mate LSD gevoelig is voor hitte.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon in een la? Tussen een boek? Toch in de vriezer? Als je ze individueel, of hooguit per 2-3 verpakt, hoe kun je ze dan het beste bewaren zonder al teveel achteruitgang in kwaliteit?
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ze nu in een gripzakje. Dit dan inpakken in alufolie, vervolgens huishoudfolie? Of andersom, dus uit het zakje en eerst verpakken in alufolie en dan in plastic? Koelkast of vriezer?

Als je hier en daar wat gaat lezen, lijkt iedereen het toch anders te doen. Maakt het misschien ook gewoon geen reet uit zolang je ze niet onverpakt bewaart in de volle zon op de vensterbank boven een hete radiator?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zilverpapier het liefst zo veel mogelijk apart.
Als de folie open gaat dan moeten de 1 of 2 zegels die er in zaten ook genomen worden.
Ik vind dat de beste oplossing.

Daarna ik een wietzakje ik heb van die zwarte.

Als je er 8 tegelijk verpakt en je maakt het elke keer open en dicht dan weet je steeds minder zeker hoe sterk ze zijn.
Dus als je die folie open maakt zuig dat ding dan ook meteen op :tongueout:

In een doosje in een kast de zilverfolie houd het volgdnsmij goed vast.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vriezer zou ik niet doen, maar met die hoge temperaturen in de zomer tegenwoordig heb ik ze het liefst toch in de koelkast.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#8
En in aluiniumfolie en daarna in een lamineerhoes en door lamineermachine halen?
Word er dan teveel hitte in de zegels gebracht?
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Even een schop omhoog.
Ik ga binnenkort zegeltjes halen. Heb dus beetje gekeken hoe ze te bewaren.

Mijn idee was: per stuk verpakken, stukje tissue (voor evt vocht), zilverpapier. En dan in een weckpotje in de koelkast. Evt nog weer tissue in het weckpotje zelf.

Of moet ik beter zo'n vacuüm sealer aanschaffen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rosie zei:
Mijn idee was: per stuk verpakken, stukje tissue (voor evt vocht), zilverpapier. En dan in een weckpotje in de koelkast. Evt nog weer tissue in het weckpotje zelf.
Klik om te vergroten...

Niet eerst de tissue want dan gaat de Lsd in de Tissue zitten.
Gewoon genoeg folie eromheen en per 2 verpakken.
Neem aan dat je het niet alleen gaat doen daarna in een wiet zakje en op een donkere plek en klaar.

Zilvere folie is lucht en licht dicht en is genoeg om de Lsd zijn waarde te behouden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb geen LSD op het moment, maar 1P en ALD-52 en die strips zitten mooi verpakt in een soort aluminium sleeve. Die bewaar ik dan vervolgens gewoon in een lade in de woonkamer.

Maar dat idee van per stuk in aluminiumfolie verpakken vind ik wel erg goed eigenlijk... Dat ga ik ook maar doen bij een nieuwe bestelling denk ik. En dan ook maar in een glazen potje en dan in de koelkast, want het wordt hier wel heet in de zomer.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh ja. Bij mij niet. Blijft bij mij thuis zo'n 26 graden als het buiten 38 graden is
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rosie zei:
Oh ja. Bij mij niet. Blijft bij mij thuis zo'n 26 graden als het buiten 38 graden is
Klik om te vergroten...
Mag ik daar ook wonen? Bij mij afgelopen zomer een keer max 32 graden geweest geloof ik. En ik kan er echt niet tegen, net als LSD.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."