Thx jullie zijn de engel op mijn rechterschouder. Maar weet dat er op m’n linkerschouder een duivel staat te brullen: 240! 240! 240! 😇
Haha Jaa , maar ben toch nieuwsgierigJe hebt toch griep? Eigewijze drol hahahahaha
lekker nuchter blijven en morgen braaf naar je werk.
Nee dat is,niet te doen dan ... werkingsduur blijft dus ongeveer hetzelfde, maakt niet uit wat de sterkte is ?Ten eerste, zegels die écht zo sterk zijn, zijn heel zeldzaam. Ik verwacht dan ook dat er geen 300 op zit, maar wie weet.
Met zo'n 40 ug merk je waarschijnlijk een toename in energie, in positiviteit, in inspiratie. Heel misschien merk je zelfs al wat qua visuals, maar waarschijnlijk niet. Daar is de dosering wat laag voor.
Je bent nogal laat. Als je het nu neemt, moet je eigenlijk wel rekenen op zo'n 12 uren stimulatie (niet trippen). Dat betekent dus waarschijnlijk dat je pas rond 2 uur vannacht kunt gaan slapen. Dat is misschien niet zo handig als je morgen moet werken(?)
Het maakt wel wát uit, maar ga er maar vanuit dat je heel wat uurtjes gestimuleerd zult zijn en af moet wachten tot dat voorbij is om te kunnen slapen. Om deze reden begin ik zelf meestal ergens eind op de ochtend met LSD en soortgelijke psychedelica.Nee dat is,niet te doen dan ... werkingsduur blijft dus ongeveer hetzelfde, maakt niet uit wat de sterkte is ?
Het maakt wel wát uit, maar ga er maar vanuit dat je heel wat uurtjes gestimuleerd zult zijn en af moet wachten tot dat voorbij is om te kunnen slapen. Om deze reden begin ik zelf meestal ergens eind op de ochtend met LSD en soortgelijke psychedelica.
Maar daarnaast, beter zorg je altijd voor een vrije dag na gebruik van een tripmiddel. Al was het alleen al om weer even te wennen aan de nuchtere toestand.
Dit is een vaak gemaakte aanname bij LSD. Dealers zeggen heel vaak dat hun zegels honderden microgrammen bevatten maar eigenlijk weten ze het zelf ook niet. LSD wordt ook niet meer gekwantificeerd in testcentra in Nederland, dus het is ook makkelijk om een claim te maken over de sterkte. Zelfs als hij zegt dat ze iets minder lijken te bevatten, waar vergelijkt hij dan mee? Zegels die ook niet gekwantificeerd zijn? Je weet het niet.Maar voor mij Is dit goed gegaan, terwijl iemand anders met 100 ug al een geweldige trip heeft. En blijkbaar kan ik wel wat hebben.
Hangt helemaal van de persoon af. Lastig te zeggen.150-200 moet toch wel te handelen zijn? Kan ik daarop nog naar buiten een wandeling maken overdag?
Ah, nou dan zou ik het gewoon bij 1 zo'n zegel van 120 ug laten als ik jou was. Nog wat meer kans op een volwaardige trip dan 100 ug.Ja 120 is wel praktisch (zie edit). Ik kijk ook wel even hoe het voelt. Misschien heb ik ineens wel helemaal geen zin meer![]()
Volwaardig is imo als het je echt op een geestelijke reis (trip) neemt en dat het niet slechts alleen wat dingen zien en zo is. Echt even het dagelijks leven vergeten dus en alleen met de trip bezig zijn.maar wat is nou ‘volwaardig’? ik ben wel op zoek naar overal fractals en van die inzichten dat je alles begrijpt.
Inzichten dat je "alles begrijpt" kun je nooit echt garanderen. Dat is denk ik een samenkomst van allerlei factoren, waarvan mindset de belangrijkste is. Sommige mensen hebben ze ook gewoon niet bij het trippen, ook al gaan ze nog zo hard trippen.
Hmm, ik denk dat je wel een vette trip gaat krijgen op 120 ug 1p-lsd hoor. Wacht maarNee idd. Ik ben ook bang dat ik veel te hoge verwachtingen heb. Ik heb nou eenmaal niet (meer) het leven waarin ik regelmatig zou kunnen trippen dus heb ik nou zoiets van: HET MOET VET WORDEN! dat is niet slim maar ik krijg het niet uit m’n kop.
Waar is de haast voor? Na die 120 ug blijft de mogelijkheid van hoger doseren altijd bestaan. Onderschat niet de impact van een vervelende trip door té hoog doseren.Nee idd. Ik ben ook bang dat ik veel te hoge verwachtingen heb. Ik heb nou eenmaal niet (meer) het leven waarin ik regelmatig zou kunnen trippen dus heb ik nou zoiets van: HET MOET VET WORDEN! dat is niet slim maar ik krijg het niet uit m’n kop.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."