Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd heleeee kleine dosis??

Lsd heleeee kleine dosis??

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch snap ik het wel hoor! Als ervaren LSD-gebruiker denk ik elke keer weer: 'en nu ga ik echt voor de 400 microgram! Blast-off to space!!'

En dan als het moment komt en ik de zegels moet innemen word ik weer zenuwachtig en voel ik een spreekwoordelijke steen in mijn maag zakken.

Uiteindelijk wint dan telkens het respect voor het tripmiddel weer. Want ik weet hoe het is om een klap in je gezicht te krijgen van moeder LSD. Dan sta je echt letterlijk door de grond te zakken van schaamte. No thank you.

Dus ik ken de worsteling wel. Zal ik veel nemen of toch weer 'beschaafd' doen? :wink:
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
We gaan het zien. Er komt sowieso een tripreport en dan weten we wat ik gedaan heb en of het een goed idee was. Ik zal dit topic verder niet kapen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Toch snap ik het wel hoor! Als ervaren LSD-gebruiker denk ik elke keer weer: 'en nu ga ik echt voor de 400 microgram! Blast-off to space!!'

En dan als het moment komt en ik de zegels moet innemen word ik weer zenuwachtig en voel ik een spreekwoordelijke steen in mijn maag zakken.

Uiteindelijk wint dan telkens het respect voor het tripmiddel weer. Want ik weet hoe het is om een klap in je gezicht te krijgen van moeder LSD. Dan sta je echt letterlijk door de grond te zakken van schaamte. No thank you.

Dus ik ken de worsteling wel. Zal ik veel nemen of toch weer 'beschaafd' doen? :wink:
Klik om te vergroten...
Ik vind LSD sowieso een worstelmiddel, maar wellicht verschilt dit weer per persoon.
Voor mij persoonlijk heb ik liever andere psychedelica.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
שמש zei:
Ik vind LSD sowieso een worstelmiddel, maar wellicht verschilt dit weer per persoon.
Voor mij persoonlijk heb ik liever andere psychedelica.
Klik om te vergroten...
ligt er een beetje aan.
Ik heb soms ook totaal inzichtloze trips waarbij ik 12 uur lang aan het schaterlachen ben met vrienden.
LSD is juist mijn favoriet.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Hangt helemaal van de persoon af. Lastig te zeggen.

@Roze Olifant van hier op het forum had bij 1 van haar eerste LSD trips geloof ik ook 200 ug of nog iets meer en die vond dat wel een heel drukke, vervelend onrustige trip als ik het me goed herinner. Gedachten die maar doorgaan en dat zo'n 10 uren lang. Zelf tot max 150 ug getript, maar merk dat ook heel erg die onophoudelijke gedachten, vandaar dat ik het niet zo'n prettig middel vind om te experimenteren met hogere doseringen.

Als je maximaal 30 ug hebt gedaan kun je eigenlijk echt niet zeggen of 150 - 200 wel kan. Ik zou je nog steeds 100 ug aanraden of misschien ietsje meer om deze reden. En ja, het kán dan eventueel te zwak voor je zijn, dat is een risico. Maar die 150 - 200 kan dan ook weer te sterk zijn, dat is ook een risico. Doe anders 120 of zo. :)

Met 100 ug hebben de meeste mensen wel een volwaardige tripervaring. LSD is wel wat golvend van aard qua intensiteit, dus het kan soms lijken alsof de trip voorbij is en dan komt 'ie later weer sterker opzetten. Dat kan meerdere keren gebeuren.

Maar doe waar je je het beste bij voelt. :)
Klik om te vergroten...

Was 165 ug meen ik, waarschijnlijk ietsje lager omdat natuurlijk altijd hoger geadverteerd wordt. Maar ook met mijn referentiekader van nu waren dat echt wel relatief sterke zegels, de sterkste die ik in m’n bezit gehad heb (pure LSD dan) in ieder geval. Ik schat het nu in werkelijkheid op 140-150 ug.

Het was geen ramp, maar is wel de meest negatieve LSD-trip die ik ooit meegemaakt heb, misschien achteraf ook omdat @StimsalaBanne toen toch wel echt een bad trip had waarin ik, onervaren als ik was met LSD, emotioneel meegenomen werd (absoluut geen beschuldiging trouwens, was mijn en onze eigen keuze om digitaal ‘samen’ te trippen). Ook moest ik inderdaad erg wennen aan het mentaal onrustige van LSD waarop ik mijn muziek bijvoorbeeld ook niet aangepast had, iets wat ik tegenwoordig wel doe. Het was al met al een beetje schrikken die eerste keer.

Ik heb nu ervaring met doseringen tot ongeveer 200 ug en recent heb ik een keer nog een stukje daarboven gedoseerd. Dat was zeker geen negatieve ervaring, maar ook toen stond ik toch opnieuw weer even te kijken van de intensiteit en het drukke daarvan. Ik wil nog een keer, als ik goed in m’n vel zit en stevig in m’n schoenen sta, voor 250 ug gaan, daarboven twijfel ik of ik dat met LSD nog wel zinnig acht. Ik weet niet of het de psychedelische ervaring nog ten goede zal komen, en het wordt me denk ik wat te overprikkelend. Dat vermoeden heb ik in ieder geval.

Ik ben het met jou eens. Voor een beginner raad ik 100-120 ug aan. Je kunt altijd de keer erna voor 140-160 ug gaan, en dan later nog eens 160-190 ug bijvoorbeeld.
O
OldieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Echt 100ug geeft voor de meesten trouwens een goede, zo niet geweldige trip... Ik zou nu niet te gauw denken dat jij blijkbaar wel heel wat kunt hebben.

Nee, ik ben me ervan bewust dat het wrs minder was.

Als je nu dus denkt heel wat aan te kunnen qua LSD en gebaseerd op je eerdere ervaring 3 zegels van bijvoorbeeld 1P-LSD neemt, dan is dat mogelijk veel sterker dan je had verwacht.

Ik wil nog eens wat anders proberen, van een andere leverancier, en dan gewoon 1 zegel. Maar zal van de andere nooit meer dan 1 1/2 zegel nemen. Die was echt heftig genoeg. Het moet wel leuk blijven hè .
Klik om te vergroten...
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oef! 30ug op vrijdag en gisteren 180ug eroverheen. 12 uur lang aan één stuk door keihard getript in een soort van sci-fi setting. Er kwam echt geen eind aan! Tripreport volgt nog maar ik ben dik tevreden over de dosis, mission accomplished 😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."