Heb je deze bij de bekende Trimbos testpunten ingeleverd? Ik heb dit bij mijn eigen LSD laten doen. Toen moest ik twee aaneengesloten zegels inleveren en heb ik veel randinformatie gegeven (o.a. een print van wat er op het blotter vel staat. Geen foto van de werkelijke blotter uiteraard.). Ze gaven bij het testcentrum al aan dat er bijna niet meer kwantitatief getest wordt op LSD omdat die test zeer duur is. Schijnbaar worden twee samples per maand kwantitatief getest.
Toen ik belde voor de uitslag, bleken ze alleen kwalitatief getest te hebben. Het was gelukkig zuivere LSD, maar ik wist niet hoe sterk helaas. Ze waren verkocht als 250mcg zegels. Maar dat leek me niet te kloppen.
Naarmate ik hiermee ben gaan trippen en ik het vergeleek met verhalen online, vermoedde ik dat mijn zegels ongeveer 90-100mcg zijn. Dit strookte ook wel met de gemiddelde waardes van zegels van 93mcg (
DIMS 2019).
Ik heb met deze zegels al een aardig aantal leuke trips beleefd. Gisteren heb ik voor het eerst 1P-LSD gedaan verkregen in 150mcg pellets van een goed aangeschreven vendor. Ik heb samen met een maat van mij deze pellets getest en we waren voorbereid op een redelijk milde trip vergelijkbaar met 1,5 van onze bekende zegels. Toen bleek 150mcg toch een stuk potenter dan we gewend waren.
Als ik nu mijn zegels opnieuw moet waarderen zou ik eerder zeggen dat ze 60/70 mcg zijn. En dat terwijl ze als 250mcg verkocht worden. Zo zie je maar hoe belangrijk testen is. Ook al lukt kwantitatief testen niet altijd
Dat laat mij nog een vraag over als dit mag. Ik ben nieuw op het forum en weet niet in hoeverre we mogen speculeren.
Is jullie ervaring dat de dosering die RC vendors opgeven over hun zegels/blotters meestal accuraat?
Ik weet dat testen de enige manier is om het zeker te weten. Maar ik vraag me af of er onder jullie ervaringen zijn dat er weleens blotters/pellets (specifiek lysergamiden) onder- of overgedoseerd zijn.
@P.P. Wel gaaf dat ze jouw lsd wel kwantitatief getest hebben dan. Jaloers...