Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripsit LSD

Tripsit LSD

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
Ah , ja, live report is ook een idee!

Ik heb 1P-LSD gehaald.
S
Haaai,

Als newbie in dit forum vroeg ik mij of er ook een speciale chat is/forum onderwerp voor tripsitten.
Het is namelijk zo dat ik al een tijdje voor de eerste LSD wil gebruiken, maar vind dat wel spannend en heb dan wel interesse om even wat te delen met een (digitale) tripbuddy.

Weet ook niet of ik moet verwachten dat zoiets 'werkt' als onbekende pratend tegen onbekenden en dus hopelijk omgekeerd , haha.

Lets find out.!
M
MindlessLid
Welkom in deze nieuwe hobby. :wink:

Ken je niemand die zelf al ervaring heeft met LSD? Het beste is om de eerste keer/keren samen te doen met iemand die al geruime ervaring heeft en die fysiek bij jou aanwezig is.

Maar het kan ook wel digitaal. Ik neem aan dat je al LSD voor handen hebt(?)
M
MezelfLid
Je zou een live reportje hier kunnen starten... We hebben wel eens iemand uit een wat mindere periode geholpen tijdens een live trip report.. Er zijn er altijd wel een paar online
D
De DunneLid
@Limited abilities , mijn advies uit de pb opgevolgd! Goed zo, hahahaha.
N
Neo-ShulginistLid
Als ik aan het trippen ben dan snap ik computers niet echt meer.
M
MindlessLid
Limited abilities zei:
Ah , ja, live report is ook een idee!

Ik heb 1P-LSD gehaald.
Klik om te vergroten...
Weet je al hoe hoog je gaat doseren?

En heb je al eens vaker getript op iets anders?
K
KlaasVaakLid
Ik zou het niet doen, het is helemaal niet leuk om met je laptop bezig te zijn als je aan het trippen bent. Begin lekker binnen en ga de natuur in als het lekker gaat.
S
Mindless zei:
Weet je al hoe hoog je gaat doseren?

En heb je al eens vaker getript op iets anders?
Klik om te vergroten...

150mcg

Een keer zelf spacecake gemaakt, maar dat leidde tot buikpijn en geen tripverschijnselen.
M
MindlessLid
Limited abilities zei:
150mcg

Een keer zelf spacecake gemaakt, maar dat leidde tot buikpijn en geen tripverschijnselen.
Klik om te vergroten...
Weet je zeker dat je meteen zo hoog wilt doseren?

Je hebt dus eigenlijk helemaal geen tripervaring. Dan zou ik zelf eerder aanraden om max 100mcg te nemen een eerste keer. Een LSD trip duurt lang. Als je het niet leuk vindt, zit je er nog zo'n 10 uren aan vast.
R
RivalrieLid
Wanneer ga je het nemen? Vaak in het weekend zijn er hier wel veel mensen online
S
Zal een weekend worden inderdaad.
K
KlaasVaakLid
En als je het zo spannend vindt zou ik lekker 100ug nemen.
R
RivalrieLid
KlaasVaak zei:
Ik zou het niet doen, het is helemaal niet leuk om met je laptop bezig te zijn als je aan het trippen bent. Begin lekker binnen en ga de natuur in als het lekker gaat.
Klik om te vergroten...
Niet mee eens. Ik chat graag onder invloed van Lsd terwijl ik vage filmpjes op de tv aan heb staan
M
MezelfLid
Ja 150mcg lijkt me wat veel voor een allereerste trip en dan ook nog alleen. Nee lijkt me niet handig... begin maar met 100 op zijn hoogst.
Enuh @Neo-Shulginist heeft wel een punt... Alsje beetje trip snap je weinig van computers etc haha
N
Neo-ShulginistLid
Ik zou dus even geduld hebben tot je een moment en een persoon hebt gevonden met wie je op een geschikt moment de LSD kunt innemen. Het liefst dus met een nuchter en ervaren persoon erbij.

De klassieke, set en setting :)
Zeker de eerste keer is dat wel verstandig.
S
SpacetimeLid
Er zijn ook betaalde guide or sitter services. Je kan dan ergens op locatie trippen onder supervisie, of iemand komt bij je aan huis om je trip te faciliteren. Ik weet niet of dit is wat je zoekt. Het kost allereerst behoorlijk wat. Daarnaast is kwaliteit ook moeilijk te beoordelen. Er moet bovendien ook maar net een goede klik zijn met de persoon die je trip gaat faciliteren. Als je tript in gezelschap, moet je je daar echt volledig prettig bij voelen. Het kleinste ongemak kan anders erg groot en al snel hinderlijk worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."