#1
Excuus voor de mega-late reactie. Ik ga na morgen (laatste 18.75ug snipper) toch eens kijken wat voor een effect 25ug gaat hebben. Moet toch een beetje spelen met de ug om te kijken wat mij ligt. Gelukkig hoef ik niet veel te praten als ik toch de hele dag thuis zit, meetings heb ik geen last van gelukkigJa he, dat voel je wel ergens. Ik merk dat ik toch wel fan ben van de 25ug en ga voor in het weekend eens een blotter in 3 repen knippen (33ug).. ik merk dat het 'gevoel' net als je eerste kopje koffie of eerste biertje even wennen is en in het begin wat ongemakkelijk kan voelen. Al met al ervaar ik 25 microgram als een kopje koffie met rustige energie, de zin om allerdaagse dingen te doen zonder het gehaaste gevoel. Verder merk ik dat langzamer praten en de tijd nemen om de juiste woorden te kiezen voorkomt dat je over je woorden struikelt. Hetzelfde effect als wanneer je de was aan het opvouwen bent en even tot jezelf komt. Waarom kies je voor 150 blotters? Lijkt mij lastiger doseren met kleine stukjes.. wat is trouwens jou beweegreden geweest voor 1cP-LSD en niet 1P-LSD?
Ik zat aan 150ug blotters te denken omdat 150/8=18.75. 8 driehoekjes knippen is iets makkelijker op die manier dan 100ug te verknippen naar 18.75ug. Overigens is de 150ug variant bij mijn vendor ook goedkoper als je kijkt naar dosering/prijs verhouding.
Ik heb overigens geen reden om 1cP boven 1P te verkiezen. Ik las dat ze vrijwel hetzelfde waren.
Wat leuk om te lezen dat je dit ook probeert. Ik heb het in december een paar keer gedaan maar het effect is het niet helemaal voor mij om mee door te gaan. De 5ug merkte ik weinig van afgezien van enorme gaapaanvallen. Niet iets wat mij echt aanzette tot meer doen of anders werken (ik werk thuis).
De 10ug die ik probeerde vond ik eigenlijk al te sterk, na een uur ofzo was ik behoorlijk geactiveerd vooral om lichamelijk bezig te zijn dus ik ben maar gaan lopen buiten. Na 2 of 3 uurtjes ging ik weer enorm gapen en heb zelfs even een soort van dutje gedaan van drie kwartier om er doorheen te komen. Werd er ook wel wat aanhankelijker van naar partner toe.
Ik wil nog wel een keer een dosering testen die er tussen in zit, maar dit pakte mij in ieder geval niet zo. Vandaar ook dat ik nu bezig ben met paddo's drogen om daar straks zelf ook microdoseringen van te maken. Dat effect van echte trips ken ik al en spreekt me in een lage dosering ook aan, dus ik ben heel benieuwd.
Bijzonder om te lezen dat 10ug al te veel is, maar goed, dit verschilt ook per persoon. Paddo’s zijn ook zeer interessant en wil ik ook nog een keer doen (volle trip). Heb je de paddo’s zelf gegroeid? Log je microdose ervaring als je zover bent, ben benieuwd!