Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag, Ik neem na een festival 3m altijd een benzo om 3 redenen: 1. Geen naar gevoel tijdens de come-down 2. Geen plafonddienst 3. Goede nachtrust in diepe slaap (waardoor de hangover veel minder is) Nu heeft mijn leverancier mijn favoriete substantie niet meer op voorraad, en het is ook niet bekend wanneer deze wél weer op voorraad is. Ik zoek dus een alternatief en wil graag jullie ervaringen horen, omdat ik lees dat er nogal wat verschillen in de varianten benzos zitten. Ik nam altijd 0.5mg Flunitrazolam, dat was voor mij echt perfect (weeg 115kg), met een kwartier voel ik mijn hartslag dalen en val kort daarna met een fijn gevoel in een diepe slaap. Schiet maar raak!"
"Ik lees veel over het niet-rijden onder invloed, logisch, maar ik kan nergens een indicatie vinden van wanneer ik weer mag rijden als ik 3MMC heb gehad. Voor alcohol is de richtlijn 'na anderhalf uur is de alcohol van een standaardglas bier weer uit je lichaam'. Stel ik gebruik een kwart gram 3MMC in 3 uur tijd via de neus (hypothetisch). M'n laatste punt is om 12 uur snachts, mag ik dan sochtends om 6 uur weer legaal achter het stuur kruipen?"
"Mevrouw Pløp zei: Kun je om 6 uur 's ochtends gewoon lekker gaan slapen alsof je niks gebruikt hebt? Denk het niet. Dan ben je dus nog gewoon onder invloed. Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan slaap. Zorg gewoon dat je niet auto hoeft te rijden na een nacht doorhalen. Klik om te vergroten... Als ik om 12 uur m'n laatste punt heb genomen, dan slaap ik om 3 uur gewoon New Dawn zei: Ik kom dit topic tegen dat over 3-MMC en autorijden gaat... Jammer genoeg wordt daar praktisch alleen gesproken over het feit dat je niet onder invloed moet gaan rijden... Maar dat weet je al, het officiele antwoord lijkt "Dat weten we gewoon niet" te zijn... Hier staat een stukje tekst over de aantoonbaarheid van het gebruik, het is allemaal onduidelijk, maar het lijkt me dat ze je pas verdenken van gebruik als je niet helder overkomt, en dat jij dus vooral risico loopt op persoonlijke ellende als je zelf ook wel door zou moeten hebben dat je gewoon niets achter het stuur te zoeken hebt... Maar dat zegt nog steeds niets over het risico voor de mensen om je heen... Ik heb jaren geworsteld met dezelfde vraag omtrend aantoonbare restanten cannabis in mijn systeem, het antwoord is hier ook vaak geweest: Je moet gewoon niet rijden als je geblowd hebt!!!!!! ... DUH! Maar wanneer mag het dan wel weer?? Klik om te vergroten... Als we het niet weten, hoe bepaalt de politie dan wat de grens is voor 3MMC? Wiet heeft bijv een max thc gehalte, alcohol een max promillage, hoe wordt dat voor 3MMC bepaald?"
"@Hierboven, bedankt voor de reacties. Is een 1 day on, 2 days off dan nog steeds aan te raden met 10ug of was dat voor de 20ug bedoeld? Ik heb me eventjes ingelezen in het doseren met een pipetflesje, maar dat stel ik nog eventjes uit voordat ik die spullen aan ga schaffen. Ik wil eerst even aanzien hoe het knippen bevalt, mocht ik een te groot verschil merken dan zal ik daar naar overgaan. Ik zal een volwaardige trip uitstellen totdat de cycle voorbij is. Ik kan niks vinden over een 'serotininecyclus', zou je dit kunnen belichten?"
"Oke dan zal ik beginnen met een 1-2 interval, bedankt voor je antwoord. Nog 1 laatste vraag. Ik zie in veel topics dat blotters lucht- en lichtdicht verpakt moeten worden. Hoe zit dit met de kleine stukjes die ik ga knippen voor de md? Hoe bewaar je die?"
"Nou ik heb de boel vandaag eindelijk binnen gekregen terwijl ik zaterdag al besteld had, PostNL is traag deze dagen. Ik verbaasde mij erover dat die zegels zo minuscuul zijn, volgens mij maar een halve cm lang en breed. Het leek mij daarom ook handiger om ze in 8 driehoekjes te knippen aangezien ik niet bepaald de vaste handen van een chirurg heb. Dat lukte me prima, dus ze zijn nu ongeveer 12.5ug per stuk. Ik zal de 1-2 interval aanhouden. Met 8 driehoekjes kom ik op 24 dagen uit, ofwel bijna 3.5 week, na die tijd zal ik evalueren. Ik heb wel meerdere zegels besteld, maar deze heb ik nog even heel ingepakt om te kijken wat het effect zal zijn van de eerste cycle. Ik neem morgenochtend het eerste driehoekje"
"Vrijdag had ik de eerste genomen, mijn dag verliep echter niet hoe een normale werkdag voor mij verliep. Mede daardoor voelde ik eigenlijk geen verschil. Morgen pak ik mn 2e driehoekje en heb ik een normale werkdag, hopelijk kan ik dan het verschil duidelijker merken. Ik hou jullie op de hoogte"
"0t0lerance zei: Wilde net vragen wat je vond. even geleden zelf ook begonnen; ik ben met 12.5 begonnen, 18.75 en 25 ervaren. 20 (eigenlijk 18,75.. heb het ook in hoekjes geknipt) is voor mij toch wel de limiet, bij 25 merkte ik dat het wel aanwezig is. Ik ervaar 12.5 als een mild kopje koffie, energie, maar geen gejaagd gevoel soort ontspannen motivatie.. lastig uit te leggen. Klik om te vergroten... Op welke dose zit je nu steady? Als ik na morgen nog steeds geen verschil merk met een 12.5ug driehoekje pak ik 18.75ug bij de derde keer (donderdag). Had eerst het idee om 8x 12.5ug te doen, maar ik vind het ook zonde om hierop te gaan op als ik er niks van merk natuurlijk, eens zien hoe het morgen gaat"
"Vandaag was het wederom niet bijzonder. Wellicht een iets betere focus, maar ditzelfde effect heb ik ook met een bak koffie. Donderdag maar eens 18.75ug proberen. Lekker priegelen met die mini driehoekjes, wordt vast een succes :P Wat me wel opviel is dat tijdens/na een fietstocht van maarliefst 1.5km het wel een klein beetje ging tintelen aan de rechterkant in mn hersenen (inb4 "omdat je ze nooit gebruikt"), maar zoals hierboven beschreven had het verder niet veel effect. Beetje dezelfde tintelingen die ik voelde tijdens een truffeltrip, alleen dan vele malen lichter. Misschien net niet genoeg ofzo?"
"18.75ug beviel een stuk beter, ik merkte dat het aanwezig was. Voornamelijk als ik ergens mee bezig was, kon ik de concentratie en focus net iets langer volhouden. Volgende keer maar even blotters van 150ug halen, het knippen was inderdaad geen succes"