Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1cP-LSD microdose

1cP-LSD microdose

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
moshimoshiLid
01-01-2024, 00:00
#1
trippyhippy zei:
Bijzonder! Mag ik vragen hoe zwaar je bent? Ik lees dat LSD niet aan gewichtsdiscriminatie doet en n=1, maar ik ben toch benieuwd. In de OP kun je lezen dat ik namelijk vrij zwaar ben. 18.75ug voelt bij mij een beetje als 2 a 3 bakken koffie (denk ik?), dus woensdag maar eens een van 25ug proberen.
Klik om te vergroten...
Zo rond de 62 kilo zit ik, dus ja niet zo groot.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippyhippy zei:
Excuus voor de mega-late reactie. Ik ga na morgen (laatste 18.75ug snipper) toch eens kijken wat voor een effect 25ug gaat hebben. Moet toch een beetje spelen met de ug om te kijken wat mij ligt. Gelukkig hoef ik niet veel te praten als ik toch de hele dag thuis zit, meetings heb ik geen last van gelukkig :).

Ik zat aan 150ug blotters te denken omdat 150/8=18.75. 8 driehoekjes knippen is iets makkelijker op die manier dan 100ug te verknippen naar 18.75ug. Overigens is de 150ug variant bij mijn vendor ook goedkoper als je kijkt naar dosering/prijs verhouding.

Ik heb overigens geen reden om 1cP boven 1P te verkiezen. Ik las dat ze vrijwel hetzelfde waren.




Bijzonder om te lezen dat 10ug al te veel is, maar goed, dit verschilt ook per persoon. Paddo’s zijn ook zeer interessant en wil ik ook nog een keer doen (volle trip). Heb je de paddo’s zelf gegroeid? Log je microdose ervaring als je zover bent, ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Haha, nou wellicht nog een toevoeging.. ik ging naar 33 enkele dagen geleden.. en nu 50.. maar ik denk dat ik tolerantie heb opgebouwd.. de 33 viel me toch wat tegen... en van de 50 heb ik bijna niks gevoeld. Foute boel dus... die 2 dagen ertussen gaat niet op bij wat creativere doseringen. Geen idee hoe hoeveel dagen.. of misschien wel weken ik er nu tussen moet houden om weer wat te merken.
t
trippyhippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
0t0lerance zei:
Haha, nou wellicht nog een toevoeging.. ik ging naar 33 enkele dagen geleden.. en nu 50.. maar ik denk dat ik tolerantie heb opgebouwd.. de 33 viel me toch wat tegen... en van de 50 heb ik bijna niks gevoeld. Foute boel dus... die 2 dagen ertussen gaat niet op bij wat creativere doseringen. Geen idee hoe hoeveel dagen.. of misschien wel weken ik er nu tussen moet houden om weer wat te merken.
Klik om te vergroten...

Tolerantie bij 50ug? > Gewoon overstappen op 100ug :P eventjes 4 weken of een maandje rust nemen lijkt me, zoals dat ongeveer de periode is tussen een normale trip. Thanks voor de waarschuwing tho :) ik zal 25 ug proberen maar ook niet hoger dan dat gaan. Binnenkort ook maar even een paar weekjes off.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#4
0t0lerance zei:
Haha, nou wellicht nog een toevoeging.. ik ging naar 33 enkele dagen geleden.. en nu 50.. maar ik denk dat ik tolerantie heb opgebouwd.. de 33 viel me toch wat tegen... en van de 50 heb ik bijna niks gevoeld. Foute boel dus... die 2 dagen ertussen gaat niet op bij wat creativere doseringen. Geen idee hoe hoeveel dagen.. of misschien wel weken ik er nu tussen moet houden om weer wat te merken.
Klik om te vergroten...
Ik doe nu 25ug (twee)wekelijks. Dat voel ik wel hoor, maar ik merk wel dat ik de afterglow ervan fijner vindt. Nu even pauze nemen en dan maar weer eens een recreatief tripje doen, kleintje 4HO-MET denk ik. Als je nét wat meer zoekt dan microdosing maar niet zoveel bodyload wilt dan is dat eigenlijk veel chiller. Duurt ook niet zo lang dus is veel beter te plannen in een druk (gezins)leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."