#1
Begrijp ik goed dat ik dan het beste met 80mg zou kunnen beginnen? 😶 Bijdoseren is met 6apb niet verstandig lijkt me dan?
Ja inderdaad gewoon een lage dosis nemen en kijken of je wat voelt. Dan pas de volgende keer kijken of je misschien meer wil hebben. Ga er met zo weinig mogelijk verwachtingen in, dan kan het altijd meevallen. Als je weinig verwacht is het ook makkelijker om kritisch te zijn op eventuele nadelen die zich voordoen.
Met langwerkende middelen zoals 6-APB is het meestal niet verstandig om bij te pakken, omdat je dan te lang door kunt gaan, en daardoor ook veel langer last kunt hebben van eventuele bijwerkingen.