#1
ochtendhumeurWat heeft mijn dagelijkse kopje koffie beroofd?
ochtendhumeurWat heeft mijn dagelijkse kopje koffie beroofd?
Wat zou dan wel "moeten" volgens jou en je vriendin?Dat zou toch niet moeten?
Je spreekt jezelf hierin tegen.op de dag zelf erg initiatief loos en moe/loom..
Microdose van 20 microgram op de dag zelf is het chill maar de dagen erna voelen vervelend aan .
Klinkt alsof het misschien wat te veel LSD is voor een microdosis. Dat blijft lastig inschatten; je weet nog precies hoeveel LSD er op een zegel zit. Toch kan ook een lage hoeveelheid de informatieverwerking in je brein 'open' zetten waardoor je meer creativiteit kunt krijgen maar ook wat sneller overprikkeld kunt raken. Daarnaast zeggen sommige mensen dat hun slaap verstoord raakt ervan. Beide zaken zouden je wat moe kunnen doen voelen.Hoi allen,
Met mijn vriendin wilde we een tijdje 1p lsd microdosen en een paar trips doen.
Eerst een paar keer een microdose gedaan maar ondervonden beide dat de dagen erna we erg moe, brak, lusteloos en zelfs geïrriteerd waren, op de dag zelf erg initiatief loos en moe/loom..
Microdose van 20 microgram op de dag zelf is het chill maar de dagen erna voelen vervelend aan .
Ook een dag met 120 microgram gedaan, te weinig voor flinke visuele effecten, twee dagen ervoor om nog een microdose van 20 gehad daardoor wellicht nog wat immuun.
Eergisteren en micro microdose van 5 microgram genomen, zoals verwacht niets van gemerkt, maar gisteren moe, lusteloos en vandaag geïrriteerd en lichtelijk chagrijnig.. vreemd
Dat zou toch niet moeten?
Ligt dit aan de kwaliteit van het spul of aan iets anders wellicht?..
Als wij ons zo voelen de dagen erna hebben we geen zin om te microdosen..
Iemand soortgelijke ervaringen of ideeën?
Gr Johan
Heb dit ook zeker weten ervaren met (1P-)LSD microdoseren. Bij mij kan het óf helemaal viben met mezelf (dan is er niks aan de hand, ben ik energiek, ontspannen, creatief inderdaad), óf kan het net niet helemaal goed vallen en dan is er die overprikkeling.Klinkt alsof het misschien wat te veel LSD is voor een microdosis. Dat blijft lastig inschatten; je weet nog precies hoeveel LSD er op een zegel zit. Toch kan ook een lage hoeveelheid de informatieverwerking in je brein 'open' zetten waardoor je meer creativiteit kunt krijgen maar ook wat sneller overprikkeld kunt raken. Daarnaast zeggen sommige mensen dat hun slaap verstoord raakt ervan. Beide zaken zouden je wat moe kunnen doen voelen.
Grappig, hier kan ik me helemaal in vinden! Heb wel eens een topdag gehad op 20ug met net dat kleine laagje. Maar zelfs zo'n lage dosis kan verkeerd uitvallen en dan zit je toch 6-8 uur lang net wat oncomfortabel je dag uit te zitten. Daarom doe ik het eigenlijk ook bijna nooit meer.Heb dit ook zeker weten ervaren met (1P-)LSD microdoseren. Bij mij kan het óf helemaal viben met mezelf (dan is er niks aan de hand, ben ik energiek, ontspannen, creatief inderdaad), óf kan het net niet helemaal goed vallen en dan is er die overprikkeling.
En eerlijk gezegd doe ik het met opzet: dat net wat hoger doseren dan een microdose. Ik voel liever namelijk ook echt wat. Maar dat kan dus mogelijk soms niet helemaal lekker vallen. Mede hierom is microdosing waarschijnlijk geen frequent iets geworden bij mij. Geregeld toch die overprikkeling en met LSD zit je daar dan dus toch de hele dag mee opgescheept, ongeacht de hele lage dosering.
Vind het dan wel weer apart om te lezen dat de TS en zijn vriendin beide de volgende dagen zelfs nog last hadden. Het is bij mij na een nacht slapen altijd over.
Nee ik eigenlijk ook niet. Precies wat je zegt: een (heel) klein beetje trippen. Ik krijg er geen superfocus van of zo en ook geen zin om teveel voor de computer/een scherm te zitten. Maar net als met een volwaardige trip krijg ik meer aandacht voor de natuur/mijn omgeving of ga ik in gedachten meer stilstaan bij dingen (dieper nadenken).Ik heb het overigens nooit echt gezien als een hulpmiddel of iets om productief te zijn. Ik heb het ervaren als gewoon "een klein beetje trippen". Iets meer in films zitten, ietsje meer waardering voor natuur, iets enthousiaster gamen, enz. Zou nooit voor werk een zegeltje nemen in ieder geval.
Wat heeft mijn dagelijkse kopje koffie beroofd?maakt niet uit wat je toe je neemt, het beroorfd je altijd van iets, maakt niet uit wat je gebruikt, al is het dagelijke onschuldige kopje caffeiene
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."