2c-e
meer dan eens ervaring
![:grin:]()
een van mijn 4 favoriete goedjes
Visuals: veel en divers. Met 2c-b had ik vaker dat ik even moet stoppen met lopen om rond te kijken en te zien of het nog wel (goed) werkt. Dat heb ik met 2c-e totaal niet. Kun je niet omheen. En 2c-b is veel minder divers. Met 2c-e krijg je veel meer soorten hallucinaties. Veel meer tracers, het gewone golven van 2c-b, maar ook allemaal "frutsels" om je heen, die meer worden naarmate je meer pakt. En die frutsels zorgen ook weer voor patronen en andere vage shit. Uiteindelijk als je veel pakt (meer als 80mg versprijd over de avond ofzo :P ) dan zie je op een gegeven moment gewoon niet meer verder als 3 meter door alle frusels.
Veel en diverse visuals dus.
Mindfuck: Heb ik nooit last van bij 2c's. Eigenlijk totaal niet, totdat ik meer en meer ga nemen (wat ik toch altijd doe) en dan gaan de visuals op een gegeven moment zo te keer en zo hard dat ik wel vage dingen MOET gaan denken omdat ik te veel vage dingen zie. Maar echt een mind"fuck" kan ik niet van spreken. Gewoon een nachtje over slapen en dan is alles weer normaal. Daarvoor krijg je ook geen diepe inzichten etc.
Energie: Ik heb niet echt het idee dat je ontzettend veel energie er van krijgt... Het verhelpt wel je moeheid, maar niet zoals bij amfetamine ofzo echt meer energie. Als je niet overdrijft kun je erna ook gewoon slapen.
Lengte duur: Ja moeilijk te zeggen voor mij... Ik blijf altijd bij pakken totdat ik geen zin meer heb en als ik ga slapen gooi ik er wat temazepam bij en dan slaap ik. Maar ik zou een enkele dosis schatten op een uurtje of 6 ? Maar in mijn geval werkt het gewoon altijd totdat ik slaap :P