#1
Afgelopen weekend hebben wij iets vreemds meegemaakt. Om een uur of 20.00 heb ik er 's-avonds met mijn lief een cap met mdma kristal ingegooid. Deze voelde heerlijk en na anderhalf uur hebben we ons eerste G-tje genomen. Later op de avond iemand ontmoet die vloeibare mdma scheen te hebben naar hij vertelde. Ik had er nooit van gehoord maar dacht nou als hij het vaker gebruikt en drinkt het eerst op dan durf ik ook wel wat te nemen uit dat flesje. Zogezegd zo gedaan. Hij nam ongeveer 3ml van dat blauw/groene goedje. Ik heb zelf iets meer genomen omdat de cap voor mij wat langer geleden was. Mijn lief ook 2,5 Ml. Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel erg voelde maar kan ook komen doordat we al een cap op hadden, maar we werden allemaal wel heerlijk zweverig/wazig van kei relaxed. Het goedje was echt TE SMERIG voor woorden. Hij zij het altijd met Red Bull weg te krijgen, maar wij hadden enkel cola in huis. Het was net ofdat ik een slok terpetine wegslikte, heel appart, en die smaak kon ik na ongeveer 30 minuten nog proeven.. bahh.. Het effect was dus wel lekker, maar wij zijn wel zeer benieuwd wat het nu eigenlijk was. Kan het vloeibare mdma zijn? Smaakt dat dan inderdaad zou smerig. Op het flesje stond iets van Loof/Loef gedrukt. Hij vertelde dat zo'n flesje ongeveer 70 euri kostte (100ML).
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit is. Ik weet zeker dat het geen G was, want anders was ik met 5ML ontzettend out gegaan want had net daarvoor ook al 4 ML G op.
Thanx
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit is. Ik weet zeker dat het geen G was, want anders was ik met 5ML ontzettend out gegaan want had net daarvoor ook al 4 ML G op.
Thanx

