Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEthylcathinone

Ethylcathinone

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ervaring met dit goedje? wil het binnenkort gaan proberen..

een tripreport klinkt er veelbelovend over..
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=69297
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ronny zei:
Bestellen jullie dat via internet of hebben jullie een dealer die zijn wereld erg goed kent? :)
Klik om te vergroten...

allebei :wink:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het hier nu ook thuis liggen, vond het niet zo super speciaal eigenlijk heb 2x een dosis van 50mg gehad. Misschien moet ik wat meer proberen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TRUE
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
TRUE
Klik om te vergroten...
true op wat?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
poster boven mij?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt echt fantastisch!!! Maar ja, wat zijn de gevolgen? Wat doet het precies? Ik ben een dikke schijterd, wil echt eerst weten wat het precies is en doet voordat ik iets ga gebruiken of overweeg te gaan gebruiken.

Is niet veel over te vinden op google over e-cat... :(
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ethylcathinone is voorzover ik weet gesynthetiseerd uit khat bladeren, Khat is dat spul wat "negers" altijd kauwen.. (een stimulerend middel)

Gister wat meer gehad 500mg ongeveer, het overtrof zeker speed en coke. Het gaf mij de energie van speed en de euforie van coke. Ben vandaag ook zeker niet brak. Alleen slapen is iets moeilijker als normaal gesproken.

Nou ben ik niet zo'n fan van simulanten maar Ethylcathinone is zeker voor herhaling vatbaar. Het goedje is ook niet echt duur 25 euro voor een blitze zuivere gram (98%) :sunglasses:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nice points there Kees.
ik wil het ook nog eens proberen!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kees Klapkaak zei:
Ethylcathinone is voorzover ik weet gesynthetiseerd uit khat bladeren, Khat is dat spul wat "negers" altijd kauwen.. (een stimulerend middel)

Gister wat meer gehad 500mg ongeveer, het overtrof zeker speed en coke. Het gaf mij de energie van speed en de euforie van coke. Ben vandaag ook zeker niet brak. Alleen slapen is iets moeilijker als normaal gesproken.

Nou ben ik niet zo'n fan van simulanten maar Ethylcathinone is zeker voor herhaling vatbaar. Het goedje is ook niet echt duur 25 euro voor een blitze zuivere gram (98%) :sunglasses:
Klik om te vergroten...

hoe heb je het ingenomen, gewoon snuiven?
ben van plan om zelf zon 250 mg te doen, al ervaring met zo'n hoeveelheid of gaat deze hoeveelheid me tegenvallen en kan ik het beter wat opschroeven?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
het viel me zwaar tegen, niet zoveel boeiends, dus we hadden maar 4fmp genomen om hem alsnog te spacen, en daarna nog een paar lijnen e-kat, die combinatie voelde wel heerlijk, vooral met een ballonetje lachgas erbij
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon snuiven :)

Brand wel goed in het neusje trouwens :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
tsja je moet er wat voor over hebben om je lekker te voelen heah :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
vanavond maar even testen :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
500 en 250mg ? Op erowid las ik een report over 30mg nasaal... Moest wel pijn doen maar was wel al werktzaam. Is 250 - 500 dan niet ERG veel om oraal te nemen ? maakt het opslag ook wel een stuk duurder als een dose zeg 350mg is ipv 30-35.

Ben benieuwd
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus net als Khat? Maar dan de synthetische versie zeg maar? En schadelijkheid kan iemand daar wat over vertellen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spor zei:
500 en 250mg ? Op erowid las ik een report over 30mg nasaal... Moest wel pijn doen maar was wel al werktzaam. Is 250 - 500 dan niet ERG veel om oraal te nemen ? maakt het opslag ook wel een stuk duurder als een dose zeg 350mg is ipv 30-35.

Ben benieuwd
Klik om te vergroten...

ik had op de totale avond 250 mg gesnoven en voelde dat het alleen maar de 4fmp versterkte, wat wel bijzonder aangenaam was trouwens
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
En hoe is het met de pijn in je neus ?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het voelt alsof je hersens in tweeën worden verdeeld
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
Het voelt alsof je hersens in tweeën worden verdeeld
Klik om te vergroten...
nah dat valt wel mee vind ik.. het is meer een scherpe pijn achter in je neus die na 1/2 minuten wegtrekt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."