Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP... Snuiven of Slikken??

4-FMP... Snuiven of Slikken??

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zojuist een grammetje 4-FMP besteld, maar vraag me af welke methode fijner is...

Is et net zoals met Mephedrone? Dat het met snuiven sneller wordt opgenomen dus sneller knalt, maar wel sneller is uitgewerkt?

Graag hoor ik jullie meningen :)
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
In dit topic vind je mss wel wat meer info:
viewtopic.php?f=37&t=14538
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mensen, denk eens even uit de doos. snuiven of slikken.. ROKEN. de rush is geweldig en het werkt meteen. volledig pijnloos, alleen een vies smaakje voor fff. gewoon op een folietje.
Serieus dit is een goede tip
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben altijd voor het slikken.

Naar mijn weten is er over het snuiven van 4-FMP nog te weinig bekend. Om altijd een veiligere weg te kiezen, zou ik er daarom voor kiezen om het oraal in te nemen.
Ik zou beginnen met een orale dosis van 100-150mg door dit af te wegen en in je drinken te gooien.

En inderdaad, snuiven is altijd heftiger en korter ten opzichte van orale inname.
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Olijfboompje kan je dit ná zaterdag vertellen dacht ik :tearsofjoy:

Maar het schijnt veel pijnlijker te zijn dan pep, methylone, meph en 2c-b.
M
MarkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan het bevestigen. Het is pijnlijk. Brand een paar minuten, maar daarna geen last. Vind zelf het snuiven lekkerder dan slikken :)
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het ook mogen ervaren...

Maar ik dacht dat het meer zou branden gezien de ervaringen hier.
Ik ben wel een Mephedrone snuiver, dus mijn neus is wel wat gewend :grin:

Helaas merkte ik vrij weinig hiervan.. Daarna heb ik het in mn drinken gegooid en daar ging ik wel lkkr op :rock:

Als ik moest kiezen tussen Mephedrone en 4-FMP, ga ik toch voor het vertrouwde Mephedrone!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom? wat is voor jou het verschil wat maakt dat je die keuze maakt?
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij 4-FMP blijf ik helder en merk ik gewoon veel minder.. Je denkt wat te voelen, maar het is het net niet..Terwijl ik bij Mephedrone echt van het padje ben.. Een paar minuten na inname ga ik al hard.. Zweten, zweverig,euforisch, ik zit dan echt in de muziek enz enz... Dat vind ik persoonlijk dus meer de moeite waard.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Duidelijk! Bedankt voor de verheldering, ik kan je goed volgen.
Het ene is het ander ook niet. Ik heb altijd zoiets van dat je voor iedere drugs een eigen ideale setting hebt.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helemaal mee eens.. Misschien vind jij 4-FMP wél beter dan Mephedrone..

Er zijn genoeg mensen die GHB helemaal te gek vinden.. Ik heb er persoonlijk niks mee.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet beide nog een doen, maar ik kan me voorstellen dat ik beide op eenbepaald moment leuk zal vinden. De tijd zal het leren.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moet? je moet niks natuurlijk :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Om te weten hoe het voelt en of het wat is wel. Dan zal ik het een moeten gebruiken.

In dit geval is moeten en gevolg van willen/van een keuze. In de basis moet ik inderdaad niks.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha... Duidelijk :) Ik MOET morgen avond dan maar weer eens aan de Mephedrone :hearteyes: :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een tip die ik in ieder geval niet op ga volgen en eigenlijk niet eens serieus neem. Speed wordt toch ook niet gerookt? Als het al kan dan heeft het blijkbaar weinig toegevoegde waarde. Vul je post eerst maar eens aan met bronnen en kun je dat niet dan wil ik je verzoeken ergens anders je onzinberichten te dumpen of beter gewoon helemaal niet. dalijk gaat iemand het echt doen met alle gevolgen van dien.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tufnut zei:
Een tip die ik in ieder geval niet op ga volgen en eigenlijk niet eens serieus neem. Speed wordt toch ook niet gerookt? Als het al kan dan heeft het blijkbaar weinig toegevoegde waarde. Vul je post eerst maar eens aan met bronnen en kun je dat niet dan wil ik je verzoeken ergens anders je onzinberichten te dumpen of beter gewoon helemaal niet. dalijk gaat iemand het echt doen met alle gevolgen van dien.
Klik om te vergroten...

Mee eens!! Toedeledokie! :wave:
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Er is op internet niet veel over te vinden. Ik weet dat het kan en dat het gewoon heel goed werkt, eventuele risico's kan ik natuurlijk niets over zeggen.

Speed kan je niet roken trouwens...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed kan je niet roken trouwens...
Klik om te vergroten...

Je kan speed wel degelijk roken hoor. Je kan het zelfs basen als je dat wil, ken zat mensen die dat hebben gedaan. Ik denk dat je eerder bedoelt dat het er niet specifiek voor gemaakt is. De actieve bestanddelen komen niet in je bloed terecht, al heb ik wel van diverse mensen gehoord dat het effect heeft als je het rookt. Maar het is natuurlijk een absolute afrader.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."