#1
Aha! Dat is nog eens een bericht van waarde!
Hoe zou je de MDPV vergelijken met bvb. 4-FMP of amfetamine inzake speediness, lichamelijkheid, empathie,...
Heb het dusver enkel oraal genuttigd met nul effect. Snuiven en roken komen er dus binnenkort aan.
Hoe zou je de MDPV vergelijken met bvb. 4-FMP of amfetamine inzake speediness, lichamelijkheid, empathie,...
Heb het dusver enkel oraal genuttigd met nul effect. Snuiven en roken komen er dus binnenkort aan.
hazejunk zei:Heb gisteren een sample van een halve gram binnen gehad.
Heb het gerookt en geshot.
Het gevoel dat het shoten geeft is iets schoner. Maar ik heb maandag een medische keuring dus kan me aders niet te veel verneuken. 8mg gerookt geeft een heftige up die half uurtje aanhoud en daarna neemt het wat af en heb je weer zin in meer(ik dan toch). Het is inderdaad zeer verslavend.
Heb gisteren in het totaal ongeveer 100mg gebruikt. En kon gewoon slapen na het roken van een paar joints. Wat ik eigenlijk niet had verwacht.
Het gaat goed samen met GBL. En met GBL er bij kon ik gewoon eten.
Ik had ook geen crash vandaag en dat heb ik met normaale pep echt wel.
Tis heftiger dan 4-FMP/4-fa vind ik.