Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn mdpv ervaring. De eerste keer mdpv was nassaal een 15 mg. het eerste effect dook op na een klein half uurtje. m'n hart versnelde en ik voelde me plots gestimuleerd en gefocused. het kwam op als een soort van licht amphetamine rush maar dan zonder de lichaamelijke strakheid van de spieren. m'n lichaam voelde nog gewoon normaal aan wat bij het gebruik van amphetamine lichter aanvoeld. ik wist toen nog niet dat je mdpv ook kunt roken en aangezien ik liever rook dan snuif wegens de ontzettend vieze smaak van de doorval (ga er altijd van over m'n nek) en aangezien ik dacht dat met de verbranding veel verloren gaat deed ik er 25 mg in. (crackpipe) toen ik begon te inhalere leek het alsof al m'n haren op lichaam recht gingen staan m'n hartslag versnelde enorm en m'n pupille verwijde... de flash van mdpv lag voor m'n ogen de grote onbekende flash van geweldigst. bij het exhalere voelde ik een warme gloed vanuit m'n voeten vertrekken riching m'n hoofd. ik vermoedte dat de mdpv zoiets was als coke base en qua gevoel komt het wel wa in de richtingen bij kleine dosseringen. (max 125 mg/avond) en bij grotere dosseringen over de 125 mg neigt het gevoel meer en meer gelijk het roken van methamphetamine. allhoewel ik methamphetamine maar enkele keren deed kan ik niet goed zeggen in hoe ver het verglijkbaar blijft. hoe ik het verglijk is het overgefused en gedreven hoewel toch zeer lustenloos en gebrek aan intersse om effectief iets te doen anders dan nog een hit te nemen... de zucht naar meer is er wel moet ik zeggen. het vraagt echt een snelle en heftige drang op naar meer. deze drang is sterker en constructiever aanwezig dan bij het gebruik van cocaine. bij het te lang en te fel gebruik van mdpv in hogere dosseringen word het een zeer onprettige ervarning. ik kon ni bewegen ma was wel super gefocuesd en energetisch desondanks kon ik geen enkele bewegingen uitvoeren voor een half uur ongeveer. m'n spieren en ledematen leken wel van staal. alles was loodzwaar leek zijn eigen willetje te hebben dat zich uiten in stevige spasmen. bij het roken van een normale dosseringen ong.10-15 mg (mss is dit na opbouw tollerantie? hoeveel mg roken jullie zoals?) is de duurtijd afhankelijkheid van de hoeveelheid mdpv die ik in ene keer kan inhalere en hoelanger ik hem kan blijven inhouden das te steviger de flash voor de eerste minute. maar na een klein twin15 tot 25 minute is het hoofdpunt van de flash toch voorbij bij mij. ik ben nu aan het proberen om door middel van natrium hyroxide en hci de mdpv uit te koken tot een freebase. maar over deze procedure is enorm veel info te vinden. veel info die elkaar tegenspreken. ik heb het gedaan door met natrium hyroxide en water het product zachtjes te laten prutellen en met veel roeren om te vormen tot een bruinachtige gelei structuurachtig goedje. dit gemend met as en in de pijp. Deze vorm en manier van roken was intenser en krachtiger.hoewel de smaak van gwn mdpv roken al ni mee valt gaat de smaak van free base -op deze manier-er grandioos over. bah bah. ik moet wel zeggen dat de duurtijd precies wel langer is. ofwel is dit wegens het bereiken van m'n max hoeveelheid per avond. (probeer het allemaal toch ween beetje in toom te houden é. tot zover mijn eerste post! mvg, intermind-traveller"
"help me... ik ben op , dagelijkse zoektoch naar dope. Welk maakt ni uit. moet gwn die high, ondraagelijk zonder. is ni 1 bepaalde drugs die ik moet hebben ik moet gwn een high. amphetamine,cocaine,benzo,lsd,dmt,heroine,mdpv,methexitamine, het maakt me ni uit gwn iets. hoe moet ik verder? dit kan toch ni!! opname?"
"ooh sorry spel fout! methoxitamine (MXE of Mkat of...) ik ben 22 jaar en ben begonne met een blow op zeer jonge leeftiijd van 9 en pep was al ni veel later. ik heb op 16 jarige leeftijd en eerste opname gehad door m'n pep verslaving en een psychose onwikkeld erdoor. ben ook borderline patient. ik blow dagelijks 3 gr en gebruik wat ik vind die dag..."
"hmm das ni zo hoop gevend. dank u allesinds"
"nja, ik heb zo psychiatrische thuiszorg die langskomen om te praten. die zijn al op de hoogte da het nu echt te spuitgaten uitloopt en ze gaan morge bellen met een centrum. ma ik ga uit vrijewil en wil da iook zo houden. want ik weet uit ervaring da als je als vrijwillerger vertrekt (wa legaal helemaal mag) da ze u toch daar houden en colleceeren voor geesteziek. dan zit je al zowieso vast voor 40 dage. pfff"