Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: TMA-2 ervaringen Heb hier ook een aardige hoeveelheid van liggen en valt het jou ook op dat het ENORM stinkt ? Echt superchemisch een beetje zoals verf Heb je het ondertussen al geprobeert ? Ik ga proberen eerst wat binnen te leveren bij het testcentrum voordat ik het zelf ga gebruiken."