#1
Jah, ik las iets van 0-15mg is zelfde gevoel van xtc en daarboven ga je dus lekker trippe :P
Maar ik wil dus alleen het xtc gevoel.
Maar ik wil dus alleen het xtc gevoel.
Nee, vooral mellow. Wel iets meer energie, maar niet zo als bij pillen.Slowburn zei:Wel dat je net zo druk bent enz?

Minder of iig anders. Bij mijn weten is 2cb pas neurotoxisch bij onprettig hoge dosissen (ik meen vanaf 100 mg of meer). Het hecht aan serotonine receptoren in plaats van dat het serotonine vrijmaakt. Het put je reserves wat dat betreft dus niet uit.Slowburn zei:Maarja, vraag blijft is het net zo erg als xtc voor je lichaam?
Of iets minder?
Tufnut zei:Minder of iig anders. Bij mijn weten is 2cb pas neurotoxisch bij onprettig hoge dosissen (ik meen vanaf 100 mg of meer). Het hecht aan serotonine receptoren in plaats van dat het serotonine vrijmaakt. Het put je reserves wat dat betreft dus niet uit.Slowburn zei:Maarja, vraag blijft is het net zo erg als xtc voor je lichaam?
Of iets minder?
Ja of een bommetje van maken, snuiven kan natuurlijk ook als zal dit redelijk branden in je neus en daarnaast heb je minder nodig,knalkaak zei:Heb nu ook 2cb, in poedervorm, maar dit moet je dus oplossen in je drinken toch=
knalkaak zei:thanks, heb helaas geen weegschaaltje dus mn 100mg 2cb netjes door 4 delen! zin in, nu nog even een geschikte datum zoeken
2C-B is bij hoge dosering (15-35 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (5-15 mg) lijkt het effect op dat van XTC/MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn; kleuren worden intenser, je kunt indrukwekkende patronen zien op vlakken en vervormingen van voorwerpen en gezichten. De waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. Hoe meer 2C-B je inneemt, hoe groter de kans op gevoelens van angst en onzekerheid
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."