SmartieAndMe zei:
pammetje82 zei:
die tabletten waar linda over heeft zijn de gele vlindertjes getest op 17 mg 2-cb
dus....
Dat bedoel ik, ik had gele vlinders van 12mg
![:grin:]()
Je weet het nooit 100% dus. Gewoon testen!
maar weetje wat ik wel had, de ene keer werkte ze veel sterker dan de andere keer.
de eerste keer kon ik nog normaal op bezoek bij een vriend maar week later ofzo had ik er weer zin in en ging ik weer bij hem op bezoek maar ik had me moeite met fietsen niet normaal. levensgevaarlijk achteraf maar ik weet niet of het komt door dat die tabletten niet allemaal even sterk zijn maarja als dat zo zou zijn dan heeft testen ook weinig zin.
of kan dat helemaal niet en ligt het gewoon aan mijn. kan ook hoor want niet alles werkt hoe het moet werken bij mijn
maar goed dit gaat wel heel erg offtopic
om ook maar even ontopic te gaan
- Welke vind jij persoonlijk het leukst om te gebruiken?
2cb dus vlindertjes
- Is het leuk om thuis te gebruiken?
ja ik vind het erg leuk om thuis te doen, maar ik doe er dan gewoon 1 dus niet voor echt hallucinaties maar gewoon omdat het een erg lekker gevoel geeft. je krijgt er een erg lekker gevoel in je benen van, beetje verliefd gevoel en allemaal lekkere prikkels op je huid waardoor een aanraking van een ander persoon heel erg lekker is
![:flushed:]()
maar het verschild wel per persoon want me vriendin voelt helemaal niks van 1 en van 2 voelt ze ook nog maar de helft van wat ik voel. en een andere vriend die nam 1.5 en die zag allemaal dingen voorbij vliegen.
maar ik vind het eigenlijk de leukste drugs die ik geprobeerd heb ook omdat je de dag erna gewoon goed in je vel zit
![:grin:]()