Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij heb ik dit ook in mijn handen geduuwd gekregen(naja gekocht). Alleen werd mij gewoon MD gezecht. Je zult me misschien ook wel een ezel vinden dat ik het ook geprobeerd heb, maar ik heb er geen spijt van gekregen. Effect is idd een beetje als coca, maar als je er veel van gebruikt (zoals ik) ga je wel stuiteren. Ik heb ong 2 gram naar binnen gesnoven en meteen na mijn eerste lijn een niesbui zech ik je niet meer normaal. Voor de rest is t ok. (naar mijn mening) volgende dag was ik beetje ''uitgezogen'' maar lang niet zo erg als een kater ik kon nog gewoon om 7 uur opstaan om naar mijn werk te gaan. Gegroet, TomTom"