Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De nieuwe research chemical 2-MeO-Ketamine of wel 2-MeO-2-deschloroketamine. Iemand ervaring met dit spul?"
"Ik wil een keertje LSD gaan gebruiken. Wat is nou de beste plek/setting om dit te doen? Ik had het idee om met de boot ergens heen te varen, en dan lekker in de natuur met vrienden. Maar ik heb een aantal vragen/overwegingen. Wat is beter, overdag of 's nachts? Heb je echt een tripsitter nodig? Aangezien er waarschijnlijk niemand vrijwillig nuchter blijft als het niet nodig is. De meeste van ons hebben ervaring met MDMA, 2c-b, truffels, methoxetamine, ketamine en nog wel wat andere rommel. In hoeverre ben je eigenlijk toonbaar / aanspreekbaar voor omstanders bij een lage/gemiddelde dosis? (dosis weet ik nog niet, we zijn van plan er eentje te laten testen wanneer we ze hebben.) Vorige keer dat we overnachten kwam er van een stukje verderop (vrije aanlegplaats voor boten) nog een man een praatje maken, verder geen probleem toen maar ik kan me voorstellen dat het met LSD een beetje apart kan worden. Hoe lang na het nemen van de LSD ben je weer in staat te fietsen en naar huis te gaan? En dus ook een boot te besturen. Hoop dat jullie kunnen helpen."
"Ik ben van plan om ergens aan te leggen en dus niet onder invloed te gaan varen. Is die tripzitter echt nodig als de dosis niet erg hoog is en we toch aan land zitten?"
"Hmm zit wel wat in. Jammer genoeg duren de zegels nog even. Ik post wel een update als ik meer weet over hoe we het gaan doen."