Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met MC?

Iemand ervaring met MC?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem aan dat je methcathinone bedoeld? 5g voor 150 is best prijzig, zeker omdat methcathione buiten een lab heel moeilijk puur te krijgen is. Ik ben dit in het buitenland wel eens tegengekomen, het ruikt als het goed is een beetje zoetjes en is, mits puur, actief in sleutelpuntjes. De effectem doe je beschrijft komen overeen met mijn eenmalige ervaring, helder in je hoofd, niet echt lichamelijke stimulatie, kan in hoge doseringen best rushy zijn. Ook kan het best more-ish/fiemd-ish zijn vanwege de grote dopamine release. De stof bestaat al langer maar is in nederland niet echt bekend.

Keep it safe,
Paperplane.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken dit hele goedje niet eens. Is dit niet gewoon dexamph ofzo? Dit spul zal je wel niet zo op straat kunnen kopen?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
boenkeng zei:
Ik ken dit hele goedje niet eens. Is dit niet gewoon dexamph ofzo? Dit spul zal je wel niet zo op straat kunnen kopen?
Klik om te vergroten...
Nope, dex-amfetamine is de rechtsdraaiende isomeer van amfetamine, dit is bk-methamfetamine, net zoals Methylone(MDMC) de BK-analoog ia van MDMA.
Het is in nederland vrij onbekend omdat er tot een tijdje terug vaak wel relatief goeie pep te vinden was. Het is wel illegaal(Opiumlijst I) en ook niet echt een RC.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paperplane. zei:
Ik neem aan dat je methcathinone bedoeld? 5g voor 150 is best prijzig, zeker omdat methcathione buiten een lab heel moeilijk puur te krijgen is. Ik ben dit in het buitenland wel eens tegengekomen, het ruikt als het goed is een beetje zoetjes en is, mits puur, actief in sleutelpuntjes. De effectem doe je beschrijft komen overeen met mijn eenmalige ervaring, helder in je hoofd, niet echt lichamelijke stimulatie, kan in hoge doseringen best rushy zijn. Ook kan het best more-ish/fiemd-ish zijn vanwege de grote dopamine release. De stof bestaat al langer maar is in nederland niet echt bekend.

Keep it safe,
Paperplane.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de informatie. Wat is "more-ish/fiemd-ish" ?
Heb de rest van het goedje weggeven, vond de effecten zeker de prijs niet waard.

Greets Herbalisme
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een drug is more-ish als er constant de drang is om bij te nemen zelfs als je nog piekt. Vaak onbewust en door je hersenen aangestuurd omdat ze nogmaals de "beloning" van de drug willen beleven. Dit heeft altijd (direct of indirect) te maken met dopamine. Vooral bij alternatieve methodes van inname(snuiven, roken, spuiten). Voorbeelden zijn: Cocaine, Crystal meth, Mephedrone en methoxetamine(in mindere mate)

Fiendish komt op hetzelfde neer, maar dan is de drang om high te blijven zo groot dat je je als een big-time addict gaat gedragen. Denk dan aan liegen tegen vrienden/famillie voor geld/drugs, stelen, prostitutie etc etc.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paperplane. zei:
Een drug is more-ish als er constant de drang is om bij te nemen zelfs als je nog piekt. Vaak onbewust en door je hersenen aangestuurd omdat ze nogmaals de "beloning" van de drug willen beleven. Dit heeft altijd (direct of indirect) te maken met dopamine. Vooral bij alternatieve methodes van inname(snuiven, roken, spuiten). Voorbeelden zijn: Cocaine, Crystal meth, Mephedrone en methoxetamine(in mindere mate)

Fiendish komt op hetzelfde neer, maar dan is de drang om high te blijven zo groot dat je je als een big-time addict gaat gedragen. Denk dan aan liegen tegen vrienden/famillie voor geld/drugs, stelen, prostitutie etc etc.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de uitleg!
Greets
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Ik neem aan dat je methcathinone bedoeld? 5g voor 150 is best prijzig, zeker omdat methcathione buiten een lab heel moeilijk puur te krijgen .
Klik om te vergroten...
paradox!!
8
89suitedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nu onder invloed van dit stofje. De enige drugs naast speed dat in Bulgarije verkrijgbaar is. Ze noemen het hier: Piko. Het zit in een klein plastic zakje en is kristalachtig.

Het ziet er vochtig uit op het eerste gezicht, maar zodra je het er uithaalt lijkt het toch droog. Edit: is wel vochtig.

De effecten die ik nu ervaar:

Een droge mond, en ik zuig op mijn tong, maar geen krarsende tanden dat ik ervaar met mdma.
Ik voel me lichtjes in mijn hoofd, een beetje energiek. En mijn temperatuur verschuift voortdurend van heel warm naar frisjes.

Mijn trip ervaar ik nu alleen en heb van te voren wel de nodige alcohol gehad. Zo dadelijk komt het meisje thuis, die min of meer verslaaf is aan dit spul.

Side note: Het snuiven, geeft een erg branderig gevoel wat heftiger is als speed en dat je ook bij je slaap voelt.
S
SmeagolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een drug is more-ish als er constant de drang is om bij te nemen zelfs als je nog piekt. Vaak onbewust en door je hersenen aangestuurd omdat ze nogmaals de "beloning" van de drug willen beleven. Dit heeft altijd (direct of indirect) te maken met dopamine. Vooral bij alternatieve methodes van inname(snuiven, roken, spuiten). Voorbeelden zijn: Cocaine, Crystal meth, Mephedrone en methoxetamine(in mindere mate)

Fiendish komt op hetzelfde neer, maar dan is de drang om high te blijven zo groot dat je je als een big-time addict gaat gedragen. Denk dan aan liegen tegen vrienden/famillie voor geld/drugs, stelen, prostitutie etc etc.


Daar had ik nog nooit van gehoord, dank je voor de uitleg
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eergisteren zat ik bij wat vrienden van vroeger, 1 van hun had 5g MC gekocht voor 150 euro en wou nog een zak wiet kopen maar had niet genoeg. Dus was ik zo vriendelijk om 1g over te kopen ( Ook omdat ik er nieuwsgierig naar was )
Toen ik het goedje opsnoof had ik een sterke rush in m'n hoofd, voelde ik me erg lekker en had veel energie en een grote praatkick.
Maar m'n vraag is of iemand hier ervaring mee heeft want ik vind niet echt iets op Internet & m'n vriend vertelde dat de drugs ook nog niet heel lang bestond.

Greets Herbalisme

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."