Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een drug is more-ish als er constant de drang is om bij te nemen zelfs als je nog piekt. Vaak onbewust en door je hersenen aangestuurd omdat ze nogmaals de "beloning" van de drug willen beleven. Dit heeft altijd (direct of indirect) te maken met dopamine. Vooral bij alternatieve methodes van inname(snuiven, roken, spuiten). Voorbeelden zijn: Cocaine, Crystal meth, Mephedrone en methoxetamine(in mindere mate) Fiendish komt op hetzelfde neer, maar dan is de drang om high te blijven zo groot dat je je als een big-time addict gaat gedragen. Denk dan aan liegen tegen vrienden/famillie voor geld/drugs, stelen, prostitutie etc etc. Daar had ik nog nooit van gehoord, dank je voor de uitleg"
"Ik vind het jammer dat Chris Pointius zo negatief reageert. Ik denk juist dat deze topic voor veel mensen een heel duidelijk beeld van deze drugs geeft. Ook de ervaringen van de mensen die zo heftig en naar zijn gegaan op dit middel. Ik zou het iig nooit nemen. Ik heb er een goed beeld van gekregen. Bedankt guys"
"Re: Heeft methoxetamine invloed op je dopamine en serotonine Wat jammer dat er geen antwoord meer is gegeven. Weet iemand waar dit geplaatst is?"
"Re: Benzodiazepinen algemene informatie Ik zelf ook trouwens"
"Re: Benzodiazepinen algemene informatie Willemvaag heeft wel gelijk al schrik ik wel van die psychiater van hem. Die had hem bij zijn lurven moeten grijpen i.p.v. hem zijn pep laten gebruiken met zijn pammetjes. Je mag blij zijn dat je nog leeft man."