#1
Dat is helaas nog niet onderzocht, omdat het een research chemical is. ![:wink:]()
4-FA heeft een nogal versterk effect op serotonine, i.t.t. amfetamine, hierdoor zul je juist daar een extra boost van voelen.leipebaviaan zei:De combo is lekker om te nemen, het lijkt wel alsof de XTC extra hard inslaat. (persoonlijke ervaring.) In principe is dit een raar verschijnsel, want 4-FMP werkt ongeveer hetzelfde als speed en ik dacht ook redelijk op dezelfde receptoren. Gelet op dat mechanisme zou je de XTC dus minder hard voelen. Dat ik er dan ook keihard op ging kan ik niet verklaren, ik vermoed fool van wel.
Verder deze combo gewoon niet doen, het is enorm giftig voor je hersenen en daar zal je nog je hele leven mee moeten doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."