Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4fmp innemen

4fmp innemen

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst. Graag even goed kijken in het vervolg in welk subforum je vraag thuis hoort.

Is je 4-fa getest? Als het puur is (70%) dan zou ik de eerste keer 100mg nemen. Dat is genoeg om het te voelen de eerste keer en te zien wat het met je doet. Je kunt de capsules gewoon open maken in ieder geval. Als je een goede weegschaal hebt, minimaal nauwkeurig op de 10mg dan kun je het afwegen. Anders zul je het redelijk op gevoel door de helft moeten doen. Daarna kun je de ene helft weer terug in de capsule stoppen en de andere helft kun je bijvoorbeeld in een vloeitje doen als je geen extra capsules hebt.
D
DanjiloxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oke thanks! Het is idd getest. En hoe kan ik het innemen dan?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon zoals je ook een pil inneemt, met wat water om het weg te spoelen.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou meer nemen, 130mg is prima (als het puur is).

Bijdoseren is niet echt fijn is mijn ervaring.

(Btw is 70% puur Psychedelibee?)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
70% is het maximale percentage voor 4-FA vertelde ze me bij het testcentrum.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok dat wist ik niet. Tnx!
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik zou voor een eerste keer zeker geen 200mg doen, mits het puur is. zeker als t je eerste keer 4fa is zou ik het afraden boven de 200mg te gaan.

ik zou inderdaad voor de 130-140 gaan ofzo.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het getest is als capsule zal het dus 200mg base bevatten wat overeenkomt met (200/.7) 286 mg pure 4-fa poeder. Dit door de helft doen lijkt mij de handigste optie. 100 mg base is een prima dosering voor een eerste keer volgens mij. Als het toch wat minder blijkt te zijn is het ook niet heel erg want dat voel je ook wel.
o
ojpaoduLid
01-01-2024, 00:00
#9
Danjilox zei:
Hoi!

Ik ga zaterdag naar een festival en wil dan voor het eerst 4fmp gebruiken. Ik heb wel eens vaker xtc gebruikt. Ik heb nu 2 caps van 200 Mg. Nu heb ik gehoord dat dit te veel is voor de eerste keer. Mijn vraag is, hoe moet ik het innemen? En hoeveel?
Klik om te vergroten...

Ik neem meestal eerst 120mg (00:00) en dan later (03:00) nog eens 50mg. Dit was voor mij meestal meer dan genoeg hoewel het de laatste keer een beetje minder was. Het maximale wat ik in een keer heb genomen was 180mg, en toen werkte het voor ongeveer 5uur. Omdat jij al eerder xtc hebt gebruikt en 4fmp (naar mijn mening) een stuk milder is. Zou ik voorstellen om in het begin 200mg te nemen en de andere cap te verdelen in 4 van 50mg. Zo zul je er zeker genoeg van voelen, en kun je nog altijd bijnemen in de late uurtjes. Innemen kan overigends gewoon oraal, hoewel het bij mij vrij lang (45/60min) duurt voordat je hem echt voelt.

TLDR: 200mg eerst, daarna caps van 50mg
D
DanjiloxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi!

Ik ga zaterdag naar een festival en wil dan voor het eerst 4fmp gebruiken. Ik heb wel eens vaker xtc gebruikt. Ik heb nu 2 caps van 200 Mg. Nu heb ik gehoord dat dit te veel is voor de eerste keer. Mijn vraag is, hoe moet ik het innemen? En hoeveel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."