Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik ga zaterdag naar een festival en wil dan voor het eerst 4fmp gebruiken. Ik heb wel eens vaker xtc gebruikt. Ik heb nu 2 caps van 200 Mg. Nu heb ik gehoord dat dit te veel is voor de eerste keer. Mijn vraag is, hoe moet ik het innemen? En hoeveel?"
"Oke thanks! Het is idd getest. En hoe kan ik het innemen dan?"