Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Danjilox zei: Hoi! Ik ga zaterdag naar een festival en wil dan voor het eerst 4fmp gebruiken. Ik heb wel eens vaker xtc gebruikt. Ik heb nu 2 caps van 200 Mg. Nu heb ik gehoord dat dit te veel is voor de eerste keer. Mijn vraag is, hoe moet ik het innemen? En hoeveel? Klik om te vergroten... Ik neem meestal eerst 120mg (00:00) en dan later (03:00) nog eens 50mg. Dit was voor mij meestal meer dan genoeg hoewel het de laatste keer een beetje minder was. Het maximale wat ik in een keer heb genomen was 180mg, en toen werkte het voor ongeveer 5uur. Omdat jij al eerder xtc hebt gebruikt en 4fmp (naar mijn mening) een stuk milder is. Zou ik voorstellen om in het begin 200mg te nemen en de andere cap te verdelen in 4 van 50mg. Zo zul je er zeker genoeg van voelen, en kun je nog altijd bijnemen in de late uurtjes. Innemen kan overigends gewoon oraal, hoewel het bij mij vrij lang (45/60min) duurt voordat je hem echt voelt. TLDR: 200mg eerst, daarna caps van 50mg"