#1
Enkele leuke stofjes zoals 6-apb en 4-aco-dmt niet in de lijst gevonden...
Hopelijk geen crisis hier en anders weer allemaal pep, net als vroeger![:tearsofjoy:]()
Hopelijk geen crisis hier en anders weer allemaal pep, net als vroeger
kokosmakroon900 zei:Geen goede zaak. krijgen we nu na de Keta crisis ook nog de RC crisis.
ooscaar zei:Snap het ook niet echt van hun kant. Zij hebben er geen last van (verdienen er alleen aan) en onze regeringen vinden het ook prima. Is het trouwens ook niet mogelijk dat de middelen door een bedrijf hier gaan worden geproduceerd, eventueel tegen een wat hogere prijs? Hier mag dat toch ook gewoon?
MeejheM zei:Kan mij het boeien dat er wat rc's en precursoren verbannen worden in china, ik kom daar nooit. de markt is veel groter tegenwoordig, net als de hoeveelheid syntheses.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."