Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTwee keer onzettende hoofdpijn en overgeven na 4fmp

Twee keer onzettende hoofdpijn en overgeven na 4fmp

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooscaar zei:
Dan lijkt het me toch dat het niets voor jou is. Wel apart, aangezien xtc wel gewoon goed gaat. Je zou bij wijze van een experiment nog een keer een lagere dosering kunnen gebruik of een keer speed kunnen proberen, aangezien speed en 4-fmp qua werkingsmechanisme relatief veel op elkaar lijken.
Klik om te vergroten...

Heb inderdaad nog nooit speed gedaan. Zou het niet aan de capsules kunnen liggen dat mijn lichaam dat niet handled bijvoorbeeld? Want neem normaal gesproken nooit capsules en als ik ze inneem heb ik al een onrustiger gevoel dan bij een pilvorm dus bij xtc
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slik eens een lege capsule in?

Lijkt me héél erg onwaarschijnlijk :P
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben zelf tot een conclusie gekomen maar vraag me af of dit ook echt de reden zou kunnen zijn. Bij een watervergiftiging kan je lichaam de vocht in je lichaam niet kwijt dus gaat dit naar je hersenen toe (zoiets heb ik gelezen). Normaal gesproken moet ik heel vaak plassen ook al drink ik niet meer dan de gemiddelde persoon. Dus doet mijn lichaam misschien minder met de vocht die ik binnenkrijg? Dus scheid ik meer uit denk ik dan. Bij 4fmp kan je natuurlijk niet plassen dus die extra vocht waar mijn lichaam die niks met dat water doet slaat het op in mijn lichaam dus heb ik eerder teveel water in me dan een ander persoon.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een watervergiftiging kun je eigenlijk beter een zouttekort noemen. Het komt erop neer dat de verhouding zout ten opzichte van water(osmotische waarde in je lichaam laag wordt. Dit kan ontstaan door een combinatie van veel drinken, te weinig zout eten, veel zweten, weinig plassen. De laatste twee factoren kunnen mede door gebruik van drugs verergert worden.
Met één of twee glazen per uur zou dit normaal niet zo snel mogen voorkomen.

Om met zekerheid te stellen dat je een watervergiftiging had opgelopen durf ik ook niet zomaar, want deze bijwerkingen schijnen vaker voor te komen. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/4-Fluoroamphetamine
"Common acute side effects are nausea, headaches, increased heart rate and insomnia."
L
LemonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Te hoge bloeddruk denk ik :(
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo iedereen,

Weet niet of dit het juiste topic is maar kon er geen voor 4fmp vinden.
Na gisteren weet ik het zeker 4fmp is geen drugs voor mij (denk ik dan). Dit was de tweede keer dat ik het gebruikte en de tweede keer dat dit gebeurt. Ik ga op het begin heel lekker en dan opeens voel ik de hoofdpijn opkomen en voel ik mezelf al een soort van binnensmonds boeren. En vanaf daar gaat het alleen maar bergafwaarts. De hoofdpijn is echt heel hevig erger dan ik ooit eerder heb gehad, en elke slok water die ik neem komt er weer uit. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? De dosering die ik gebruikte was bij allebei de keren zo'n 150mg in capsulevorm.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoeveel water drink je op zo'n avond?

Eet je goed van te voren, eet/drink je tussendoor nog wat?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is je 4F getest en zuiver? Ben je helemaal uitgerust en gezond als je jou avond start?
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is 150 milligram niet gewoon een beetje te veel om in 1x naar binnen te gooien voor je? Ik zou het nog eens uitgerust en voorbereid proberen, maar dan wellicht 100 mg proberen. Heb het zelf overigens nooit gedaan, maar hoor/lees veel dat je ongeveer dezelfde dosering aan kunt houden als XTC voor 'verantwoord' gebruik.
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Hoeveel water drink je op zo'n avond?

Eet je goed van te voren, eet/drink je tussendoor nog wat?
Klik om te vergroten...

Eet gewoon goed avondeten en daarna niet meer. En drink voor mijn gevoel gewoon genoeg.

Narayani zei:
Is 150 milligram niet gewoon een beetje te veel om in 1x naar binnen te gooien voor je? Ik zou het nog eens uitgerust en voorbereid proberen, maar dan wellicht 100 mg proberen. Heb het zelf overigens nooit gedaan, maar hoor/lees veel dat je ongeveer dezelfde dosering aan kunt houden als XTC voor 'verantwoord' gebruik.
Klik om te vergroten...

Als ik xtc doe kan ik makkelijk in een keer 150-200mg doen en daar heb ik nog nooit problemen meegehad, dus weet niet of het daar mee te maken heeft.
Ik heb het gevoel alsof mijn lichaam gewoon vecht tegen de 4fmp.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is de 4-fmp getest? Zo niet, hoe reageren je vrienden erop? En heb je al eens speed genomen (geslikt)? Zo ja, hoe reageerde je daarop?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dit naar research chemicals verplaatst.

Het kan van alles zijn eigenlijk, je zou eens wat minder kunnen proberen. Of je kan het natuurlijk ook hier bij laten. Hangt een beetje af van wat je zelf wilt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sloooddder zei:
Fool zei:
Hoeveel water drink je op zo'n avond?

Eet je goed van te voren, eet/drink je tussendoor nog wat?
Klik om te vergroten...

Eet gewoon goed avondeten en daarna niet meer. En drink voor mijn gevoel gewoon genoeg.
Klik om te vergroten...
Hoeveel is genoeg?

Overgeven, misselijkheid en knallende hoofdpijn kunnen namelijk symptomen zijn van een watervergiftiging.
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#14
ooscaar zei:
Is de 4-fmp getest? Zo niet, hoe reageren je vrienden erop? En heb je al eens speed genomen (geslikt)? Zo ja, hoe reageerde je daarop?
Klik om te vergroten...

Het is getest en allebei de keren hadden vrienden van me het ook gebruikt en bij hen ging het wel goed.
Fool zei:
Sloooddder zei:
Fool zei:
Hoeveel water drink je op zo'n avond?

Eet je goed van te voren, eet/drink je tussendoor nog wat?
Klik om te vergroten...

Eet gewoon goed avondeten en daarna niet meer. En drink voor mijn gevoel gewoon genoeg.
Klik om te vergroten...
Hoeveel is genoeg?

Overgeven, misselijkheid en knallende hoofdpijn kunnen namelijk symptomen zijn van een watervergiftiging.
Klik om te vergroten...

Drink meestal gewoon 1 à 2 glazen water per uur en soms ook cola ipv water dan.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan lijkt het me toch dat het niets voor jou is. Wel apart, aangezien xtc wel gewoon goed gaat. Je zou bij wijze van een experiment nog een keer een lagere dosering kunnen gebruik of een keer speed kunnen proberen, aangezien speed en 4-fmp qua werkingsmechanisme relatief veel op elkaar lijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."