#1
ooscaar zei:Dan lijkt het me toch dat het niets voor jou is. Wel apart, aangezien xtc wel gewoon goed gaat. Je zou bij wijze van een experiment nog een keer een lagere dosering kunnen gebruik of een keer speed kunnen proberen, aangezien speed en 4-fmp qua werkingsmechanisme relatief veel op elkaar lijken.
Heb inderdaad nog nooit speed gedaan. Zou het niet aan de capsules kunnen liggen dat mijn lichaam dat niet handled bijvoorbeeld? Want neem normaal gesproken nooit capsules en als ik ze inneem heb ik al een onrustiger gevoel dan bij een pilvorm dus bij xtc