Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit verleden jaar ook geprobeerd. En vond de combi ook supper. Zeker aan te raden. Ik heb wel pas n 2uur men 6apd genomen. Heb geen trip rapportje maar was zeker een supper ervaring."
"Re: 5 apb eerste x Ps: mensen die ook veel rc testen mogen me gerust toevoegen altijd leuk om met nieuwe mensen hierover te praten."
"Deze week van een vriend een 200 mg 5 apd gekregen dus vanavond een lichte test run Om 19u een 40 mg in een rizla geduwd en als een bommetje naar binnen gespeeld. Ik had gelezen dat de upset langkon duren dus ben ik rustig filmpje gaan kijken. Na ongeveer 20:30 eerste effecten merkbaar maar allemaal heel subtiel ik ben wel een beetje onrustig en men hard gaat wat sneller maar dat heb ik met mdma ook met de upset. Ook een beetje last van darmen en maag. Om 22u was er nog geen versterking gekomen dus ik dacht laat ik maar in bed kruipen de dosis was wss niet hoog genoeg. Maar omdat je zoveel over de lange upset leest ook niet bijgedoseerd.Wel nog een kwart van een tabletje flubromazepam genomen om beter in slaap te raken dacht ik dan.. Om 22u30 voelde ik onverwachts echt de piek komen en die voelde zalig. Direct opgestaan zeteltje in onder dekentje muziek beginnen luisteren en relaxen. Het komt echt hard in de buurt van mdma enkel zo het spacey gevoel mis ik. bodyload is hetzelfde als mdma. En ik heb ook altijd zo een verschrikkelijk nood om me op een warm plekje in te duffelen lekker warm. Om 00.00 nog eens 30 Mg bijgedoseerd en de rest is voor een toekomstig experiment. Nu 02.00 slaagt de 30 Mg ook in en ga ik verder uitspacen ik mis wel het echte spacey effect dat mdma je geeft moeilijk uit te leggen. En kan ook aan de lage dosissen liggen.. maar voor de rest supper ervaring. Typen is moeilijk gelijk op mdma maar wou dit toch even delen Ik post morgen of in de loop van de week wel hoe de comedown was."
"Re: 5 apb eerste x Hoi,Ben hier toch 2 dagen serieus brak van geweest. Eten was zaterdag geforceerd maar zondag ging alles redelijk binnen maar toch super brak.Met mdma heb ik wel wat langer last dan 2 dagen . Ik heb praktisch 2 dagen geslapen wat men vriendin niet zo leuk vond sommige zullen dit wel kennen . Gevolg momenteel klaarwakker ritme is om zeep en toch maar liever geen slaappil. Men lichaam wat gewoon laten recupereren veel fruit gegeten en soep gedronken zondag. Ook een vitamine c tablet en vers perst fruitsap. Desondanks altijd in slaap gevallen. Tegen het einde van de werking vrijdagnacht ook diaree gekregen en moeten overgeven. Ale slijmbraken want men maag was leeg. Ik kan wel niet 100 procent zeggen dat dit van de 5apb kwam aangezien ik tijdens het eten al raar gevoel had. Ik twijfel om dit niet meer te doen. Het gevoel was mild met die redelijk kleine testdosis maar toch echt de moeite. Moest er een volgende x komen direct 100 Mg zonder bijdoseren. Het goedje begint toch maar na 2 en half uur te werken. Wanneer je dan op je piek zit werkt dit gerust heel de nacht. Het werktye bij mij wel lichtjes en fijn uit waardoor ik dan uiteindelijk snel in slaap ben gevallen zonder hulp. Na 5uurtjes slaap was het heel wat minder. Beven geen honger geïrriteerd terwijl ik normaal wel een rustig persoon ben. Nadenken ging ook niet helder. Typische mdma kater die nu wel niet zo lang duurde. Daarmee dat ik nu ook wat twijfel om die hogere dosis testen. Als ik nu al zo heftig reageerde en 2 dagen plat lag? Ik kan tegen ziek zijn moe zijn allemaal geen probleem. Maar dit was zo een kater jullie kennen het wel gewoon warm liggen slapen en niet storen. Ik haat het echt als ik niet normaal functioneer kan denken die kater bah..alcohol kater is er zelfs niets tegen.Ik weet dat dit er bij hoort. Verschil is die 2x int jaar dat Ik mdma doe als het al geen 1x is heb Ik altijd iets gehad van wow het is het waart geweest . Nu had Ik dat echt niet alhoewel Ik het leuk vond. Het was de kater niet waart. Mss door de lage dosis.... Alle sinds nog iets om over na te denken. Ik heb ook nog 5 mapb gekregen een 80 mg dat is 1 dosis als Ik op erowid. Mss gew dat eens testen em de 5 apb de kast In tot Ik Iemand gelukkig maak. Hmmm dillema want het is maar 100mg. Advice altijd Welkom ook over die Verdomde kater. Nu eerst mijn lichaam een 3tal weken laten rusten. Want heb de laatste tijd wat veel getest 3mmc,synthacaine,5Apb,veel alcohol. Moet zien dat het geen gewoonte word. Alhoewel Ik alles redelijk vond zou Ik momenteel niets meer bestellen. Maar waar ik bij alles nee zou zeggen is die synthacaine toch het ding is dat me een redelijk verslavingsgevoel zou kunnen geven moest Ik dit veel doen en het gevaarlijk verslavend word. Maar Ik voel die dingen gelukkig aan+ heb nog veel te onderzoeken. 1plsd en 5 mapb staan het volgende op het lijstje buiten de hoge mee dosis apd waar Ik nog over twijfel.maar zeg het eerst men lichaam wa laten rusten. En zoals Ik al zei altijd advice welkom. En ps sorry voor de schrijffouten ondanks Ik wakker ben is het echt wel laat slaapwel"
"Re: 5 apb eerste x Ja amai sorry... echt erg amai en had het echt ni door ze en zo nen uitleg mijn excuses."
"Hoi, ik heb nog nooit eerder iets gepost op deze site maar vond het toch eens tijd om hier mee te beginnen. Ik ben een man van 29 jaar en weeg 78 kg en 1m80 groot. Ik gebruik af en toe vanaf men 17 jaar(speed,mdma,cocaine,truffels,benzo's). Altijd goede research gedaan en nooit echt gecombineerd buiten is een biertje tussen de sos door. Van canabis krijg ik elke keer paniek aanvallen dus dat laat ik links liggen. Truffels gaan langs de andere kant wel altijd goed. Aangezien het persoonlijk moeilijk is geworden om aan goed matriaal te geraken ben ik gefascineerd geraakt door de wereld van de RC. Altijd goede kwaliteit en op 2 dagen in je bus dus geen nare afspraken meer. Ik gebruik ook altijd thuis omdat ik me op drukke plaatsen niet echt kan laten gaan. Thuis lukt me dit wel met vrienden en ik genietdan echt. Bon deze keer is het 3mmc geworden.Het leek me wel eens fijn na wat research om zowel het gevoel van mdma en dat van coke door elkaar te voelen.Dus vandaag de kristalletjes in de bus gekregen. Eerst een allergietestje gedaan deze namiddag en 10 mg oraal genomen. Geen reactie enkel wat wakker. T:00.00 Een lekker frietje nog gegeten en hup 50 mg naar binnen gewerkt in capsule. Dan het zeteltje in met het vrouwtje en het laatse deel van de hobbit nog eens kijken. T:00.45 eerste effecten merkbaar ik begin vlotter te praten reageer niet meer zo kort(kutdag gehad) ik besluit om nog 50 mg bij te nemen in een capsulle. Ik heb wel het speedy effect een beetje maar het mdma gevoel ontbreekt echt. T 01.45: ik heb nog altijd dat coke achtig gevoel maar het word niet echt harder.Ik verpulver 150mg kristallen en snuif deze in drie keer op na telkens een kwartiertje te wachten.Dit voelt aangenaam rn de keel is een beetje verdooft.Nu voel ik het wel inslagen na 5-10 min. Wss was het niet slim om eerst goed te eten Ik heb wel echter nog een coke gevoel waar ik rustig op ben. T: 03.00 het gevoel is fel aan het minderen. Ik begrijp dat sommige mensen waaarschuwen voor de craving en herdosering want ik begin deze te voelen. Deze is wel beter handelbaar dan dat je met coke hebt(voorlopig). T:03.15 Ik besluit nog 1x bij te doseren en werk nog 150 mg weg in de neus. Het effect komt terug maar gaat niet harder meer dan de eerste 3 lijnen van 50mg. Ik denk je met deze substantie beter met wat meer begint 200mg-300mg en dan verlengt na een uurtje met 50 of 100mg. T:4.15 effecten zijn fel aan het minderen en ik voel me gewoon goed niet echt een lichamelijk ongemak aanwezig. Conclusie: Een leuke maar milde ervaring maar niet veel mdma gevoeld. Je kunt hier perfect mee gaan werken en onder de mensen komen veel dorst maar dat maakt niet uit. En water smaakt zo lekker op die dingen. ow ya best niet met volle maag als je het inslikt(voor het effect). Nog een vraagje voor de mensen die wakker zijn en raad willen geven: Zou ik nu nog een lijn synthacaine leggen? Dit vind ik ook een fijn gevoel en heb ik zin in en de 3mmc is bijna uitgewerkt. Of is dit geen goede combi? :| Verder neem ik savonds altijd een trazolan in om lekker te slapen. Zou ik dit laten vanavond of kan dit geen kwaad? heb ook nog een paar flubrazepam liggen moest het nog een lange nacht worden Thx Greetz en hopelijk niet teveel type fouten lol.Ik lees het niet meer na want ben hier al 2u aan bezig en ik blijf maar dingen veranderen."
"ja, Ik vond de werkingsduur idd een minpuntje want ik ken men eigen ondertussen . Dan begin ik meer bij te doseren dan de research die ik gedaan had. Ik vind het ook redelijk subtiel waardaar je sneller bij neemt. Gevolg een kleine 1g van 22u gisterenavond tot nu Buiten de versnelde hartslag en het gevoel van strak staan ondervind ik momenteel nog wel weinig hinder tegenover mdma of speed bv. Ik ben momenteel aan het zoeken of het ok is om men trazolan te nemen en een benzo. Je vind hier nog zo weinig over terwijl het al bij al een leuk goedje is."
"hoi, Ik ben al even gestopt hoor Het werkt gewoon nog zo lang door omdat ik wat veel genomen heb. Het goedje ligt ook in de kast en zal de eerste maanden niet gebruikt worden. Ik ben ook niet iemand die wekelijks gebruikt. Maar als ik iets doe geniet ik er het liefst heel de nacht van. Ik ga geen benzo of trazolan nemen maar een goed badje en dan men bedje in zodat ik het rustig verder kan laten uitwerken en ik geniet nog wel wat want het is niet dat ik me slecht voel of zo thx for the advice!!!!"
"aangezien ik niet meer over de betrouwbaare bron beschik via omstandigheden voor de klasieke dingen( al een 9 jaar dezelfde vriend) ging ik op zoek naar de RC want het is makkelijk en komt in de bus en de reviews zijn altijd geweldig rarara. Begrijp me zeker niet verkeerd want het was een leuke ervaring zonder kater waar niets is fout gegaan. Maar kwa bijdoseren en combi kan dit echt tot gevaarlijke toestanden lijden en niet alleen bij deze RC daar ben ik van ovetuigd ( zeker als je gelijk mij bij een avondje gebruiken van 21-10u tot smorgens duurt en je gewoon bent om de klasieke dope bij te doserenen als er een ongemakkelijk gevoel is word bij wijze van spreken bij mij om 00.00 al gestop) Ik gebruik ook niet elke week dus tolerantie is er ook niet veel dus heb echt te veel gebruikt eergisteren alsik al jullie reacties lees.wat me dwars zit nu is dat dit buiten men grenzen ligt. zelfs bij coke heb ik iets ok genoeg nu... en nu echt niets terwijl het al teveel was.... Het is goed afgelopen en het was fijn maar ik wil gewoon sommige mensen waarschuwen die hier ook naar op zoek gaan. Laat het testen over aan de mensen die de chemicaliën en bestanddelen kennen en die ervaring hebben met deze producten. Deze weten hun grens en ook wanneer de risicos groter worden dat besefte ik deze keer niet terwijl ik van de klasieke drugs(buiten heroine nooit geprobeerd) een grens had + de risicios beter kende. Bij deze men laatste post in dit topic het moest er nog even uit want ik voelde me redelijk ongemakkelijk over men onverantwoordelijke post dat alles gewelldig is . Ik wil dat de mensen steeds voorzichtig blijven. Groetjes"
"Hoi, ik ben een man van 37 jaar. Ik heb al veel op dit forum gelezen en dit heeft me al veel geholpen. Ik heb van mijn 18 tot 22 veel geëxperimenteerd met ver al de beschikbare stoffen. Daarna vrouwtje leren kennen en zeer rustig geworden. Sinds 3 jaar gestopt met alcohol en om de 4tal maand experimenteer ik sinsdiens met RC. Nu wou ik toch effe iets bijdragen langs mijn kant en hopen dat dit gerespecteerd word en ik dit op de juiste plaats zet. Een 3 a 4 tal maand geleden was mijn eerste ervaring met 3mmc. Ik heb me hier grondig over ingelezen 70 mg op men weegschaal afgewogen en gesnoven omstreeks 19u. Eerste effecten waren voelbaar na ongeveer 10 min. Ik was actief socialer en voelde me echt supper. Ik vond het naar mijn mening een beetje coke achtig gevoel maar het relax van mdma. Na een uurtje en half begon ik een gevoel te krijgen van dit mag allemaal wat harder. Ik had gelezen dat 3mmc een gevaarlijk goedje was kwa gevoel om bij te nemen. Desondanks dacht ik och ik doe dit maar om de 4 maand nachtje door gaan kan geen kwaad. Ik heb in het verleden nooit geen last gehad ivm moeten bijnemen. Hier heb ik me even mispakt. 2de bumpje 70 mg dus 2u later genomen en zo heel de nacht door tot ongeveer 7u smorgens. Hier heb ik heel de nacht een sex drive gehad porno gekeken maar niets kon me echt bekoren. Ook van mastruberen kwam niets meer in huis want alles was zo dood als een pier maar de goesting was. Toen alles aan het uitwerken was vond ik de craving echt verschrikkelijk en heb altijd dan nog 2 keer om de 5 a 6uur een bumbje genomen 10 mg om dit tegen te gaan. Dit helpt dus niet. Rond middernacht de dag erna dan toch 2mg ztizolan genomen en in slaap gevallen. Dan een 7 a 8uurtjes geslapen en toen ik wakker werd was de craving veel minder en dan ook men overschotje de vuilbak in gekieperd. De week erna wat een moodlift maar niets anders dan anders. Langs deze weg wil ik toch iedereen hier nog is voor waarschuwen. Leuk goedje maar ik kan me echt voorstellen dat mensen hier aan kapot gaan. Sta sterk in u schoenen of laat het gewoon links liggen. Mijn neus was ook kapot de weken erna. Vandaag rond 17u 2fma afgewogen. Heb hier ook 70 mg afgewogen. Omdat ik verschillende dingen lees en dit naar mijn mening welk ok was. Ik heb dit ook gesnoven het prikte wel maar was zo gedaan daarna nog een drip in men keel maar vond dit ook niet echt vies. Effecten kwamen ook snel op en was onmiddellijk wakker na een harde werkdag. De roes als je het zo kunt noemen vind ik ook heel fijn en subtiel niets opgefokt gewoon relax en wakker. Nu 4uur later lig ik in bad en nog altijd relax geen gevoel om bij te nemen. Er ligt nog een bumpje van 30mg klaar voor straks en de rest ligt in de kast en zal daar ook blijven. Kortom veel relaxter en leuker voor mij dan 3mmc Hopelijk hebben jullie hier iets aan gehad. En binnen een 4 maand staat er 2fk op de planning. Mss post ik nog iets over mijn 1plsd ervaring ook. Greetz"