#1
Net een tripreport gelezen van bobsacamano over 2C-E. En wat een tripreport was dat zeg. Erg goed geschreven en het heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt. Bedankt voor het delen!
Nu mijn vraag, is het verstandig als redelijk onervaren tripper ( 4x truffels en 1x 2CB ) 2C-E te nemen? Ik zag dat bobsacamano 18 mg genomen had dus ik zat zelf te denken aan 10mg.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag![:)]()
Nu mijn vraag, is het verstandig als redelijk onervaren tripper ( 4x truffels en 1x 2CB ) 2C-E te nemen? Ik zag dat bobsacamano 18 mg genomen had dus ik zat zelf te denken aan 10mg.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag
