#1
Ik weet niet of ze allemaal hetzelfde zijn, maar ik heb zelf rode nijntjes gehad en die zijn naar een testcentrum geweest en getest op 12mg 2C-B (en er zat een heel klein beetje mdma in: 0,2 procent of zo).
JackHerrer zei:Ik weet bijna zeker dat ik er klaar voor ben. Dit zal ik echter pas echt weten als ik eenmaal aan het trippen ben. En voordat ik iets neem lees ik me altijd heel goed in dus dat zal ook wel goed komen.
Verder ga ik dit ook echt niet alleen doen. Ik ga dit met2/3 vrienden gebruiken. En wij hebben een weegschaaltje die tot op de mg gaat dus dat moet ook vrij weinig problemen mer zich meebrengen.
Ik doe altijd drugs in een vertrouwelijke omgeving en wil juist lang trippen. Hopelijk krijg ik ongeveer dezelfde effecten als jij dan weet ik dat ik een top avond heb.
Over de nijntjes. Het was een soort lichtbruine kleur.
Mindless zei:Ik raak ook geïnteresseerd in 2C-E door dit topic. :P Ik heb trouwens wel een mg weegschaaltje, maar dat is zo'n goedkoop ding. Is het echt niet aan te raden om zo een te gebruiken?
Helenas zei:Ik heb zelf een keer 16 mg gedaan, dat was niet zo fijn. De tweede keer 14 mg gedaan volgens mij en dat ging goedligt ook een beetje aan de setting en situatie hoe het valt. Het is heel belangrijk dat je lekker in je vel zit! Veel plezier!

Geeft niet hoor, als het interessant is, is een lang report niet erg.ooscaar zei:Okay nou ja, dan ga ik er maar gewoon voor (ergens deze week)![]()
Reportje volgt hoop ik. Hoopte ik ook bij LSD laatst maar ik zat bij T+3:00 al op 3000 woorden, lukte me gewoon totaal niet om het beknopt te houden![]()
Hmm okay, het leek mij nogal extreem om zoveel aandacht te verwachten van iemand die een reportje wilt lezen, het werd ook iets te veel een filosofische uiteenzetting haha. Heb het weer weg gedaan en heb nu weinig zin om opnieuw te beginnen. Volgende keer moet het gewoon wat beknopter.Mindless zei:Geeft niet hoor, als het interessant is, is een lang report niet erg.![]()
Dankjewel voor je reactie Helenas! Zal het zeker meenemen in de overweging. Maar was enkel de bodyload zo heftig of was ook de trip erg intens? Die bodyload wil ik namelijk wel voor lief nemen, zelfs als het tot overgeven leidt (we zijn toch in de natuur namelijk). Heb je overigens ervaring met LSD (of andere tripmiddelen waarvan je de doses wist)? Ik snap dat de middelen totaal anders zijn, maar zou je een vergelijking kunnen trekken met een bepaalde dosis van een ander psychedelicum in vergelijking met 15 mg 2C-E?Helenas zei:Ik heb 2 weken geleden 15 mg thuis gedaan en dat vond ik al vrij heftig. Ik zou zeker niet meer doen dan 20 voor de eerste keer. Echt hoor!!
Ik kon me nauwelijks bewegen en elke keer als ik van houding veranderde, moest ik bijna overgeven.
Dat je dat wel weet!
Verder is het natuurlijk ontzettend gaaf en ik wens je heeel veel plezier maar denk nog een keer na over je dosis. Ook voor die ander![]()
Ja ik ben ook erg benieuwd! De bodyload schijnt wel echt iets van de eerste twee uurtjes te zijn. Zodra de trip de piek bereikt moet de bodyload weg zijn, en ik krijg mee van internet dat je 2C-E best in een rijtje mag plaatsen van LSD, psilo, mescaline. Het schijnt echt enorme diepgang te kunnen leveren.Mindless zei:Ik ben ook wel erg benieuwd naar 2c-e, maar als ik dat dan hoor over die bodyload...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."