Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-E Vraagje

2C-E Vraagje

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet of ze allemaal hetzelfde zijn, maar ik heb zelf rode nijntjes gehad en die zijn naar een testcentrum geweest en getest op 12mg 2C-B (en er zat een heel klein beetje mdma in: 0,2 procent of zo).
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fijn dat het goed is gegaan!! Ik heb vaak met 2ce dat ik heel erg de drang voel om mijn ogen dicht te doen en dan word ik helemaal meegesleept in kleurrijke werelden. Het is dan zo intens! Echt bizar. Ben super benieuwd naar je report :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Super leuk om te lezen dat mijn report zo goed is bevallen dat je het zelf wilt proberen. Ik was toen niet heel veel meer ervaren als jij maar ik was er wel echt klaar voor. Ik had me heel goed ingelezen in alles. 10-15mg is een gemiddelde dosis en denk dat het heel goed te doen is. Ik heb toen ietsje meer gedaan omdat ik niet wou dat het tegen ging vallen gezien je er zo lang mee bezig bent.

Uiteindelijk heb ik iets van 12-14 uur getript. Ik was wel heel blij dat ik het samen met een vriendin deed met wie ik heel goed kan. Het was heel bizar en zou het niet alleen willen hebben gedaan.

dus je kunt het vast wel aan maar houd rekening met de duur en de omgeving. En het is een moeilijk stofje om af te wegen wees hier voorzichtig mee.


Nijntjes zijn er in allerlei kleuren en hoeveelheden.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet bijna zeker dat ik er klaar voor ben. Dit zal ik echter pas echt weten als ik eenmaal aan het trippen ben. En voordat ik iets neem lees ik me altijd heel goed in dus dat zal ook wel goed komen.

Verder ga ik dit ook echt niet alleen doen. Ik ga dit met2/3 vrienden gebruiken. En wij hebben een weegschaaltje die tot op de mg gaat dus dat moet ook vrij weinig problemen mer zich meebrengen.

Ik doe altijd drugs in een vertrouwelijke omgeving en wil juist lang trippen. Hopelijk krijg ik ongeveer dezelfde effecten als jij dan weet ik dat ik een top avond heb.

Over de nijntjes. Het was een soort lichtbruine kleur.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
De kleur zegt nog niet zoveel van een pil alleen testen.

Maar dan kun je alsnog het beste alles in één keer afwegen en dan delen in 4 lijntjes en die dan oplossen in water. Je kan ook snuiven maar goed dat schijnt nogal pijnlijk te zijn. Duurt je trip wel korter.

have fun

JackHerrer zei:
Ik weet bijna zeker dat ik er klaar voor ben. Dit zal ik echter pas echt weten als ik eenmaal aan het trippen ben. En voordat ik iets neem lees ik me altijd heel goed in dus dat zal ook wel goed komen.

Verder ga ik dit ook echt niet alleen doen. Ik ga dit met2/3 vrienden gebruiken. En wij hebben een weegschaaltje die tot op de mg gaat dus dat moet ook vrij weinig problemen mer zich meebrengen.

Ik doe altijd drugs in een vertrouwelijke omgeving en wil juist lang trippen. Hopelijk krijg ik ongeveer dezelfde effecten als jij dan weet ik dat ik een top avond heb.

Over de nijntjes. Het was een soort lichtbruine kleur.
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik raak ook geïnteresseerd in 2C-E door dit topic. :P Ik heb trouwens wel een mg weegschaaltje, maar dat is zo'n goedkoop ding. Is het echt niet aan te raden om zo een te gebruiken?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zon mg weegschaal is zelden heel goed. 2CE is neit heel duur dus ik raad je aan om bijvoorbeeld het drie dubbele af te wegen dan wat je nodig hebt. Dit in water te doen en dan met een ml spuitje het water weer afmeten.

Bijvoorbeeld 45mg in 30ml water en dan zorgen dat het goed oplost. Dit duurde bij mij een paar minuten het lost wel op maar moeilijk. En dan 10ml water afmeten met een spuitje en dat tot je nemen. Meest betrouwbare manier.

Ik doe dit bijv met Etizolam en alcohol.

Mindless zei:
Ik raak ook geïnteresseerd in 2C-E door dit topic. :P Ik heb trouwens wel een mg weegschaaltje, maar dat is zo'n goedkoop ding. Is het echt niet aan te raden om zo een te gebruiken?
Klik om te vergroten...
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb zelf een keer 16 mg gedaan, dat was niet zo fijn. De tweede keer 14 mg gedaan volgens mij en dat ging goed :) ligt ook een beetje aan de setting en situatie hoe het valt. Het is heel belangrijk dat je lekker in je vel zit! Veel plezier!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij was 18mg voor een eerste keer wel echt max maar ik wil het zeker nog een keer met meer doen dan wil ik naar de 24mg ongeveer.

Helenas zei:
Ik heb zelf een keer 16 mg gedaan, dat was niet zo fijn. De tweede keer 14 mg gedaan volgens mij en dat ging goed :) ligt ook een beetje aan de setting en situatie hoe het valt. Het is heel belangrijk dat je lekker in je vel zit! Veel plezier!
Klik om te vergroten...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goedemorgen! Een nieuw topic leek me een beetje overdreven, maar ik wil ook met nog een ander voor het eerst 2C-E gaan doen. Eigenlijk wilde ik voor LSD gaan weer, maar de ander wil ook liever wat nieuws proberen en een middel dat iets korter werkt. De 2C-E is al binnengekomen gisteren, dus nu alleen nog een goede dag uitkiezen. Ik heb me echt superveel ingelezen en heb denk ik een heel goed beeld van 2C-E. Alleen de dosering blijft een beetje lastig.

Ik wil deze keer eigenlijk graag echt hard trippen, de ander wel hard maar normaal hard. Aangezien de volgende gelegenheid voor een trip best ver weg is, wil ik niet een tegenvallende dosis nemen. Ik dacht daarom aan 25 mg voor mezelf en 18 tot 20 voor de ander. Mijn vraag: is dit te doen voor de eerste keer naar jullie idee/ervaring? Ik ben me er goed van bewust dat 25 mg een hele heftige trip zal geven, maar hoeveel heftiger zal dit zijn dan 125 tot 150 microgram LSD? Ik lees namelijk ook wel redelijk veel dat een dosis van 20 mg nog als redelijk mild ervaren wordt. Van een extreme bodyload tijdens de opkomst bij zo een dosis ben ik me bewust, en die wil ik best accepteren.

De setting zal buiten in de natuur zijn, een hele rustige locatie waar hooguit 3 mensen op de hele dag voorbij zullen komen, wandelaars van 50+ die vriendelijk hallo zeggen en doorlopen.

Ik ben vooral benieuwd naar persoonlijke ervaringen, omdat ik van veel van jullie ook al een hoop heb gelezen op dit forum en daarom hoop een wat beter beeld te krijgen dan dat ik op Erowid krijg.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okay nou ja, dan ga ik er maar gewoon voor (ergens deze week) :mrgreen:

Reportje volgt hoop ik. Hoopte ik ook bij LSD laatst maar ik zat bij T+3:00 al op 3000 woorden, lukte me gewoon totaal niet om het beknopt te houden :rolleyes:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooscaar zei:
Okay nou ja, dan ga ik er maar gewoon voor (ergens deze week) :mrgreen:

Reportje volgt hoop ik. Hoopte ik ook bij LSD laatst maar ik zat bij T+3:00 al op 3000 woorden, lukte me gewoon totaal niet om het beknopt te houden :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Geeft niet hoor, als het interessant is, is een lang report niet erg. :wink:

Zelf nog geen ervaring met 2c-e trouwens. Lijkt me wel interessant echter.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb 2 weken geleden 15 mg thuis gedaan en dat vond ik al vrij heftig. Ik zou zeker niet meer doen dan 20 voor de eerste keer. Echt hoor!!
Ik kon me nauwelijks bewegen en elke keer als ik van houding veranderde, moest ik bijna overgeven.
Dat je dat wel weet!
Verder is het natuurlijk ontzettend gaaf en ik wens je heeel veel plezier maar denk nog een keer na over je dosis. Ook voor die ander :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Geeft niet hoor, als het interessant is, is een lang report niet erg. :wink:
Klik om te vergroten...
Hmm okay, het leek mij nogal extreem om zoveel aandacht te verwachten van iemand die een reportje wilt lezen, het werd ook iets te veel een filosofische uiteenzetting haha. Heb het weer weg gedaan en heb nu weinig zin om opnieuw te beginnen. Volgende keer moet het gewoon wat beknopter. :)

Helenas zei:
Ik heb 2 weken geleden 15 mg thuis gedaan en dat vond ik al vrij heftig. Ik zou zeker niet meer doen dan 20 voor de eerste keer. Echt hoor!!
Ik kon me nauwelijks bewegen en elke keer als ik van houding veranderde, moest ik bijna overgeven.
Dat je dat wel weet!
Verder is het natuurlijk ontzettend gaaf en ik wens je heeel veel plezier maar denk nog een keer na over je dosis. Ook voor die ander :)
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je reactie Helenas! Zal het zeker meenemen in de overweging. Maar was enkel de bodyload zo heftig of was ook de trip erg intens? Die bodyload wil ik namelijk wel voor lief nemen, zelfs als het tot overgeven leidt (we zijn toch in de natuur namelijk). Heb je overigens ervaring met LSD (of andere tripmiddelen waarvan je de doses wist)? Ik snap dat de middelen totaal anders zijn, maar zou je een vergelijking kunnen trekken met een bepaalde dosis van een ander psychedelicum in vergelijking met 15 mg 2C-E?

De dosis voor de ander wordt waarschijnlijk 18 of 19 mg of zo, wat me uit reports sowieso wel te doen lijkt, alhoewel de meningen erg verdeeld blijken te zijn.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Net een tripreport gelezen van bobsacamano over 2C-E. En wat een tripreport was dat zeg. Erg goed geschreven en het heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt. Bedankt voor het delen!

Nu mijn vraag, is het verstandig als redelijk onervaren tripper ( 4x truffels en 1x 2CB ) 2C-E te nemen? Ik zag dat bobsacamano 18 mg genomen had dus ik zat zelf te denken aan 10mg.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
2C-E is wel een wat zwaarder tripmiddel dan bijvoorbeeld 2C-B, maar als je niet teveel neemt moet het prima te handelen zijn denk ik. 10mg is nog een redelijk bescheiden dosis in ieder geval.

Wat voor doseringen truffels of 2C-B heb je eerder gedaan? Geeft een beetje een referentie kader.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fijn om te horen!
2C-B had ik 2 nijntjes op. Ik weet niet hoeveel mg erin zat. Erg dom maar toen had ik nog weinig verstand van drugs. Wel eerst 1 pilletje genomen en 2,5 uur later eentje bijgenomen. Helaas vrij weinig van gevoeld toen.
Truffels (atlantis) eerste keer begonnen met 10 gram en daarna 5 gram bijgepakt.
de andere keren truffels (mexicana en atlantis) heb ik tussen de 15 en 23 gram gepakt.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had ze eigenlijk ook moeten laten testen maar toen wist ik nog niet eens dat dit kon. Heb me ook veel te weinig ingelezen over 2CB. Erg dom achteraf maarja nu gebeuik ik alles in ieder geval wel verstandig.

En bedankt voor de tip. Ik zal het gewoon oplossen in water. Veel fijner dan snuiven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben ook wel erg benieuwd naar 2c-e, maar als ik dat dan hoor over die bodyload... :(
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Ik ben ook wel erg benieuwd naar 2c-e, maar als ik dat dan hoor over die bodyload... :(
Klik om te vergroten...
Ja ik ben ook erg benieuwd! De bodyload schijnt wel echt iets van de eerste twee uurtjes te zijn. Zodra de trip de piek bereikt moet de bodyload weg zijn, en ik krijg mee van internet dat je 2C-E best in een rijtje mag plaatsen van LSD, psilo, mescaline. Het schijnt echt enorme diepgang te kunnen leveren.

Bodyload schijnt ook nogal te verschillen van persoon tot persoon, en meestal ben ik daar niet echt gevoelig voor, ook niet voor misselijkheid. Mijn tripmaatje ook niet overigens.

Trouwens: morgen of donderdag de trip, en het wordt toch een capsule van 24~25 mg. De bodyload neem ik maar voor lief, en ik wil graag een hele intense trip. Wordt waarschijnlijk toch een grote meditatiesessie. Reportje volgt hoop ik, en anders sowieso wat hier. Ik ga vrij snel erop het land uit dus dan ga ik niet op df :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."