#1
De TS geeft in zijn eerste post aan dat hij de capsules pas op het feest krijgt, dus thuis bommetjes maken wordt lastig dan.
Oja, overheen gelezen!Psychedelibee zei:De TS geeft in zijn eerste post aan dat hij de capsules pas op het feest krijgt, dus thuis bommetjes maken wordt lastig dan.
ooscaar zei:Ik kan eigenlijk wel tegen de smaak van alles als ik het door drinken doe of oraal inneem, maar 4-FA is echt supersmerig. Zo bijtend zuur chemisch smerig. Zou lekker voor het bommetje gaan!
MeejheM zei:ooscaar zei:Ik kan eigenlijk wel tegen de smaak van alles als ik het door drinken doe of oraal inneem, maar 4-FA is echt supersmerig. Zo bijtend zuur chemisch smerig. Zou lekker voor het bommetje gaan!
Als je gelijk wat te drinken bij de hand hebt is het wel te doen. stukken beter dan snuiven(das lang pijnlijk zeg), en flexibeler te doseren dan capsules. Ik lik gewoon aan een vinger en steek hem in mn mond, het is best vies, maar als je er wat te drinken bij hebt goed te doen.
Doseren zonder weegschaal lukt me op deze manier voldoende nauwkeurig, maar het is wel makkelijker thuis te doen dan op een publieke locatie.
MeejheM zei:Klopt helemaal bob, maar ik heb ondertussen al zoveel capsules gevuld dat ik best nauwkeurig 170mg kan neerleggen, ik heb al zoveel hoopjes 4f gezien van 170mg. Het is nauwkeurig genoeg voor mezelf in elk geval.
Dat is hetzelfde als bouten aandraaien met een momentsleutel, als je dat vaak genoeg gedaan hebt weet je ongeveer wel wat vast genoeg is. Dan is op gevoel goed genoeg voor je eigen auto, maar niet voor dingen die de ruimte ingaan of belangrijke dingen.
Eyeballen is gewoon niet nauwkeurig, punt! Het verschilt per stof, maar ook voor dezelfde stof kan het enorm verschillen. Als je net een beetje hebt wat meer geklonterd is lijkt het veel minder.Bobsacamano zei:Ben het opzich wel met je eens hoor maar vind wel dat het niet goed is om er zonder het echte advies dit neer te zetten
Maar helemaal waar ik weet inmiddels ook wel wat ongeveer 50mg is en wat niet. Al verschilt het enorm per stof. 6-APB heb je het idee dat je al 300mg neer hebt gelegd terwijl het maar 100 is.
Beter dat dan andersom haha
MeejheM zei:Klopt helemaal bob, maar ik heb ondertussen al zoveel capsules gevuld dat ik best nauwkeurig 170mg kan neerleggen, ik heb al zoveel hoopjes 4f gezien van 170mg. Het is nauwkeurig genoeg voor mezelf in elk geval.
Dat is hetzelfde als bouten aandraaien met een momentsleutel, als je dat vaak genoeg gedaan hebt weet je ongeveer wel wat vast genoeg is. Dan is op gevoel goed genoeg voor je eigen auto, maar niet voor dingen die de ruimte ingaan of belangrijke dingen.
Dat je zelf wilt eyeballen Meejhem is tot daar aan toe, maar het als advies hier neerzetten is alleen maar gevaarlijk. Jij hebt nu zelf een bepaald referentie kader, waarvan ik oprecht betwijfel hoe nauwkeurig dat is maargoed. Maar anderen die dit lezen hebben niet jouw referentie kader. Denk dus aub even na voordat je dit soort zogenaamd advies hier neer zet.
als je een .000 weegschaaltje hebt vooral. Ik weet niet of je echt ter plekke bommetjes maakte bedoelde, maar thuis maken is altijd beter.
Doseren zonder weegschaal lukt me op deze manier voldoende nauwkeurig, maar het is wel makkelijker thuis te doen dan op een publieke locatie.
ik heb al zoveel hoopjes 4f gezien van 170mg. Het is nauwkeurig genoeg voor mezelf in elk geval.
Dan is op gevoel goed genoeg voor je eigen auto, maar niet voor dingen die de ruimte ingaan of belangrijke dingen.
Net zoveel gedoe als het in een drankje stoppen toch. Ik weet niet hoe jij bommetjes maakt, maar ipv wat in een drankje te gooien gooi je het in een vloeitje en die maak je tot een bolletje.johan123 zei:Bommetjes daar maken kan, maar lijkt me nog wat gedoe.
Psychedelibee zei:Net zoveel gedoe als het in een drankje stoppen toch. Ik weet niet hoe jij bommetjes maakt, maar ipv wat in een drankje te gooien gooi je het in een vloeitje en die maak je tot een bolletje.johan123 zei:Bommetjes daar maken kan, maar lijkt me nog wat gedoe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."