Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké, da's waar. Ik zal bommetjes proberen te maken daar"
"Ik wil dit weekend weer eens 4f nemen. Ik krijg op het feest twee capsules van 150 mg. Ik weet van mezelf dat ik een hoge tolerantie heb voor drugs(kan goed tegen/heb veel nodig om effect te voelen bij alcohol, wiet, xtc, 4f, 2cb etc.). Ik ben ook 1.93 cm en weeg rond de 94 kg met aardig wat spiermassa. In het verleden heb ik wel eens 4f bijgedoseerd, dus na verloop van tijd bijnemen, maar heb vervolgens de hele nacht een plafonddienst gedraaid, dus daar zit ik niet op te wachten. Ik wil dus in één keer mijn dosis 4f binnenkrijgen. Ik zat te denken om één capsule te slikken en de andere open te breken en voor de ong. de helft in m'n drinken te gooien(in één keer achterover, want het zal wel vies smaken). Aangezien ik het absoluut niet wil snuiven en ik er geen bommetjes van kan maken, lijkt mij dit de beste oplossing. Wat is jullie kijk hierop?"
"Hen tot nu toe enkel 150 mg in 1x ingenomen en na drie uur amper effect en toen nog zo'n zelfde capsule. Bommetjes daar maken kan, maar lijkt me nog wat gedoe."
"Ik houd me altijd trouw aan de 3 maanden regel voor xtx/mdma/4FMP-gebruik(min. 3 maanden tussen het gebruik laten zitten). Maar nu heb ik een vraag, volgende week wil ik 2CB nemen, maar ik heb twee weken later een festival op de planning waarop ik 4FMP wil nemen. Kan de 2CB trip op 2 juli de 4FMP trip van 16 juli 'in de weg zitten'? Dus dat het effect van de 4FMP minder is door bijv. minder serotonine voorraad door het 2CB gebruik?"
"Thanks allemaal! Ben benieuwd of het bevalt, 2cb op festival."
"Hallo allemaal, Ik zou graag mijn speed willen laten testen. Gelukkig is dit in NL mogelijk. Echter heb ik het erg druk en zijn de twee dichtsbijzijnde testcentra (binnen een straal van 45 km van huis) maat 2 u per week open. Hierdoor is het voor mij niet mogelijk om de drugs op tijd op te halen bi de dealer en dan ook nog bij het testcentrum in te leveren en de uitslag te ontvangen, voor het feest dat ik het wil gebruiken.... Is er nog een alternatief om te zien of de speed im orde is? Misschien niet zo nauwkeurig als bij de testcentrum, maar toch . Aan welke eisen moet t voldoen o.I. d.?"
"Iemand?"
"Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga op zoek naar zo'n EZ test, iemand idee waar je die het beste kan halen?"
"SmartieAndMe zei: http://lmgtfy.com/?q=ez%20test *kusje Klik om te vergroten... ahh, thanks voor de tip :P. Nee, maar kun je ze ook gebruiken voor amfetamine/speed? Zie namelijk alleen voor coke/pillen..."