Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 2cb: enkele vraagjes.

Eerste keer 2cb: enkele vraagjes.

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD zit er niet in je pillen hoor, LSD is veel duurder en zeldzamer dan 2C-B dus dat gaan ze echt niet in een 2C-B pil stoppen.

Waarom laat je je pillen niet gewoon testen? Dan weet je tenminste wat voor dosis er echt in zit en weet je ook hoeveel je moet nemen. Zolang je de dosis niet is er niks zinnigs te zeggen over hoeveel je het best kunt nemen.
s
spacebass420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!

Eerst was ik van plan ketamine te doen, dit heb ik toch nog even uitgesteld.
Nu is het plan 2cb in een discotheek(house muziek). Ik weet niet hoeveel mg er inzit, maar de dealer/vriend zei dat ze redelijk straf zijn en dat er een hele kleine hoeveelheid lsd in zit.

Zal ik dan maar en halve pil nemen? Of een kwart?
En kan ik er matig alcohol bij drinken? En waarschijnlijk zal er ook cannabis bij komen( 0,5gr met 2 personen) .
Heeft iemand nog enkele tips?
Alvast bedankt!
s
spacebass420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie! Nu heb ik een paar dingen opgezocht en omdat degene die mij de pil verkoopt, gehoord heeft van anderen dat er ook een kleine hoeveelheid LSD in zit. Nu heb ik gelezen dat er ook NBOMe bestaat. Alleen lees ik nergens over NBOMe in pillen maar enkel in poeders. stel dat ik een kwartje zou nemen om in alle voorzichtigheid te proberen( "dealer" raad aan een halve pil), zou dat veel kwaad kunnen? Ik heb spijtig genoeg niet de mogelijkheid om het te laten testen.
s
spacebass420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst en vooral bedankt voor je antwoord.
Ik kom uit het hypocriete geldwolvenland Belgie, waar er alleen een testcentrum is in Brussel en ik heb ook niet de middelen om naar Brussel of Nederland te rijden. En ik heb de pil donderdag pas en dat is ook de dag waarop ik ze ga nuttigen. Nu gaan bier en wiet erbij?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Balen dat je de mogelijkheid niet hebt om ze te laten testen. Dan kun je het best met een halve pil beginnen, maar zelfs de sterker gedoseerde 2C-B pillen vind ik persoonlijk nog vaak veel te slap. Maar aangezien het je eerste keer is kun je beter even kijken hoe je er op reageert natuurlijk. Houd er rekening mee dat het 1,5 tot 2 uur kan duren voordat het volledig werkt soms en dat bijdoseren enkel het effect verlengd en niet versterkt.

Zowel alcohol als wiet kunnen het effect versterken dus doe rustig aan er mee en kijk vooral hoe je je voelt.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan online ook testen bestellen, dan weet je de hoeveelheid niet maar wel met welke stof je te maken hebt.

Het lijkt mij erg onlogisch dat er nbome doorheen zou zitten. Door wat Psycheldelibee al heeft gezegd. Plus nbome kan dodelijk zijn, ik denk niet dat er veel dealers zijn die iets wat dodelijk kan zijn verkopen zonder de stof even te melden. Dealer gaat hier zeer veel problemen mee krijgen, en de dealer wil gewoon geld verdienen. Niet hoofdverdachte zijn in een od zaak. Als verdachte word geld verdienen moeilijk.
Ik denk vooral dat mensen ergens iets opgevangen hebben en het als waar aannemen. Maar als jij overtuigd bent dat er meer in zit dan 2cb, dan gewoon de pil niet nemen totdat je het zeker weet.
Nbome word ook op zegels verkocht zoals lsd, daarom laat je drugs altijd testen want nbome is een heel stuk gevaarlijker dan lsd is.
Bij twijfel niet doen, set en setting moet goed zijn en als je van te voren al bang bent voor wat je gaat slikken is een bad trip vrij waarschijnlijk.
s
spacebass420Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reactie, ik vond dat NBOMe ook wel een beetje raar omdat ik lees dat het nogal dodelijk is :openmouth: . Nu de pil ga ik morgen kopen, en morgenavond ook gebruiken. Test online bestellen is nogal moeilijk aangezien ik nog thuis woon en mijn ouders mij nogal streng controleren(ben in het verleden 2 keer betrapt met wiet, 2jaar geleden). De kerel van wie ik het koop ken ik al lang en is een goede vriend van een hele goede vriend van mij. Ik zou het dan ook raar vinden dat hij mij dodelijk spul gaat verkopen. Hij heeft de pil zelf gebruikt op een DnB-rave en raad minimum een kwartje en maximum een halve pil aan voor tijdens het feesten. Nu zit ik nog met het dilemma: een kwartje of een halfje. Ook wil ik nog vragen of er een mogelijkheid is dat er LSD in verwerkt zit? Hoe klein de kans ook is. De kerel van wie ik het koop zegt nadat ik het 4 keer gevraagd heb van wel(wel een kleine hoeveelheid, dus niet de normale dosis). EDIT: De prijs is ook iets duurder dan normaal(niet veel, maar toch).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
LSD zit er echt niet in, daar is het veel te bijzonder en duur voor. Dealers zeggen vanalles, vooral als het interessant is zodat ze meer voor hun product kunnen vragen.

Dat er geen NBOMe in zit zou zitten omdat het duidelijk kan zijn is helaas een naïeve aanname. Er is mij als eens NBOMe verkocht op een zegel en een microdot, beiden zou het LSD zijn maar dat bleek dus niet het geval. Overigens is NBOMe ook alleen in hoge doseringen dodelijk, daar ligt wel het gevaar aangezien alle andere psychedelica dat niet zijn en mensen dus teveel nemen in de veronderstelling dat ze bijvoorbeeld LSD hebben.
s
spacebass420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok, zou ik dan een kwartje of een halfje doen? Hij zelf zegt halfje. Maar we gaan naar een discotheek en de bedoeling is dus om te feesten, maar we hebben ook geluk dat er een chillroom aanwezig is met zitzakken etc(indien het iets te heftig wordt). Er is ook een nuchter persoon bij die indien het echt fout gaat de nodige hulp kan inschakelen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Balen dat je de mogelijkheid niet hebt om ze te laten testen. Dan kun je het best met een halve pil beginnen, maar zelfs de sterker gedoseerde 2C-B pillen vind ik persoonlijk nog vaak veel te slap.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou persoonlijk nooit voor het eerst 2-CB doen op een feestje. Maargoed.. dat is mijn mening.

Halfje kan met vrijwel alle 2-CB tabletten weinig kwaad omdat ze inderdaad gemiddeld niet heel sterk gedoseerd zijn. Uiteraard is dat slechts een aanname in dit geval omdat je niet weet hoeveel erin zit. LSD zit er niet in en NBOMe waarschijnlijk ook niet. Ook dat zijn aannames.

Omdat we je verder weinig kunnen adviseren als je niet weet hoeveel erin zit en wat, kan ik je alleen maar veel plezier wensen. Oh ja en lees nog even wat trip reports door, dat geeft je vaak een goede indruk wat je kan verwachten.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Dat er geen NBOMe in zit zou zitten omdat het duidelijk kan zijn is helaas een naïeve aanname. Er is mij als eens NBOMe verkocht op een zegel en een microdot, beiden zou het LSD zijn maar dat bleek dus niet het geval. Overigens is NBOMe ook alleen in hoge doseringen dodelijk, daar ligt wel het gevaar aangezien alle andere psychedelica dat niet zijn en mensen dus teveel nemen in de veronderstelling dat ze bijvoorbeeld LSD hebben.
Klik om te vergroten...

Lekker hoor :openmouth: , wel een goed voorbeeld dat je drugs moet laten testen.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#13
afaik, kun je het product gewoon naar brussel sturen, wordt dan teruggestuurd
-wel protocollen volgen voor anonimiteit
s
spacebass420Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste mensen!

Eerst en vooral bedankt voor jullie reacties.
Ik heb de 2cb nog niet gebruikt(alleen alcohol en wiet dus :stoned: ) en ben van plan dit over 2 weken te doen in een thuissetting(bij een goede vriend wel)

Vriendelijke groeten

Spacebass420

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."