#1
Ja echt! Ik ben zelfs tijdens mijn 10mg testrun in slaap gevallen. Ik heb een uurtje of 2 denk geslapen.
De tweede keer wist ik dat en heb ik mezelf actiever gehouden. Je kunt het wel goed wegwuiven dat slapen. De eerste x heb ik alles gewoon zo over me heen laten komen en ineens sliep ik hahaha.
Ik had de indruk gekrgen dat de 2c's juist heel stimulerend en energiek waren, maar dat is het niet begrijp ik? (aangezien je erop in slaap bent gevallen.)
Ik mag aannemen dat sinds 2cb met onze grote vriend serotonine aan de haal gaat (hoewel op verschillend manieren) er een cross-tollerance optreedt met andere serotonine drugs?
Hoe opvallend is het trouwens te zien wanneer ik onder invloed ben van 2cb? Krijg ik ook de klassieke kamelen-kaak en grote pupillen? (en in welke maten vergeleken met MDMA)