Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 2cb - treshold - nut bijdoseren

Eerste keer 2cb - treshold - nut bijdoseren

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Ja echt! Ik ben zelfs tijdens mijn 10mg testrun in slaap gevallen. Ik heb een uurtje of 2 denk geslapen.
De tweede keer wist ik dat en heb ik mezelf actiever gehouden. Je kunt het wel goed wegwuiven dat slapen. De eerste x heb ik alles gewoon zo over me heen laten komen en ineens sliep ik hahaha.
Klik om te vergroten...

Ik had de indruk gekrgen dat de 2c's juist heel stimulerend en energiek waren, maar dat is het niet begrijp ik? (aangezien je erop in slaap bent gevallen.)

Ik mag aannemen dat sinds 2cb met onze grote vriend serotonine aan de haal gaat (hoewel op verschillend manieren) er een cross-tollerance optreedt met andere serotonine drugs?

Hoe opvallend is het trouwens te zien wanneer ik onder invloed ben van 2cb? Krijg ik ook de klassieke kamelen-kaak en grote pupillen? (en in welke maten vergeleken met MDMA)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
BasvanHoven zei:
Ik had de indruk gekrgen dat de 2c's juist heel stimulerend en energiek waren, maar dat is het niet begrijp ik? (aangezien je erop in slaap bent gevallen.)
Klik om te vergroten...
Voor mij persoonlijk hangt dat een beetje van de dosering af. Tot zo'n 30 a 40mg wordt ik flink loom en hangerig van 2C-B, alles daarboven dan wordt het lastig om stil te zitten. Maar in slaap ervan vallen is mij nog nooit gebeurd, het moet ook minstens een paar uur uitgewerkt zijn bij mij voordat ik kan slapen.

BasvanHoven zei:
Ik mag aannemen dat sinds 2cb met onze grote vriend serotonine aan de haal gaat (hoewel op verschillend manieren) er een cross-tollerance optreedt met andere serotonine drugs?
Klik om te vergroten...
Er is geen kruistolerantie met serotonine releasers, maar wel met andere psychedelica.

BasvanHoven zei:
Hoe opvallend is het trouwens te zien wanneer ik onder invloed ben van 2cb? Krijg ik ook de klassieke kamelen-kaak en grote pupillen? (en in welke maten vergeleken met MDMA)
Klik om te vergroten...
Kaakspanning valt wel mee vergeleken met MDMA, maar van alle psychedelica krijg je wel net zulke grote kijkers.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Voor mij persoonlijk hangt dat een beetje van de dosering af. Tot zo'n 30 a 40mg wordt ik flink loom en hangerig van 2C-B, alles daarboven dan wordt het lastig om stil te zitten. Maar in slaap ervan vallen is mij nog nooit gebeurd, het moet ook minstens een paar uur uitgewerkt zijn bij mij voordat ik kan slapen.

Er is geen kruistolerantie met serotonine releasers, maar wel met andere psychedelica.

Kaakspanning valt wel mee vergeleken met MDMA, maar van alle psychedelica krijg je wel net zulke grote kijkers.
Klik om te vergroten...

Ik dacht ook dat dat mij niet zou gebeuren, maar ben een tijdje terug net zoals De Dunne in slaap gedonderd tijdens 2C-B. Was wel combi met (niet echt sterke) wietoliedruppeltjes. De trip was op dat moment heel visueel, bijna truffel-achtige visuals, wrs. toch lichte invloed van de wiet. Maar werd ineens enorm suf. Dacht ‘effe liggen’ en werd drie uur later nuchter wakker. Zonde. :’)

Wel interessant dat je zegt dat het op hoge doseringen >40 mg energieker wordt. Is het de moeite waard om te proberen? Of voegt het verder aan de ervaring weinig toe?

Krijg trouwens zelf wel regelmatig ‘klapperkaakjes’ van 2C-B, zelfs op lage doseringen. Is eigenlijk de enige drug naast MDMA waarvan ik dat tot nu toe krijg. Alleen wel op een veel minder agressieve manier dan bij MDMA. Ik hou er nooit kaakspierpijn of een kapotte wang aan over.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Krijg trouwens zelf wel regelmatig ‘klapperkaakjes’ van 2C-B, zelfs op lage doseringen. Is eigenlijk de enige drug naast MDMA waarvan ik dat tot nu toe krijg. Alleen wel op een veel minder agressieve manier dan bij MDMA. Ik hou er nooit kaakspierpijn of een kapotte wang aan over.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit ook bij 2cb. Maar alleen bij de keren dat ik erg laag doseerde. Bij mijn trips met 19mg had ik het niet.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ik heb dit ook bij 2cb. Maar alleen bij de keren dat ik erg laag doseerde. Bij mijn trips met 19mg had ik het niet.
Klik om te vergroten...

Grappig. Bij mij is het de ene keer vrij sterk aanwezig, en de andere keer vrijwel afwezig. Lijkt niet echt samen te hangen met dosis.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze olifant zei:
Grappig. Bij mij is het de ene keer vrij sterk aanwezig, en de andere keer vrijwel afwezig. Lijkt niet echt samen te hangen met dosis.
Klik om te vergroten...
Bij mij had ikt echt alleen et 4 mg en 10 mg. Bij de 19 mg had ik het beide keren niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze olifant zei:
Wel interessant dat je zegt dat het op hoge doseringen >40 mg energieker wordt. Is het de moeite waard om te proberen? Of voegt het verder aan de ervaring weinig toe?
Klik om te vergroten...
Ik vind hoge doseringen 2C-B eigenlijk vrij weinig toevoegen, behalve dat de visuals een stuk intenser worden en het wat energieker kan worden. Ik had gehoopt dat het meer een volwaardig tripmiddel zou worden bij zeer hoge doseringen, maar helaas. Sowieso zou ik dat soort doseringen ook alleen doen als je de bodyload goed kan verdragen op normale doseringen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Ik vind hoge doseringen 2C-B eigenlijk vrij weinig toevoegen, behalve dat de visuals een stuk intenser worden en het wat energieker kan worden. Ik had gehoopt dat het meer een volwaardig tripmiddel zou worden bij zeer hoge doseringen, maar helaas. Sowieso zou ik dat soort doseringen ook alleen doen als je de bodyload goed kan verdragen op normale doseringen.
Klik om te vergroten...

Ik kan de bodyload wel redelijk verdragen, word vaak wel even flink misselijk aan het begin van de trip maar dat accepteer ik dan maar gewoon. Maar als ik het zo hoor klinkt het inderdaad niet alsof het er heel veel bijzonderder op wordt. Ik haal dan liever twee ervaringen uit dezelfde hoeveelheid. Thanks, weet dan in ieder geval dat ik weinig mis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."